۷۱۷۷۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عملیات جستجوی جانباختگان ATR از سرگرفته شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از چند روز توقف عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان ATR مجدد عملیات آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از چند روز توقف عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان ATR مجدد عملیات آغاز شد.

‌امان‌الله جهانبین در یاسوج‌ اظهار داشت: بعد از توقف چند روزه عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای ATR تهران ـ یاسوج به دلیل بارش برف و باران این عملیات مجدد ادامه یافت.

وی عنوان کرد: عصر روز گذشته ۳۱ امدادگر جمعیت هلال احمر از استان‌های ایلام، گلستان، سمنان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد با بالگرد اعزام ارتفاعات دنا شدند.

جهانبین با بیان اینکه امدادگران با شب مانی به عملیات جست‌وجوی جانباختگان ادامه می‌دهند، ادامه داد: مدت زمان حضور این تعداد امدادگر بستگی به شرایط آب و هوایی و توانایی آنان دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" ۲۲۷ تیم امدادی واکنش سریع از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، مرکزی، البرز، اذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان، اردبیل، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و نیروهخای محلی عازم ارتفاعات دنا شدند.

جهانبین عنوان کرد: در این مدت ۹۰۹ نفر نیروی امدادی و عملیاتی، ۷۰۵ نفر امداد کوهستان، ۶۰ متخصص یخ و برف و ۱۲۰ نیروی محلی به ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما اعزام شده است.

وی از فعالیت ۴ فروند بالگرد در عملیات امدادی ارتفاعات دنا خبر داد و افزود: در این مدت ۱۷۱ سورتی پرواز در قالب ۱۳۳ ساعت انجام شد.

جهانبین با تاکید بر اینکه عملیات جست‌وجو پیکر جانباختگان در دنا ادامه دارد، گفت: در چند روز گذشته به دلیل شرایط جوی نامناسب عملیات متوقف شده که به محض مساعد شدن آب و هوا مجدد عملیات از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۱۲ بافت انسانی مجزا از ۶۰ جانباخته هواپیمای ATR تاکنون پیدا شده است، بیان کرد: تاکنون هیچ بافتی از ۶ مسافر این پرواز پیدا نشده است.

جهانبین با بیان اینکه در برحی مناطق دنا و در محل سقوط هواپیما بیش از ۴ متر برف وجود دارد، تصریح کرد: نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان عملیات در دنا اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      برین بمیرین بهتره بدبختا .بذارین تابستون بشه شاید پیدا شدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج