۷۲۰۹۸۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

برنج خارجی و حبوبات ارزان می‌شود

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از افزایش قیمت رب، تن ماهی و شوینده‌ها خبر داد و همچنین اعلام کرد که قیمت برنج خارجی، حبوبات و شکر در بازار عمده‌فروشی کاهش یافته و به زودی در بازار مصرف نیز شاهد کاهش قیمت این محصولات خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از افزایش قیمت رب، تن ماهی و شوینده‌ها خبر داد و همچنین اعلام کرد که قیمت برنج خارجی، حبوبات و شکر در بازار عمده‌فروشی کاهش یافته و به زودی در بازار مصرف نیز شاهد کاهش قیمت این محصولات خواهیم بود.

در چند وقت اخیر تغییراتی در بازار محصولات مصرفی ایجاد شده که یکی از بازارهای تحت شعاع در این بخش بازار مواد خوراکی و خرده‌فروشی اقلام مصرفی خانوار است که به گفته خرده‌فروشان و سوپرمارکت‌داران قیمت برخی با رشد همراه بوده و در چند محصول بازار عمده‌فروشی و کارخانه‌ها علاقه‌ای به عرضه محصول ندارند.

به گفته فروشندگان خرد در سطح شهر، قیمت محصولاتی همچون روغن، رب گوجه‌فرنگی و آب‌معدنی در چند روز گذشته افزایش یافته است. درحالیکه سعید درخشانی - رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران - به ایسنا گفت: حجم عرضه محصولات نسبت به گذشته تغییری نکرده و فقط معدودی از مواد خوراکی افزایش قیمت داشته‌اند که نمی‌توان این حجم اندک را به تمام محصولات تعمیم داد.

او خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه کمبودی در بازار وجود ندارد و در رابطه با آینده بازار در زمینه کاهش عرضه و افزایش قیمت امکان پیش‌بینی نداریم.

همچنین در این رابطه محمد آقا طاهر - رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی - به ایسنا گفت: کالا بیش از نیاز موجود است و احتکاری در بازار وجود ندارد و قیمت محصولاتی همچون برنج خارجی، حبوبات و شکر در بازار عمده‌فروشی کاهش یافته است.

وی افزود: در چند وقت گذشته بازار با کمبود روغن روبرو بود که اکنون این مشکل برطرف شده است.

آقاطاهر با بیان اینکه قیمت برنج هندی در آینده نزدیک کاهش پیدا خواهد کرد، یادآور شد: برنج ایرانی افزایش قیمتی را به ثبت نرسانده و فقط برنج با ارقام پر محصول کیلویی ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت حبوبات به جز لوبیا چیتی در مدت اخیر روند کاهشی داشته که در این شرایط با توجه به آنکه محصولات بسته‌بندی، قیمت مصوبی را برای محصول خود در نظر گرفته‌اند، همچنان کاهش قیمتی را لحاظ نکرده‌اند.

آقاطاهر بیان کرد: قیمت رب، تن ماهی و شوینده‌ها با افزایش همراه بوده و این در حالی است که با تلاش دولت از افزایش قیمت کالاهای اساسی جلوگیری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها فقط کلک هستید..قیمت رامیبرید بالا مثلا برنج هندی که هندی ها نمی خورند از40تومان می برید80بعدمی کنید60 تومان می گید داره ارزون میشه .بگو تجار انبارها راقفل کردن الان می خوان باز کنن....ملت که بچه نیستند گول بزنید.مردانه چاپ کن.اهل سیاست نیستم ازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستم .ممتون.

      پاسخ ها

      • هادی قسمتی

        دقیقا برای تمام کالاهای مورد نیاز مردم همین کار رو میکنن

    • بدون نام

      برنج ایرانی رو ارزون کنید ما هم بتونیم بخوریم برنجای هندی ما رو کشت والله

    • بدون نام

      صددرصد گرون میشه بعد 1دهم درصد ارزونش میکنن پشتش هم یه داد و بیدادی راه میندازن که ارزان شد!!!! کاههههشششش یافت
      انگار که چه خبره
      فکر کردن مردم گوششون درازه
      برو عامو خودتو خر کن

    • خلیلی قوشچی

      شما گرون نکنید ارزونی پیش کش
      تا کی دروغ تا کی ریا تا کی دو رویی

    • بدون نام

      بشنو باور نکن....

    • جواد

      ای خدا .اینا کی میخان دست از این دروغ وکلک بازیهاشون بردارند. اخه یه چیزی بگید که مردم باور کنن من از فروشگاه رفاه که مگن از همه جا ارزونتره یه کیسه 10کیلویی برنج هندی دوروز پیش خریدم 110000 هزار تومان .

    • بدون نام

      مردم خرنیستن تاآنجا که درتوانتان هست قیمت بالا می برید وبعد چنددرصدکم میکنید اگر مردهستید قیمت گوشت را پایین بیارید که کیلویی ۵۰هزارتومانه مردم ازکجا بیارن گوشت بخرن

    • بدون نام

      ایا چیزی مونده ک گرونش نکردید خداازتون نگذره ک یه ملت بدبختو دارین اینقد تحت فشار میزارین

    • بدون نام

      ایا چیزی مونده ک گرونش نکردید خداازتون نگذره ک یه ملت بدبختو دارین اینقد تحت فشار میزارین

    • بدون نام

      عوضش نمایندگان مجلس که بخاطر رفاه ودغدغه های ما خواب و خوراک ندارن پرچم امریکا رو اتش میزنندشما حساب کن اگه پرچم امریکا رو آتش نمیزدن و از دیوار سفارت اینو اون بالا نمیرفتن چی میشد!!!

    • علی

      خدا براشون نسازه که همه رو شرمنده زن و بچشون کردن؛ خدا ازشون نگذره که نمیتونیم با جرات دست ببریم چهار قلم کالا بگیریم؛ این که زندگی نیست ؛ فقط میدویم و ته ماه هم همیشه شرمنده اولادیم؛ خدا ازشون نگذره که همه رو به بازی میگیرن صداتم در میاد میگن فتته گره؛ آقا جان شما ارزون کن ببین مردم صداشون در میاد دوباره؛ تا کی باید بدوییم و همیشه شرمنده زن و بچه باشیم؛ خدا ازتون نگذره؛ خدا ازتون نگذره؛ خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره که نمیتونیم هیچی بخریم تاکی میخوانی فقط گرون کنید چقدچندبرابر تاکی دروغ میخواین بارمون کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج