۷۲۳۰۸۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

یورگن کلوپ؛ عبور آرام از کنار جام‌ها

یورگن کلوپ در ادامه ناکامی هایش در فینال های بزرگ، امشب برای سومین بار در یک فینال اروپایی مغلوب شد.

ورزش سه: یورگن کلوپ در ادامه ناکامی هایش در فینال های بزرگ، امشب برای سومین بار در یک فینال اروپایی مغلوب شد.


نباید فراموش کنیم اگر امشب لیورپول در فینال بزرگترین تورنمنت باشگاهی جهان حضور داشت، به لطف حضور یورگن کلوپ بود. او لیورپول بحران زده را تحویل گرفت و با تلاش مداوم در تمرین، انتخاب های صحیح در نقل و انتقالات و چینش بازیکنان، ایجاد روحیه جنگندگی در تیم و... قدرت از دست رفته آن ها را برگرداند و لیورپول را بار دیگر به تیمی بزرگ در اروپا تبدیل کرد.

اما با این وجود نمی توان شکست های او در فینال مسابقات مختلف را نادیده گرفت. چه شکست در فینال های حذفی برابر بایرن و چه باخت در مسابقات نهایی اروپایی.

یورگن کلوپ؛ عبور آرام از کنار جام‌ها


در سال 2013 دو تیم آلمانی در ومبلی به مصاف هم رفتند. کلوپ با تیم جنگجو و قدرتمندش در نیمه نهایی رئال را از پیش رو برداشته بود. در آن مسابقه ماریو مانژوکیچ برای بایرنی ها گلزنی کرد اما 8 دقیقه بعد گوندوغان از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند اما در نهایت، روبن که همواره در فینال ها ناکام بود، موفق به گلزنی شد تا کلوپ، نتواند شگفتی را کامل کند.

سه فصل بعد، این سرمربی آلمانی با لیورپول به فینال لیگ اروپا رسید. این بار حریف یک تیم متوسط اسپانیایی بود و لیورپولی ها امیدوار بودند پس از سال ها به جامی اروپایی برسند. در ابتدای مسابقه استوریج گلزنی کرد تا آن ها به رویای خود نزدیک و نزدیک تر شوند اما سه گل در نیمه دوم، جام را به سویا رساند. سویا در حالی پیروز شد، که کوکه در فاصله 6 دقیقه دو بار دروازه این تیم را باز کرد.

یورگن کلوپ؛ عبور آرام از کنار جام‌ها


امشب نیز، آن ها با چنین نتیجه ای مغلوب یک تیم اسپانیایی شدند؛ در حالی که بازهم در ابتدای مسابقه از حریف برتر بودند. البته فراموش نکنیم؛ شاید اگر صلاح مصدوم نمی شد و گلری بهتر از کاریوس در درون دروازه قرار داشت، اکنون تاریخ برای این مربی پرجنب و جوش چیز دیگری بود.

یورگن کلوپ؛ عبور آرام از کنار جام‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ببری

      عجب

    • حمید

      لطفا تحلیلهای احساسی و مکانیکی ارائه ندهید، فوتبال یک صنعت است و کسانی می توانند موفق شوند که علاوه بر دانش روز(کلوپ) سایر ابزارها را هم داشته باشد. شکست لیورپول قابل پیش‌بینی بود، اگر مسابقات این تیم را در طول فصل دنبال کرده باشید. اکثر شکستها ناشی از اشتباهات وحشتناک دو دروازه‌بان و مدافعان بوده است. نداشتن(ابزار)،لیورپول تنها سه فوروارد دارد و فاقد نیمکت شایسته، بنابراین با اما و اگر نمی توان قهرمان شد. یادمان نرود به فوتبال اقتصاد هفتم می گویند و کسانی این اقتصاد را اداره می کنند که برخی مواقع لازم می بینند چه تیمی قهرمان شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج