۷۱۵۷۷۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

محمدخانی: پرسپولیس به راحتی صعود می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس نباید محسن مسلمان را مفت از دست بدهد.

خبرگزاری میزان: ناصر محمدخانی در مورد دیدار هفته گذشته دو تیم فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست پرسپولیس همراه بود، اظهار داشت: پرسپولیس نباید در امارات شکست می‌خورد. نهایت آن دیدار این بود که پرسپولیس مساوی کند نه اینکه به راحتی و با اشتباهات فردی بازی را واگذار کند.

وی افزود: قطعا پرسپولیس از این مرحله صعود خواهد کرد و در بازی برگشت روز دوشنبه دو تیم، پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت و به راحتی الجزیره را شکست می‌دهد. به نظرم پرسپولیس به راحتی در آزادی صعود می‌کند. پرسپولیس با یک گل صعود می‌کند و این درحالی است که من فکر می‌کنم این تیم بیشتر از یک گل در بازی برگشت خواهد زد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان و اینکه اولین خرید احتمالی پرسپولیس باید در کدام پست باشد، گفت: من هم چیز‌هایی در مورد اینکه احتمال دارد پنجره بازشود، شنیده‌ام. به نظرم پرسپولیس باید در اولین خرید خود سراغ یک هافبک طراح و خلاق برود. به هر حال این تیم باید در آسیا بازی کند و به عنوان تیم قهرمان مردم از این تیم انتظار دارند. به همین دلیل است که می‌گویم باید چند بازیکن در پست‌های مختلف به تیمش اضافه کند.

وی افزود: پرسپولیس در همه پست‌ها باید خود را تقویت کند و به یک مهاجم تکنیکی و یک هافبک خلاق و طراح قطعا نیاز خواهد داشت.

محمدخانی در مورد اینکه شایعه شده است پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، اولین خرید پرسپولیس سروش رفیعی بازیکن سابق این تیم خواهد بود، تصریح کرد: رفیعی بازیکن خلاقی است و در پرسپولیس هم که بازی می‌کرد عملکرد خوبی داشت. وی به درد پرسپولیس می‌خورد و اگر به ایران و پرسپولیس برگردد خبر خوبی برای همه خواهد بود.

وی در ارتباط با اینکه شایعه جدایی محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هم این روز‌ها زیاد به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: مسلمان خودش هم گفته بود که تیم اول وآخرش پرسپولیس است و به نظرم برانکو و باشگاه پرسپولیس نباید مسلمان را مفت از دست بدهند. وقتش است که بازیکنان پرسپولیس دین خود را به این باشگاه ادا کنند و اگر باشگاه آنها را لازم داشته باشد، باید در تیم بمانند و در حد توانشان کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهراب

      نامردمحمدخانی شما قاتل اظهارنظر نکنید بی عاطفه

    • علی پروین روستای علیا

      ناصر جون به راختی راحتی هم نه شاید ببازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج