۷۱۹۱۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صانعی: فوتسال در تسخیر مردان نیست

سرمربی تیم فوتسال المپیک ایران با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در اعزام تیم پسران به المپیک آرژانتین هوشمندانه عمل کرده است، گفت: فوتسال در تسخیر مردان نیست.

خبرگزاری مهر: علی صانعی از جمله مربیان فوتسال ایران است که علاوه بر هدایت تیم المپیک پسران، به عنوان مربی با تیم بانوان به مسابقات جام ملتهای آسیا اعزام شد و عنوان قهرمانی این رقابتها را به دست آورد. صانعی بعد از قهرمانی تیم بانوان و انتقاداتی که نسبت به اعزام تیم فوتسال پسران به المپیک آرژانتین مطرح می شود، واکنش نشان داد.

صانعی در گفتگو با رادیو تهران، گفت: سال گذشته همین موقع بود که تیم پسران ما سهمیه المپیک گرفت. همان موقع وقتی مجوز گرفتیم، تیم را تشکیل دادیم. نکته پنهان ماجرا این است که ما برای ثبت نام اولیه در المپیک مهلت زمانی داشتیم و باید تا فروردین امسال ثبت نام اولیه انجام می شد.

وی تاکید کرد: اگر برای المپیک ثبت نام نمی کردیم و تیم بانوان هم قهرمان یا نایب قهرمان آسیا نمی شد، سهمیه المپیک را از دست می دادیم چون تیم بانوان چند ماه پیش در مسابقات داخل سالن آسیا هم سوم شده بود. به این ترتیب هم سهمیه آقایان و هم سهمیه بانوان از دست می رفت.

مربی تیم فوتسال بانوان ایران خاطرنشان کرد: نمی شد صبر کنیم تا بانوان قهرمان شوند. اگر نمی شدند، سهمیه ایران کلا از دست می رفت. بنابراین تصمیم فدراسیون فوتبال برای ثبت نام تیم پسران هوشمندانه بود. البته ما اصراری نداریم حتما آقایان به المپیک بروند ولی ماجرا به این قرار بود که برایتان گفتم. فدراسیون تصمیم گرفت روی موضوعی که صد درصد است، اقدام کند.

صانعی درباره اینکه از عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال به عنوان مقصر عدم معرفی بانوان برای المپیک یاد می شود، تاکید کرد: اصلا ارتباطی به آقای ترابیان ندارد. بعضی ها شیطنت می کنند. متاسفانه به بانوان اطلاعات غلط می دهند. ترابیان که در این بحث کاره ای نیست و ایشان تصمیمات کلی فدراسیون فوتبال را انجام می دهد. در فدراسیون هم خرد جمعی وجود دارد. هیچ فدراسیونی در دنیا چنین ریسکی نمی کرد. حتی همین تایلند تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را کرد تا تیم پسرانش راهی المپیک شود. آنها تا آخرین روز پای شکایتشان از عراق ماندند تا تیم پسرانشان راهی المپیک شود چون آنها هم مثل ایران در بخش پسران فوتسالشان با کیفیت تر و احتمال گرفتن مدالشان بیشتر است. همانطور که گفتم بعضی ها شطینت می کنند و آدرس اشتباه می دهند.

وی در واکنش به صحبتهای شهرزاد مظفر سرمربی تیم بانوان که گفته بود فوتسال ایران در تسخیر مردان است، گفت: اینطور نیست. تیم ملی مردان ایران از ۱۵ دوره جام ملتهای آسیا، ۱۲ دوره قهرمان شده است. جالب است که همین گلایه را فوتسال مردان از فوتبال دارد چون فوتسال ما اسپانسرهای آنچنانی و حتی حق پخش ندارد. این بحثها طبیعی است. بانوان ما فقط دو دوره در آسیا قهرمان شده اند. همین الان تیم ما را بیشتر از دوره اول می شناسند چون وقتی بازی می کنند و قهرمان می شوند، به چشم می آیند. گذر زمان و تلاش می تواند بانوان را بیشتر ثابت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج