۷۱۵۹۲۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

امیر سیاری: تجهیزات دفاعی در داخل تولید می‎شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما امروز ۱۰۰ درصد از تجهیزات دفاعی خود را در داخل تولید می‌کنیم و تقریبا نزاجا به خودکفایی رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیر حبیب‌الله سیاری گفت: در نیرو‌های مسلح این توان وجود دارد که اگر دشمن اقدامی کند، پاسخی به آن‌ها می‌دهیم که تا آخر عمرشان پشیمان باشند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش رونمایی از کتاب الگو‌های فرماندهی مطلوب که صبح امروز ۲۲ اردیبهشت برگزار شد، گفت: فرماندهی در نیروی زمینی به عنوان گسترده‌ترین نیرو در سطح نیرو‌های مسلح بسیار مهم است. فرماندهی امروز با گذشته بسیار متفاوت است و کرامت انسانی در این مدیریت بسیار اهمیت دارد.

سیاری در ادامه تصریح کرد: الگو‌های ما در فرماندهی؛ اسلام، قرآن، سیره اهل بیت علیهم السلام و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است؛ بنابراین فرماندهی ما باید انقلابی و اسلامی باشد. داشتن نقشه برای اینکه کجا بودیم و به برکت انقلاب اسلامی کجا هستیم و به کجا می‌خواهیم برویم بسیار مهم است. باید بدانیم که با وجود تحریم به کجا رسیده ایم.

۱۰۰ درصد تجهیزات دفاعی را در داخل تولید می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما امروز ۱۰۰ درصد از تجهیزات دفاعی خود را در داخل تولید می‌کنیم و تقریبا نزاجا به خودکفایی رسیده است.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش رونمایی از کتاب «الگوی فرماندهی مطلوب» که صبح امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: فرماندهی در نیروی زمینی بر ۳ اصل ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است.

وی افزود: در نیروی زمینی اعتقاد ما ولایت صراط مستقیم است. امروز در غیاب رسول اکرم و ائمه اطهار (ع)، ولی امر مسلمین به عنوان صراط مستقیم برای ما محسوب می‌شود. وظیفه ما شکرگزاری و اطاعت محض از فرامین مقام ولایت است که می‌تواند توانایی‌های ما را به منصه ظهور برساند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: کتاب "فرماندهی مطلوب از منظر فرماندهی کل قوا" یک دانشنامه کامل است. از سال ۹۲ در سمینار فرماندهان نیروی زمینی بنده درخواست کردم که اصول یک فرماندهی مطلوب تبیین شود و تلاش کردیم به دلیل اهمیت موضوع، این بحث را در یک همایش جداگانه مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم. امروز در حال برنامه ریزی هستیم که این کتاب را در دو واحد درسی در دانشگاه افسری قرار دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آنچه که منویات رهبری در بحث مدیریت مطلوب است در این کتاب گردآوری شده، اظهار داشت: این کتاب نتیجه یک عمر به سمت قله‌ها حرکت کردن ارتش جمهوری اسلامی است. جهاد نزاجا جایگاهی بوده است که توانسته پتانسیل‌های نیروی زمینی را با هدایت‌های داهیانه مقام عظمای ولایت به منصه ظهور برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل پراید که کاملا داخلی ساخته میشه فقط سالانه چند صد هزار نفر گشته میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر ۱۵:۵۷ نظرات شما خیلی مشکوک است چون همیشه نا امیدی رو مثل پمپ ۱۰۰۰ واتی داری تزریق میکنی احتمالا از عوامل دشمنی

      • بدون نام

        از عوامل دشمن نیست ولی ناامیدی تزریق میکنه.
        ولی در کل آمریکا و اسرائیل جرئت حمله به ایران را ندارند.

    • بدون نام

      ببخشید پس این سوخو ها و اس ۳۰۰ ها رو کی ساخت؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر۱۶/۳۰همه چیزراهمگان دانندنیروهای مسلح مقتدر وولایت مداردرقالب گروه ارتش اسلامی(آجا سپاه وناجا) هم توانایی ساخت دارند وهم زیرکی استفاده از تجهیزات خارجی،قطعا کسانی مثل شما که همه چی مملکت رابه سخره میگیرند علاوه براحمقیت محض هنوز اندرخم یک آجرند تابه دیوار وخانه وکوچه برسند....

    • بدون نام

      کلا یک عده هستن داخل این برنامه تعدادشون کمه که دادن نظرات منفی و به عهده دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج