۷۱۹۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

هومن سیدی: مجبور شدیم تن به این کار بدهیم!

پشت پرده های "سی‌امین روز"

مجموعه تلویزیونی "سی‌امین روز" که این روزها با یک سال وقفه روانه آنتن شبکه دو سیما شده است در زمان تولید با اتفاقات خاصی همراه بود. یکی از بازیگران سریال "سی‌امین روز" در مصاحبه‌ای اعلام کرده که او به ناچار و اجبار حاضر به ادامه همکاری با این سریال شده است.

مجموعه تلویزیونی "سی‌امین روز" که این روزها با یک سال وقفه روانه آنتن شبکه دو سیما شده است در زمان تولید با اتفاقات خاصی همراه بود. پس از حاشیه‌های قابل تامل انصراف پرویز شیخ‌طادی از کارگردانی و همچنین خودداری ستاره اسکندری و گلچهره سجادیه از ادامه همکاری با این پروژه تلویزیونی یکی دیگر از بازیگران سریال "سی‌امین روز" در مصاحبه‌ای اعلام کرده که او نیز به ناچار و اجبار حاضر به ادامه همکاری با این سریال شده است.

پشت پرده های "سی‌امین روز"

شیخ‌طادی هم نمی‌توانست جواب مرا بدهد چون خودش هم با ماجرا مشکل داشت.
هومن سیدی ایفاگر نقش پرفراز و نشیب سیاوش ضمن اشاره به عدم رضایت حضور در سریال "سی‌امین روز" به دلیل آماده نبودن فیلمنامه و ضعف‌هایی که فیلمنامه داشته است می‌گوید: آقای شیخ‌طادی به من گفتند امکان ندارد من این فیلمنامه را شروع کنم. من هر شب فیلمنامه را بازنویسی خواهم کرد و پس از بازنویسی جلوی دوربین خواهد رفت. اما بعد از جایی با مخالفت آقای جودی(تهیه‌کننده)دیگر فیلمنامه بازنویسی نشد. همان روزها من مشکل داشتم و دیگر آقای شیخ‌طادی هم نمی‌توانست جواب مرا بدهد چون خودش هم با ماجرا مشکل داست.

اگر نیایید سیصد میلیون خسارت این یک ماه را باید پرداخت کنید
سیدی در ادامه به جدایی شیخ‌طادی و جایگزین شدن افشار اشاره کرده و ادامه می‌دهد: من و همسرم به اتفاق به دفتر آقای جودی رفتیم و گفتیم ما با این شرایط ادامه نخواهیم داد. آقای جلالی(مدیر تولید)نامه‌ای جلوی ما گذاشتند و گفتند امضاء کنید که نمی‌آیید و تبعات آن را هم می‌پذیرید. اگر نیایید سیصد میلیون خسارت این یک ماه را باید پرداخت کنید. من به آقای جودی گفتم قرار بوده ما با آقای شیخ‌طادی کار کنیم نه با آقای افشار، ایشان گفت شما قراردادت را ببین که با من قرارداد بستی یا آقای شیخ‌طادی؟ معلوم است که با تهیه‌کننده قرارداد بسته‌ام اما وظیفه تهیه‌کننده محترم این است که به موقع دستمزد مرا بدهد قطعا من برای انجام یک کار با کارگردان طرف هستم.

نه از این تهدید ترسیدم و نه از ممنوع الکار شدن
سیدی که این روزها علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی هم گام نویی را برداشته در بخش دیگر این مصاحبه گفته که نه از این تهدید ترسیده و نه از ممنوع الکار شدن بلکه شرایط به گونه‌ای پیش رفته که جز اجبار برای حضور در این سریال راه دیگری برایش باقی نمانده است: من به آقای جودی گفتم آقا اشتباه کرده‌ام تا الان به من پول نداده‌اید الان هم پول نمی‌خواهم بگذارید بروم، شما هم که قرار است تمام پلان‌های آقای شیخ‌طادی را تکرار کنید! آقای جلالی گفتند بیایید بروید با آقای افشار صحبت کنید شاید ایشان نخواهند با شما کار کنند! گفتیم خدا خیرشان بدهد امیدوار هستم ایشان نخواهد با ما کار کند.

پشت پرده های "سی‌امین روز"

خودتان را وارد این مسئله نکنید این مسئله برایتان خطرناک است!
وی ادامه می‌دهد: من با خانم صمدی رفتیم پیش آقای افشار صحبت کردیم ایشان حرفی به من زدند که تا قیام قیامت فراموش نمی‌کنم! ایشان گفتند شما خودتان را وارد این مسئله نکنید این مسئله برایتان خطرناک است! همین‌طور که فوتبال می‌دیدند کاغذی را درآوردند و گفتند من استعفاء دادم چون قرار است فیلم سینمایی بسازم، آمده‌ام که پرویز را برگردانم همین! من و خانم امضاء کردیم و آمدیم. اما شب تماس گرفتند و گفتند شما آفیش هستید. خانم من با آقای افشار تماس گرفتند و گفتند که ما به درد شما نمی‌خوریم اجازه بدهید که هر کداممان برویم سراغ کار خودمان اما آقای افشار گفتند این چه حرفی است که می‌زنید قطعا ما یک کار خوب خواهیم ساخت درنهایت ما مجبور شدیم تن به این کار بدهیم.

شدیم دروازه‌بانی که تیمش در حال باختن است
این بازیگر می‌افزاید: پس از مشورت با دوستان فهمیدیم که کاری از دستمان بر نمی‌آید و مجبور هستیم ادامه بدهیم! بعد از آن با برزو نیک‌نژاد صحبت کردیم. او شروع کرد به بازنویسی کل کار، جواد افشار هم شرایط خوبی را برای مشورت ایجاد و نظرات ما را لحاظ می‌کرد. پژما بازغی عزیز آمد، نظرات ما و دیگر بازیگران لحاظ می‌شد تا حداقل مثل دروازه‌بانی باشیم که تیمش در حال باختن است اما مراقب است تا کمتر گل بخورد.

پشت پرده های "سی‌امین روز"

پشت پرده های "سی‌امین روز"

منبع: سی نت

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پشت پرده های "سی‌امین روز"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      واقعا جذاب و جالب بود و صداقت از سر و روی گزارش میبارید

    • بدون نام

      فیلم قشنگیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج