۷۱۹۴۳۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

احمدی: نمی‌دانم چرا کی‌روش دیگر به من بازی نداد

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان هنوز نمی‌داند چرا کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ از وجود او درون دروازه تیم ملی استفاده نکرده است.

تسنیم: رحمان احمدی با اشاره به گمانه‌زنی‌های مختلف در مورد اینکه کدام دروازه‌بان در جام جهانی روسیه درون دروازه تیم ملی خواهد ایستاد، گفت: همه گلرهای تیم ملی خوب هستند و این نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند. در جام جهانی قبلی هم خیلی‌ها تصور می‌کردند من در ترکیب ثابت قرار بگیرم، ولی یک نفر دیگر درون دروازه قرار گرفت و از اینکه من از ترکیب بیرون رفتم، واقعاً شوکه شدم. هنوز هم نمی‌دانم چرا کی‌روش دیگر به من بازی نداد و در این مورد باید خودش یا گاسپار صحبت کنند که البته او الان دیگر در تیم ملی نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران در مورد اینکه آیا بیرانوند گزینه خوبی برای بازی کردن در جام جهانی است یا خیر، خاطر نشان کرد: واقعاً مشخص نیست کدام دروازه‌بان در خط دروازه خواهد ایستاد و باید منتظر تصمیم کی‌روش باشیم. فکر می‌کنم هر گلری که در آخرین بازی تدارکاتی به میدان برود در جام جهانی هم بازی خواهد کرد. هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که کی‌روش چه تصمیمی خواهد گرفت. فعلاً که بیرانوند در بازی‌های دوستانه به میدان می‌رود و تا الان شانس اول است. باید ببینیم تا شروع جام جهانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد وضعیت خودش در پیکان و اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت، تصریح کرد: فعلاً که استراحت می‌کنم و هنوز صحبتی با پیکان یا تیم‌های دیگر نداشته‌ام. طبیعتاً اولویتم ماندن در پیکان است. البته باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      تو تیم خود اصلی بشو تیم ملی پیش کشت!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج