۷۲۲۳۰۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

علم‌الهدی: برجام اروپایی هم شکست می‌خورد

امام جمعه مشهد تاکید کرد:‌ برجام امریکایی که شکست خورده، برجام اروپایی را استوار نکنیم که آن هم شکست بخورد. برجام را اجرا کردیم تا تحریم‌ها برداشته شود ولی برنداشتند.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت: آن روزی که نماینده ما گفت اکنون که با ما معامله نمی‌کنید و اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد را برای کارهای پزشکی به ما نمی‌دهید، پس خودمان اورانیوم ۲۰ درصد را درست می‌کنیم، شروع به مسخره کردن ما کردند. بعد از چند ماه اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد را به دنیا نشان دادیم. این اقتدار مجبور شد که ما قدرت هسته‌ای را بشناسند و با ما پای میز مذاکره بنشینند. این مسئله به خاطر مقاومت، علم و دانش و قدرت ما بود. آنها به زانو درآمدند.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه رهبری گفتند آدرس غلط به مردم ندهیم، بیان کرد: ما حاضر به مذاکره نشدیم تا آبروی امریکا در دنیا برود. ما مذاکره کردیم تا تحریم‌ها برداشته شود ولی برداشته نشد لذا برجام شکست خورده است. برجام امریکایی که شکست خورده، برجام اروپایی را استوار نکنیم که آن هم شکست بخورد. برجام را اجرا کردیم تا تحریم‌ها برداشته شود ولی برنداشتند.

امریکا از موشک‌های ما می‌ترسد

علم‌الهدی ادامه داد: چرا ما باید خودمان را به سرمایه‌گذار خارجی گره بزنیم. شرکت توتال فرانسه تمام اطلاعات مخازن نفتی ما را به دست آورده و میادین نفتی مشترک ما با قطر را به دست آورده است بعد می‌گوید امریکا راضی نیست و اطلاعات ما را می‌برد و بعد با یک کشور دیگر ساخت و پاخت می‌کند و سرمایه ما را به تاراج می‌برند.

وی با بیان اینکه ما نباید سرنوشت خود را با دیگران گره بزنیم بلکه خودمان تصمیم‌گیری کنیم، گفت: ما چهل سال در انقلاب تجربه داریم در این مدت تحریم بودیم و فتنه امریکایی بوده است ولی ما مقاومت کردیم. ما زمانی گلوله توپ نداشتیم و خمپاره‌انداز نداشتیم و در زمان جنگ ساختیم ولی دفاع مقدس را به پیروزی رساندیم. مگر ما در تحریم نبودیم. ما امروز به وضعیتی رسیده‌ایم که امریکا از موشک‌های ما می‌ترسد.

برجام امریکایی شکست خورد ولی به دنبال برجام اروپایی می‌روند

خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه خداوند می‌گوید هیچ مردمی را ظلم نمی‌کند مگر اینکه اهلش غافل باشند، اظهار داشت: اگر مردم عالم باشند و پیرو ظالم باشند، هلاک می‌شوند. مردم عالم هستند و چهل سال تجربه انقلاب جلویشان است. مقاومت مردم را در برابر دشمن دیده‌اند. دشمن امروز ذلیل‌تر است ولی به دنبال دشمن می‌روند. برجام امریکایی شکست خورد ولی به دنبال برجام اروپایی می‌روند.

علم‌الهدی افزود: برجام امریکایی را به بدون شرط رهبری پیگیری کردید ولی این شد. برجام اروپایی را بدون رهنمود ایشان پیگیری کنید، همین می‌شود. ما نباید خود را با دشمن مشترک کنیم تا دشمن برای ما تصمیم‌گیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده میگویم ما مشکلمان داخلیست. اگر اقتصاد از داخل تقویت شود و به داشته ها و توان خودمان مطمعن بوده و اتکا کنیم . پیروز میدان هستیم

    • علی

      چه بافرجام وچه بدون فرجام فشارفقط روی قشرضعیف جامعه هست حاج آقا این قشر دیگرنای مقاومت ندارد

    • بدون نام

      به خاطر ترس از شکست , بی ابی و خشکسالی .......نباید زانو غم گرفت و در خانه رو بست و اه و ناله کرد .باید به فکر چاره بود .

    • بدون نام

      دقیقا هیچ سودعایدمان نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج