۷۲۲۰۶۹
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

اتوبان ساوه - همدان، باز هم کودکانی را یتیم کرد

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه از کشته شدن دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر بر اثر وقوع سانحه رانندگی در اتوبان ساوه همدان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه از کشته شدن دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر بر اثر وقوع سانحه رانندگی در اتوبان ساوه همدان خبر داد.

«حسین آزاد» در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: خبری مبنی بر واژگونی سواری پیکان در ساعت ۱۰:۱۳ امروز پنج‌شنبه سوم خرداد در محور اتوبان ساوه به همدان لاین به سمت ساوه کیلومتر ۳۰ به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ساوه مخابره شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله دو کد عملیاتی شهرهای غرق‌آباد و نوبران به محل اعزام و توسط تکنسین‌های اورژانس اقدامات تریاژ انجام گرفت که متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو مذکور قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بود و سه مصدوم دیگر که دو کودک دو ساله و خانمی ۳۸ ساله بودند را به بیمارستان شهید مدرس منتقل کردند.

وی افزود: متأسفانه حال عمومی مادر خانواده که خانمی ۳۸ ساله بود رضایت‌بخش اعلام نشده و بر اثر شدت جراحت‌های وارده در بیمارستان فوت کرد.

این دومین سانحه مرگباری است که طی چند روز در محور قدیم و اتوبان ساوه همدان بوقوع می‌پیوندند. در سانحه قبلی چهار نفر و در سانحه رانندگی امروز نیز دو نفر جان خود را از دست داده و مجموعه پنج نفر نیز مصدوم شدند.

از محور ساوه همدان به‌عنوان جاده مرگ تعبیر می‌شود و ایسنا بارها گزارشات متعددی در خصوص آمار بالای تصادفات و تلفات انسانی در این محور پرتردد و سانحه‌ساز کشور منعکس کرده است اما متأسفانه اراده جمعی برای پیشگیری از بروز سوانح رانندگی مرگبار در این محور از سوی مسئولان وجود ندارد هم‌چنان محور قدیم و اتوبان ساوه همدان در صدر تصادفات جاده‌ای استان مرکزی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هروقت سوریه رو آباد کردیم میاییم جاده هایی کشورم درست میکنیم

    • ح

      هی عوارض اتوبان ها را زیاد میکنند ولی هیچ هزینه ای برای بهینه سازی جاده ها انجام نمیدن سرویس بهداشتی ها باید پول بدی روی چمن میری باید پول بدی از میز رستوران استفاده می کنی باید پول بدی ولی از خدمات خبری نیست خدا لعنتتان کنه

    • بدون نام

      مملکت ما قانون دارد ولی مجری ندارد نمونه بارز موتور سواران.

    • بدون نام

      عکس بذار بابا

    • بدون نام

      اخ اخ .
      حالا بچه ها چی میشن .کجا بزرگ میشن.خونه کی .
      خدایا خیلی سخته

    • بدون نام

      ماشینامون تابوت مرگن نه جاده هامون

    • مصطفی احمدی

      اخه اینا به داد کی میرسن ....

    • بدون نام

      یواش یواش اسم پرایدو پرشیاواین حلبی هارو میزنید پیکان وکادیلاک و... تصاده کردند! دیرنیست صبرکنید.واقعا بچه هایی که یتیم شدند ودر حلبی پاره پراید چن تا مشابه پراید شاهد اتش گرفتن عزیزان خودبودند فراموش مسیولین میشه یاقیامت چوب حواله میدن از ماگفتن ازخودرو ساز نشیندن!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج