جاباما
۷۱۶۷۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ASUS ZenBook Pro۱۵، فراتر از یک لپ‌تاپ

کمپانی ایسوس نسخه جدید لپ تاپ ZenBook Pro ۱۵ را مجددا تحت عنوان UX۵۵۰G شارژ نمود. این محصول با سخت افزار و امکانات جدید بروزرسانی شده و می توان آن را یک الترابوک شگفت انگیز دانست که از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بهره می برد. این محصول تنها ۱۸.۹ میلی متر ضخامت داشته و وزن آن کمی بیش از ۱.۸ کیلوگرم است.

وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: کمپانی ایسوس نسخه جدید لپ تاپ ZenBook Pro ۱۵ را مجددا تحت عنوان UX۵۵۰G شارژ نمود. این محصول با سخت افزار و امکانات جدید بروزرسانی شده و می توان آن را یک الترابوک شگفت انگیز دانست که از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بهره می برد. این محصول تنها ۱۸.۹ میلی متر ضخامت داشته و وزن آن کمی بیش از ۱.۸ کیلوگرم است. این نمایشگر دارای دقت ۴K بوده و ۱۰۰% از فضای Adobe RGB و ۱۳۲% از گستره رنگی S-RGB را نمایش خواهد داد که با دقت بالا (۲۸۲ پیکسل)، تصاویری خیره کننده پدیدار خواهند شد.

ASUS ZenBook Pro۱۵، فراتر از یک لپ‌تاپ

لپ تاپ های UX550G جدید دارای نسبت حاشیه به نمایشگر 83% بوده و تکنیک NanoEdge مورد استفاده در مانیتور آن، ضخامت نهایی 7.3 میلی متر را به ارمغان آورده است. جالب است بدانید که معیار DELTA در این نمایشگر زیر عدد 2 قرار گرفته و اشباع رنگ آن خیره کننده است!

ASUS ZenBook Pro۱۵، فراتر از یک لپ‌تاپ

کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX ۱۰۵۰ Ti قلب تپنده این محصول در پردازش های گرافیکی است که افزون بر اجرای بازی های روز، از پس پردازش نرم افزارهای گرافیکی و رندرهای ۳D نیز به خوبی برخواهد آمد. یک SSD با تکیه بر مسیر PCI Express (PCIe) ۳.۰ x۴ برای آن تعبیه شده است که در پیکربندی های گوناگون، دارای ظرفیت های متفاوت است. ۱۶ گیگابایت حافظه DDR۴ با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز، در کنار پردازنده هایی مانند پرچمدار جدید اینتل ((Intel Core i۹-۸۹۵۰HQ)) از لپ تاپ زیبای ZenBook Pro ۱۵ یک غول پردازشی خواهند ساخت. درگاه Thunderbolt ۳ USB Type-C، حسگر اثر انگشت، باتری با توان ۷۱ وات در ساعت، گسترش حافظه SSD تا ۱ ترابایت، سامانه صوتی ASUS SonicMaster با اسپیکرهای Harman Kardon و کارت شبکه dual-band ۸۰۲.۱۱ac Wi-Fi، از جمله دیگر قابلیت های نوت بوک پیشرفته و قدرتمند ASUS UX۵۵۰G به شمار خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج