۷۲۲۲۳۴
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

عارف: فراکسیون امید هر تصمیمی بگیرد، می‌پذیرم

رئیس فراکسیون امید مجلس درباره احتمال نامزدی وی در جایگاه رئیس در انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: فراکسیون امید هر تصمیمی بگیرد، می‌پذیرم و موظف به اجرای آن هستم.

خبرگزاری مهر: رئیس فراکسیون امید مجلس درباره احتمال نامزدی وی در جایگاه رئیس در انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: فراکسیون امید هر تصمیمی بگیرد، می‌پذیرم و موظف به اجرای آن هستم.

محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال نامزدی وی در جایگاه رئیس در انتخابات هیات رئیسه مجلس در سال سوم مجلس دهم، اظهارداشت: موضع ما، موضع جمعی است و من هم به عنوان یک فرد از فراکسیون امید هر تصمیمی که گرفته شود، می‌پذیرم و موظف به اجرای آن هستم.

وی افزود: در حال حاضر نیز دوستان ما دارند شرایط را بررسی می‌کنند و با فراکسیون های دیگر مجلس مذاکره و عملکرد هیات رئیسه را هم مورد ارزیابی قرار می‌دهند و اقداماتی را که فراکسیون امید به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار در مجلس باید دنبال کند، در دست بررسی دارند.

رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه راهبردهایمان را فعلا نمی‌گوییم، در خصوص مهمترین نیاز و چالش امروز هیات رئیسه پارلمان تصریح کرد: بحث جدی امروز مجلس، کارآمدتر کردن آن در تصمیمات است تا یک خروجی قابل دفاع از طرف مجلس در تصمیمات کلان کشور وجود داشته باشد.

جلال میرزایی، رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس دیروز رسما از احتمال کاندیداتوری محمدرضا عارف برای ریاست مجلس در انتخابات هیات رییسه اجلاسیه سوم خبر داد و گفته بود: هر روز درخواست‌ها از عارف برای حضور در عرصه رقابت بیشتر و بیشتر می‌شود.

از سوی دیگر یک کمیته فرا فراکسیونی نیز برای انتخابات هیات رئیس مجلس تشکیل شده که بدنبال ریاست مسعود پزشکیان بر مجلس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تونقش مجسمه روداشته باشی بهترالبته این لیست امیدبه جزناامیدی برای وطن وهم وطنان هیچی نداشته بهتراستعفابدن بهتروحرف نزنن بهترمثل مخصوص خانوم هاش معلوم نیست باچه روشی نماینده شدن این سلحشوری که بااون سابقه سیاه سایدی نماینده تبریز ابروی نمایندگان مجلس بردن

    • مهدی

      حالا این ژن راتور رییس بشه ..دلار هزار تومن میشه؟؟؟؟

    • حامد

      درود بر دکتر جلال میرزایی

    • بدون نام

      در آینده تندیسی از این بزرگان باید ساخت .

    • بدون نام

      38934:
      اصلاح طلبان نیرویی فرصت‌طلب هستند، ببینید اینها چه کاری باهاشمی کردند اما بعد رفیق او شدند سالهاست که به ونبال ناطق هستند
      اینها متوجه شده‌اند که خریدار ندارند و کم‌کم دست آنها رو شده است و اعتقاد دارم در آینده‌ای نزدیک تمام خواهند شد مگر اینکه پشت ناطق یا فرد دیگری پنهان شده و وارد میدان شوند.
      آقای ناطق خودش را خوب حفظ کرده است، تاجایی که اصلاح‌طلبان که درسال ۷۶ دشمن او بودند و از ناطق یک غول سیاه ساخته بودند، الان منت ایشان را میکشند که رئیس جمهور آنها بشود
      اینکه دلم از اصلاح طلبان پر است بی‌دلیل نیست اینها آدم‌هایی هستند که هر لحظه ۱۸۰ درجه میچرخند

      پی‌نوشت از :دکتر هوشنگ امیر احمدی

    • بدون نام

      تو و فراکسیون امید ؟؟؟!!!!!!
      مگه آقای عارف زنده بود .دوسه سالی ازش خبر نداشتیم
      واقعا اگه خانم سحلشور ادعا بکنه که عضو فراکسیون امیدبوده بهش حق میدیم
      عارف جان تو دیگه چرا ؟؟؟ کجا بودی

    • بدون نام

      فراکسیون امید دیگه به دردخودتون میخوره اثارش رادرکشور مشاهده کردیم.شعار دادید عمل نکردید که هیچ وضعیت مملکت رادچار بحران کردید.دلتون خوشه.امید مردم راناامید کردید گرانی تورم بدبختی پدر قشر کم درامد ومتوسط را شکسته شما دم‌از امید میزنید تعجب میکنم

    • بدون نام

      مشکلات مملکت همین است هر چه بگویند ما میگوییم چشم حتما انجام میدیم.مگه شما هدفی ندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج