۷۱۹۶۶۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ از گامنو تا فرامرز خودنگاه در خندوانه

شاهین قدیانی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: فصل جدید خندوانه شروع شد و در نهایت مذاکرات با سازنده جناب‌خان که از مذاکرات کیم جونگ اون و ترامپ سخت‌تر شده بود، به نتیجه رسید و شاهد موضوعاتی مانند لوگوی رم و بخش لولوبرده آن در تلویزیون هستیم. در همین خصوص پیشنهادهايی در جهت بهبود برنامه ارائه می‌گردد.

شاهین قدیانی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: فصل جدید خندوانه شروع شد و در نهایت مذاکرات با سازنده جناب‌خان که از مذاکرات کیم جونگ اون و ترامپ سخت‌تر شده بود، به نتیجه رسید و شاهد موضوعاتی مانند لوگوی رم و بخش لولوبرده آن در تلویزیون هستیم. در همین خصوص پیشنهادهايی در جهت بهبود برنامه ارائه می‌گردد.

در برخی از برنامه‌ها مشاهده شده که ميهمان برنامه گویا مستقیم از دادگاه خانواده در برنامه حاضر شده یا مثلا می‌خواسته به خارج برود و دلار گیر نیاورده است. یعنی طرف جوری به دوربین نگاه می‌کند که بچه از ترس پشت مبل قایم می‌شود و نیاز به تعویض پوشک پیدا می‌کنند. در برخی برنامه‌ها هم آن‌قدر بحث تخصصی می‌شود که لاوازیه و اينشتین هم اگر در قید حیات بودند، نکته‌برداری می‌کردند.

در بخش خنده ميهمان هم دقیقا مشخص نیست هدف چیست؟ یعنی به ميهمان می‌گویند ۳۰ ثانیه بخند. در پنج ثانیه اول به خنده نگاه می‌کنی. پنج ثانیه بعدی سقف را نگاه می‌کنی که تمام شود‌. از یک جایی به بعد مثل خواستگاری‌های دهه ۶۰ که دختر و پسر در اتاق تنها می‌شدند و فقط همدیگر را با خجالت نگاه می‌کردند و نمی‌دانستند چه بگویند شما هم هی ميهمان را نگاه می‌کنی و خجالتمی‌کشی.

در بخش نشاط و سرگرمی هم می‌شود از روش‌های وزین‌تری برای شاد کردن مردم استفاده کرد؛ یعنی تصور اینکه یک مرد ۶۰ ساله با سبیل جلوی تلویزیون در خانه دست بزند و دو و دو و دو و بخواند، یک ذره یک جوری است و اساسا اگر راه شادی این است تک تک اردک، اردک تک تک چه کم از دو و دو و دارد.

البته مجری برنامه هم با اندکی دست زدن و راه رفتن جوری به نفس نفس می‌افتد که آدم هر لحظه احتمال می‌دهد فرامرز خودنگاه وارد استودیو شود و در حالی که ساعت را نگه می‌دارد، بگوید این آیتم از آیتم‌های مشکل برنامه است که نیاز به قدرت بدنی و استقامت زیاد دارد.

به طور کلی نیم ساعت اول برنامه هم که کلا یک فرآیند تکراری قرعه‌کشی و ستاره مربع عدد فلان و این داستان‌هاست و مثل قدیم که شیرکاکائو روی شیر سوبسیددار اجباری بود، باید به زور آن قسمت‌ها را بگذرانی تا به قسمت‌های خوب برنامه برسی.

یعنی وقتی در اوایل برنامه قصد داری کانال را عوض کنی، احساس می‌کنی رامبد جوان روی صفحه حاضر می‌شود و می‌گوید: «وایسین یه ذره آخرش رو؛ زود اومدی نخواه زود برو. شما همین الان این کانال رو زدی شاید برای همینه فکر می‌کنی برنامه قشنگ نیست. چرا نرسیده از راه کانال‌رو عوض می‌کنی».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف پول بیت المال برای برنلمه سخیف خندوانه .... برنامه طنز بهتری نمیشد ساخت ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تمام آیتمهاش تکراری است و نوآوری ندارد حتی جناب خان نیز حرفاش تکراریه.کلا دیگه ارزش نگاه کردن ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج