۷۱۷۴۵۸
۲۳ نظر
۵۰۰۸
۲۳ نظر
۵۰۰۸
پ

سلحشوری: رفع حصر، باعث اعتماد مردم می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از مسائل مهم ا مروز رفع حصر و گشایش فضای سیاسی در شرایط کنونی کشور ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و منجر به انسجام و اعتماد بین مردم می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از مسائل مهم ا مروز رفع حصر و گشایش فضای سیاسی در شرایط کنونی کشور ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و منجر به انسجام و اعتماد بین مردم می‌شود. اقشار آسیب‌پذیر در کشور در شرایط نگران‌کننده‌ای به سر می‌برند. اعتراضات این گروه از جامعه نباید به خشونت و دستگیری و زندانی کردن آنها منجر شود. افرادی که دارایی خود را در موسسات مالی از دست داده‌اند نیاز به درک و کمک دارند و نباید با آنها برخورد تند و خشن شود.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران، در جریان صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: روزهای حساسی را پشت سر می‌گذاریم. توافق برجام که حاصل اهتمام کشورهای ۱+۵ در جهت صلح و نوع‌دوستی بوده است از طرف دولت آمریکا به طور یکجانبه نقض شده است. علاوه بر این ترامپ که امروز سمبل رواج خشونت و پیمان‌شکنی و عدم تعهد به توافق‌های بین‌المللی است در روز گذشته توسط رژیم صهیونیستی دست به نسل‌کشی‌ فلسطینی‌ها زده و آتش دیگری افروخته است. در روز گذشته اعمال تحریم‌ها علیه ایران جدی‌تر شد و این تحریم‌ها حکومت ایران و به ویژه مردم ایران را نشانه گرفته است. در اعمال تحریم‌ها مردم ایران بیشترین ضرر را خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه فراکسیون امید در بیانیه‌ای نظر خود را در مورد برجام و آتش زدن پرچم آمریکا ابراز کرده است، گفت: مثلث سه‌گانه دشمنی با ایران باید بداند که قرن‌هاست ایران طی سال‌های متمادی مورد هجوم و طمع دشمنان قرار گرفته است اما دوباره ایران سرافراز از خاک بر آمده است و درحال حاضر فشارهای بین‌المللی در کشور ما بسیار زیاد است. شرط لازم برای مبارزه با تهدیدات موجود، حفظ انسجام درونی و ایجاد اعتماد بین مردم و حاکمیت است. متاسفانه فشارهای بیرونی از یک طرف و عدم اهتمام برای مقابله با نارضایتی‌های درونی شرایط سختی را روبروی کشور قرار داده است.

سلحشوری تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر رهبری به عنوان سکاندار اصلی اداره کشور موضوعات به گونه‌ای مدیریت شود تا ملت دچار خسران نشود. همچنین اهتمام ویژه سایر مسئولین در گذر از این پیچ تاریخی بسیار مهم است. یکی از مسائل مهم امروز رفع حصر و گشایش فضای سیاسی در شرایط کنونی کشور ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و منجر به انسجام و اعتماد بین مردم می‌شود. اقشار آسیب‌پذیر در کشور در شرایط نگران‌کننده‌ای به سر می‌برند. اعتراضات این گروه از جامعه نباید به خشونت و دستگیری و زندانی کردن آنها منجر شود. افرادی که دارایی خود را در موسسات مالی از دست داده‌اند نیاز به درک و کمک دارند و نباید با آنها برخورد تند و خشن شود.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز در کشور گرفتار بحران عقلانیت در رفتار کنش‌گران هستیم که منشاء تولید بحران‌های متعددی در کشور شده است. حرکت‌های احساسی در آتش زدن پرچم آمریکا و سند قانونی برجام مصداق بارز این رفتار احساسی است. امروز ما دچار عدم اجماع در اداره کشور هستیم.

نماینده مردم تهران در پایان گفت: زنانی که امروز نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ ممکن است مانند نسل ما فکر نکنند و هم عقیده و هم سلیقه ما نباشند. احترام به سلایق و باز کردن فضای عمومی و عدم سیاسی کردن موضوعات فرهنگی و اجتماعی به کاهش فاصله مردم و حاکمیت کمک می‌کند. مردم ثابت کرده‌اند برای حفظ کشور تلاش می‌کنند و پاسخ بیگانگان را به صراحت داده‌اند. حفظ نظام در سایه رضایت مردم و دوری از مفاسد اتفاق می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی که پنج ساله داره با حصر حصر رای جمع میکنه وعده های اصلاح طلبها برای انتخابات بعدی:رفع حصر ،رفع فیلتر تلگرام !!!!......

    • Tohid

      آره شما راست میگی!

    • محمد

      مردم به نظام کاملاً اعتماد دارند اونها باید در دادگاه محاکمه بشوند همانطور که آقای خامنه‌ای گفته است.

    • بدون نام

      سلام ،این خانم انگار کاری جز رفع حصر ندارند،این همه مشکل،بیکاری،تورم،ازدواج جوانان،رکود ،این ها را بچسب ،حالا دو تا پیر مرد ،بیرون بودن یا نبودنشان چه دردی از مردم حل میکند،شما از مردم برای چی رای گرفتی؟!!

    • بدون نام

      زحمت تون میشه بعد آن همه سال

    • بدون نام

      مردم میخان موسسات غیر مجاز مجازات بشن و پولشون برگرده ولی رفع حصر نمی خان.اینقدر با چرب زبانی موضوعات رو بهم متصل نکنید.

    • بدون نام

      آب ريخته رو نميشه جمع كرد جناب

    • بدون نام

      هرگز

    • بدون نام

      گیسبریده اعتماد مردم ؟!یا تو با پول اون رفتی مجلس پولکی؟!فعلا از سقط برجام برد برد ......؟!

    • بدون نام

      کدام مردم رامیگویید اصلا ازدل مردم شماچیزی درک میکنید. شما وامثال شما چیزی بنام حق الناس می‌شناسید یا شما هم مانند ترامپ دهان
      با میکنید وچشم دل رامیبندید که اگراز اول بسته
      نبوده. خدایا خداوندا ماراازشرکوته نگری ونادان
      نجات بده.
      حقوق الناس

    • X

      اشتباه میکنید هیچ وقت اعتمادسازی نمیشه دیگه تمام شد بگذارید تااخرعمر درحصربمانند

    • ایرانی

      وای خسته شدیم ازدست شمانماینده هانمیدونیم کجاپناه ببریم! اگر هفت لایه زیر زمین هم بریم یه نماینده میزنه رو شونه ادم ، فقط م میگن اون قضیه رو توفکرشم!! کدوم قضیه؟ دیگه ج نمیده وغیب شده.

    • صابر

      کاش شما یه نفر حرف نمیزدی !!!!!

      خدا هدایت کنه و الا نیست و نابود کنه آنکه تو و امثال تو را با لیست کذایی آورد در جایگاهی که. حیف نون !!!!!

    • بدون نام

      رفع حصر برای مردم نون آب میشه .
      شماها چطور بشر هایی هستید ....

    • بدون نام

      رفع حصرکافی نیست، بایدازشان عذرخواهی کنند...

    • بدون نام

      حرصم درمیاد ازین حرف‌های خاله‌زنکی واقعا چی فکری کردین پیش خودتون من موندم چیجور شکم زن و بچم سیر کنم با کلی قسط و بدهکاری و ۶ ماه حقوق دریافت نکردیم

    • بدون نام

      نماینده بی مسئولیت بی تکلیف، شاید مسئله تو رفع حصر باشه که بعد از آزادی سران فتنه از ایشان و جناح مربوط بیشتر پاداش بگیری ولی بفهم ، بفهم که مساله اصلی مردم ، گرفتاریهای اقتصادی، بیکاری، ازدواج جوانهاست. ....

    • بدون نام

      یکی از مسائل امروز....رفع فقر..بیکاری...ازدواج جوانان..مبارزه قاطع با فساد اداری. مثل رشوه خواری.رانت خواری.ویژه خواری است. نه رفع حصر

    • بدون نام

      یکی به این خانم بگه مردم بیچاره رو تو فسادهای خودشون دخیل نکنن اصلا اونا چه سودی برای مردم داشتن که از این پس داشته باشن جز اینکه جیب مردم رو خالی کنن ، بمونن تو حصر تا با خاک یکسان بشن ، بذار ببینیم اینایی که بیرونن میخوان چیکار کنن خیلی از اینایی که هستن حصر باشن بهتره حداقل اختلاس و مال مردم خوری کمتر میشه .

    • بدون نام

      دم تون گرم هم وطنانمون خوب جوابت دادن من به جات بودم دیگه حرف نمیزدم بااون لیست مسخرتون کیلویی اومدین ...

    • الوند

      به نظر شما دیگه اعتمادی مونده ؟؟؟

    • بدون نام

      تو این آشفته بازار هر کسی به طبل خودش میزنه حصر چیه مردم نون شب ندارن

    • میثم

      .... رفع حصر کی میخاد برن به جهنم پدر مردم رو درآوردید با این مزخرفات. به داد قشر ضعیف جامعه برسید اون سه تا دروغگو که مثلا تو حصرن هزار تا پدر مادر دارن. ده هزار نفر کاراشونم میکنن اونا برا خودشون خوشن بچه ها و کس و کاراشونم تو خارج از کشور از رانت اینا استفاده میکننو درس میخونن و کیف میکنن نمیخواد غصه این وطن فروشا و آقازاده هاشونو بخورید غصه مردم سختی کشیده و مستضعف رو بخورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج