۷۱۵۹۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجری: جدایی‌ام از پدیده به نفع هر دو طرف بود

سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده می‌گوید در شرایط فعلی بهترین تصمیم جدایی از پدیده بود.

ایسنا: محمدرضا مهاجری دو روز قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پس از سه سال حضور در تیم فوتبال پدیده از این تیم جدا شده‌است. جدایی مهاجری از تنها نماینده فوتبال شرق کشور در لیگ برتر در شرایطی رقم خورد که پدیده با هدایت وی در دوره‌های پانزدهم تا هفدهم لیگ برتر، یک بار دهم و دو بار به رتبه یازدهم تکیه زد.

مهاجری در خصوص تصمیمش برای جدایی از پدیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهار کرد: فکر می‌کنم بهترین تصمیم برای هر دو طرف بود. سه سال سخت را در تیم پدیده پشت سر گذاشتیم. یادتان هست که چه حواشی و اتفاقاتی در طول این سال‌ها رقم خورد و در شرایطی امتیاز لیگ برتری فوتبال خراسان حفظ شد که یک ماه آرام را هم نداشتیم.

وی افزود: در شرایط فعلی فکر می‌کنم این جدایی به نفع هر دو طرف بود. امیدوارم هواداران فوتبال خراسان از هفت سال حضورم در این استان و کار در تیم‌های مشکی‌پوشان و پدیده راضی بوده باشند. چه در صعودها از لیگ دو به لیگ برتر با مشکی‌پوشان و چه در حفظ سهمیه پدیده در لیگ برتر سعی کردیم مالکان اصلی فوتبال را راضی نگه داریم. باید از آنها صمیمانه تشکر کنم زیرا فوتبال بدون هواداران قطعا باطل و بی‌فایده است.

سرمربی سابق پدیده در رابطه با بهترین خاطره‌اش در هفت سال حضور در فوتبال خراسان گفت: فکر می‌کنم صعود با مشکی‌پوشان از لیگ دو تا لیگ برتر با بازیکنانی که شاید اسم و رسم خاصی نداشتند، بهترین اتفاق و خاطره من از این سال‌ها باشد.

مهاجری در خصوص پیشنهاداتش تصریح کرد: پیشنهاداتی مطرح شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید با بررسی جوانب مختلف، تیم بعدی خود را انتخاب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج