۷۱۸۷۱۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خوانساری: رانت جلوی کسب و کار را گرفته است

رییس اتاق بازرگانی تهران معتقد است: اقتصاد ایران در اختیار بخش دولتی است و مستقیما از سیاست‌ها، تصمیم‌ها و مسایل اجرایی دولت اثر می‌گیرد.

خبرآنلاین: رییس اتاق بازرگانی تهران معتقد است: اقتصاد ایران در اختیار بخش دولتی است و مستقیما از سیاست‌ها، تصمیم‌ها و مسایل اجرایی دولت اثر می‌گیرد.

مسعود خوانساری با اشاره به تاثیر مسایل سیاسی روی فضای کسب و کار، اظهار داشت: فضای کسب و کار به طور معمول تا حدی از فضای سیاسی تاثیر می‌پذیرد.

وی افزود: در واقع عوامل روانی نشات گرفته از تغییرات و تحولات سیاسی، در انتظار فعالان اقتصادی، جامعه و مردم اثرگذار است. بر این اساس، انتظاری که شکل می‌گیرد، روی فضای کسب و کار تاثیر خواهد داشت.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران تصریح کرد: این تاثیر در کشور بیشتر خواهد بود، چراکه اقتصاد ما در اختیار نهاد دولت است و مستقیما از تصمیم‌ها، سیاست‌ها و مسایل اجرایی دولت اثر می‌گیرد.

خوانساری متذکر شد: به عبارتی، همه اقدام‌های قوا و نهادهای وابسته به آن‌ها، بخش‌های غیر دولتی به دلیل گستره فعالیت‌هایی که دارند و در عین حال، بودجه‌های بسیار و رانت‌ها و امتیازهایی که در اختیار دارند، روی فضای کسب و کار بخش خصوصی تاثیر می‌گذارد و حتی اصطکاکی نیز در مقابل اصلاح آن به وجود می‌آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      شما مشکلی داری اقتصاد دردست دولت خب حالا هستش ولی چی ادم روانی میکنید شماها چراببره به بخش خصوصی اصلا ادم حرفهایی از شما میشنوه شاخ درمیاره متاسفم عوض اینکهبرن عملا اقتصاد یه تکونی بدن عین خیالشون نیست

    • مهدی عبدی

      با عرض سلام و خسته نباشید یاد اوری میکنم که جناب خوانساری توی پیشرفت کشور و اقتصاد قدم بزرگیو برداشتن و قدردان تمام زحماتش هستیم،اما شماهایی که هیچ اطلاعی از کارهای اتاق بازرگانی و تاثیر ان روی اقتصاد کشور ندارین لطفا انتقاد یا نظر بیهوده ندین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج