۷۱۵۹۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ دیدار ترامپ و اون در ماه عسل!

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دیدار و مذاکره رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ که ۴۰ سال است به تعویق می‌افتد، سرانجام امسال در برنامه ماه عسل و با حضور احسان علیخانی، انجام می‌شود.

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دیدار و مذاکره رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ که ۴۰ سال است به تعویق می‌افتد، سرانجام امسال در برنامه ماه عسل و با حضور احسان علیخانی، انجام می‌شود. احسان علیخانی درباره اینکه برای این دیدار چه برنامه‌ای دارد، به خبرنگار ما گفت: «من مادر و فرزند و زن و شوهرهای زیادی را به هم رسانده‌ام ولی این اولین بار است که دو تا سیاستمدار را به هم می‌رسانم و کلا در این باره هنوز تردید دارم که خودم هم در لحظه‌ای که این دو نفر در آغوش چاق یکدیگر قرار می‌گیرند، بزنم زیر گریه یا بگردم یکی از همسران یواشکی ترامپ را پیدا کنم و یهویی وارد برنامه‌اش کنم تا تمرکز او را به هم بزنم. البته گزینه حضور ناگهانی آقای ظریف و جان کری در استودیو هم از گزینه‌های روی میز است!».

دونالد ترامپ اعلام کرد قصد دارد به زودی خود را از دنیای سیاست بازنشسته کند و برود سراغ کاری که از اول در آن استعداد داشت ولی متاسفانه چندان فرصت نکرده به آن بپردازد. پس از آن بود که خبرنگاران شروع کردند به حدس زدن اینکه ترامپ می‌خواهد برود سراغ چه کاری؟ یکی گفت: «ساخت و ساز؟» دیگری گفت: «انداختن توپ گلف در سوراخ؟» و نفر سوم هم گفت: «واردات جنس از چین!» اما ترامپ همه این گمانه‌زنی‌ها را رد کرد و گفت: «دبه! من از بچگی عاشق دبه کردن و دبه درآوردن بودم! الان هم می‌خواهم بروم کارخانه بزرگ دبه‌سازی ترامپ را افتتاح کنم... که البته برای کاندیداهای ریاست‌جمهوری و وزرای امور خارجه آمریکا که می‌روند پای میز مذاکره با بقیه کشورهای جهان، تا ۹۰ درصد تخفیف داریم!» وی شعار صنایع دبه‌سازی ترامپ را این طور بيان کرد: «اونجا یه دبه درآر، بیا اینجا دو تا ببر!».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج