۷۲۰۲۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قربانی: باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نکته مهم درباره امیر این است که نام او تداعی کننده اسم پدرش احمدرضا عابدزاده است و خود من از این بابت خیلی خوشحال هستم که امیر عابدزاده در جام جهانی حضور دارد.

خبرگزاری میزان: پیروز قربانی در خصوص فهرست ۲۴ نفره تیم ملی برای اردوی ترکیه اظهار داشت: به نظر من یک مقدار عجیب بود که وریا غفوری و سیدجلال حسینی در لیست نباشند. وریا در سالی که گذشت یکی از بهترین دفاع راست‌های ایران بود و سال خوبی را سپری کرد و همینطور سیدجلال یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در این فصل بود و از قدرت رهبری خوبی برخوردار است باعث تعجب و تامل برانگیز است.

وی افزود: با این حال باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت، بالاخره هر موقع هر فهرستی از سوی سرمربی اعلام می‌شود حرف و حدیث در آن زیاد است و باید به کی‌روش و انتخابش اطمینان داشته باشیم و تمام مسئولیت فهرست تیم ملی به عهده خود سرمربی تیم ملی است. باز هم می‌گویم در فهرست انتظار بودن سیدجلال و وریا غفوری از سوی کی‌روش کمی عجیب بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: در رابطه با انتخاب دروازه‌بان‌های تیم ملی هم باید بگویم انتخاب‌های خوبی صورت گرفته با اینکه سیدحسین حسینی هم شایسته حضور در این لیست بود. به نظر من بیرانوند و رشید مظاهری که امسال در لیگ بهترین بودند و امیر عابدزاده هم در تیم ماریتیمو فصل موفقی را پشت سر گذاشت. یک نکته مهم درباره امیر این است که نام او تداعی کننده اسم پدرش احمدرضا عابدزاده است و خود من از این بابت خیلی خوشحال هستم که امیر عابدزاده در جام جهانی حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج