۷۲۳۲۲۸
۱ نظر
۵۰۶۶
۱ نظر
۵۰۶۶
پ

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

از آنجایی که در بین تمامی ورزش‌ها فوتبال طرفداران زیادی دارد و پول خوبی نیز در این ورزش دست‌به‌دست می‌شود شاهد حضور گجت‌هایی هستیم که استفاده از آن‌ها عمل‌کرد فوتبالیست‌ها را افزایش می‌دهد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: فناوری‌های جدید راه خود را بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در زندگی انسان‌های امروزی باز کرده و به لطف این فناوری‌ها انجام کارها راحت‌تر و دقیق‌تر شده است. یکی از حوزه‌هایی که فناوری‌‌‌های جدید جای پای خود را به خوبی در آن باز کرده را می‌توان حوزه ورزش دانست.

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

از آنجایی که در بین تمامی ورزش‌ها فوتبال طرفداران زیادی دارد و پول خوبی نیز در این ورزش دست‌به‌دست می‌شود شاهد حضور گجت‌هایی هستیم که استفاده از آن‌ها عمل‌کرد فوتبالیست‌ها را افزایش می‌دهد. به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم نگاهی داشته باشیم به گجت‌هایی که فوتبالیست‌های حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند.

گجت Zepp Play Soccer

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

این گجت بر روی ساق‌ پا بسته می‌شود و بوسیله بلوتوث با گوشی هوشمند ارتباط برقرار می‌کند. وظیفه این گجت استفاده از الگوریتم‌هایی فوتبالی است تا اطلاعات دریافت شده را به داده‌هایی قابل بررسی تبدیل کند. مشاهده گزارش‌های ورزشی و صحنه‌های مهم بازی‌های فوتبال نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که اپلیکیشن گجت Zepp Play Soccer بر روی گوشی هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به این ترتیب بازیکن باید این گجت را در حین بازی با گوشی هوشمند متصل کرده و گزینه Start Game را انتخاب کند، سپس به راحتی می‌تواند مشغول فوتبال شود و پس از پایان مسابقه اطلاعات کاملی از مسافتی که طی کرده، تعداد ضربه‌هایی که به توپ زده، سرعت این ضربه‌ها، بیشترین سرعت و مدت زمان کاملی که فوتبال بازی کرده است را بر روی گوشی هوشمند دریافت می‌‌کند. وجود این اطلاعات دقیق به فوتبالیست کمک می‌کند تا عمل‌کرد خود را بررسی کرده و نقاط ضعف‌اش را پوشش دهد.

گجت‌ OptimEye

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

در این قسمت با یکی از پیشرفته‌ترین گجت‌های ورزشی طرف هستیم که ورزشکاران حرفه‌ای در حدود ۲۰ رشته ورزشی مختلف از آن استفاده می‌کنند. گجت OptimEye در چهار مدل مختلف عرضه شده است که هر کدام امکانات خاص خود را دارند. در میان تمامی این مدل‌ها می‌توان به گجت OptimEye G۵ اشاره کرد، این گجت عملاً یک ابزار کامل برای بررسی عمل‌کرد دروازه‌بان‌ها است و حدود ۴۰۰ مجموعه ورزشی بزرگ دنیا از آن استفاده می‌کنند. محاسبه مسافتی که دروازه‌بان شیرجه‌ زده است، پرش‌ها، شتاب و عکس‌العمل‌های سریع در جهت‌‌های مختلف را می‌توان از مواردی دانست که این گجت محاسبه می‌کند.

گجت Viper Pod

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

این گجت‌ یکی از معروف‌ترین ابزارهای بررسی عمل‌کرد بازیکنان در سطح جهانی است و تیم‌های بزرگی از این محصول استفاده می‌کنند که در این زمینه می‌توان به لیگ‌ برتر انگلستان، NFL, NBA و لالیگا اشاره کرد. گجت Viper Pod معیارهایی مانند مسافت، سرعت، شتاب، فاصله و ضربان قلب ورزشکاران را زیر نظر می‌گیرد و اطلاعات بدست آمده را برای بررسی‌های بیشتر گردآوری می‌کند. امکان بررسی زنده موقعیت بازیکنان از طریق اپلیکیشنی که همراه این گجت عرضه شده است نیز وجود دارد.

گجت Adidas miCoach

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

این گجت در‌واقع یک سنسور هوشمند است که اطلاعات زیادی را در خصوص ضربه‌ زدن به توپ در اختیار بازیکن و مربی قرار می‌دهد. گجت Adidas miCoach اطلاعات بدست آمده را به گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها ارسال می‌کند تا از این طریق بازیکن بازخورد مناسبی از میزان قدرت، چرخش توپ و مواردی از این دست را در خصوص ضربه‌ای که به توپ می‌زند بدست بیاورد. به لطف این اطلاعات فوتبالیست‌ها شوت‌های بهتری خواهند زد و توپ‌های کات‌دار را دقیق‌تر به سمت دروازه شوت خواهند کرد. ناگفته نماند توپ Adidas miCoach با سایر توپ‌های فوتبال فرق چندانی ندارد و تنها در این توپ شاهد حضور یک سنسور کوچک هستیم.

گجت SockIt

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

گجت SockIt با هدف تمرین و افزایش کارایی فوتبالیست‌های کودک و نوجوان ساخته شده و پس از اینکه بازیکن به توپ ضربه می‌زند اطلاعات دقیقی را در خصوص قسمتی از توپ که به آن ضربه زده شده است در اختیار فوتبالیست‌ و مربی قرار می‌دهد. اگر اهل فوتبال باشید حتماً به خوبی می‌دانید که فوتبالیست‌های نوجوان در بیشتر مواقع عادت دارند تا به جای اینکه با قسمت کناری پا به توپ ضربه بزنند، شوت‌ها را با پنجه انجام دهند. استفاده از این گجت مربی را قادر می‌سازد تا شوت‌های بازیکنان را اصلاح کند.

گجت Playertek

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

این گجت نیز با رویکرد زیر نظر گرفتن عمل‌کرد بازیکنان فوتبال ساخته شده و مسافت، بیشترین سرعت، تعداد حمله‌ها و مواردی از این دست را گزارش می‌گیرد. گجت Playertek به لحاظ ظاهر با گجت‌های فوتبالی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم تفاوت‌هایی دارد و مانند یک جلیقه باید توسط بازیکنان پوشیده شود. در این محصول شاهد حضور یک شتاب‌سنج، مغناطیس‌سنج و جی‌پی‌اس هستیم. این گجت به حافظه‌داخلی ۸ گیگابایتی مجهز است و پس از پایان بازی تمامی اطلاعات جمع‌آوری شده از طریق بلوتوث به اپلیکیشن مخصوص این گجت که بر روی گوشی هوشمند نصب شده است منتقل می‌شود.

گجت DribbleUp

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

در این گجت با یک توپ هوشمند فوتبال طرف هستیم که امکانات زیادی را به کمک یک اپلیکیشن موبایل در اختیار فوتبالیست‌ها قرار می‌دهد. به لطف این اطلاعات تعامل بازیکن با توپ بهتر خواهد شد. این اپلیکیشن مسیر توپ را توسط دوربین گوشی رصد می‌کند و بازخورد تعامل بازیکن با توپ را بوسیله گزارش‌های آماری مختلف در اختیار فوتبالیست یا مربی قرار می‌دهد. شیوه‌های مختلف آموزشی برای شوت‌ کردن، آمادگی قبل از بازی و مواردی از این دست را می‌توان از آموزش‌هایی دانست که این گجت در اختیار فوتبالیست‌ها قرار می‌دهد. این گجت به یک مربی صوتی هوشمند نیز مجهز است و اشتباه‌های بازیکنان را به آن‌ها گوشزد می‌کند. استفاده از این محصول برای فوتبالیست‌های کودک و بزرگسال میسر است.

گجت FieldWiz

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

در این محصول نیز با گجتی طرف هستیم که به پشت فوتبالیست بسته می‌شود و شتاب‌، مسافت، سرعت و سایر اطلاعات ورزشی را در قالب گزارش‌های کاملی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. این محصول نواحی از زمین فوتبال که بازیکن در طول بازی پوشش داده را پس از بازی مشخص می‌کند و وضعیت بازیکن‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کند. گجت FieldWiz ساخت دست سوئیس است و به لطف فناوری جی‌پی‌اس اطلاعات بسیار دقیقی را از وضعیت بازیکن گزارش می‌دهد.

گجت Trace Soccer

گجت‌هایی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای

آخرین گجت از این فهرست به محصولی اختصاص دارد که بازیکنان فوتبال را در بالاترین سطح عملکردشان قرار می‌دهد، این گجت بر روی پای اصلی بازیکن بسته می‌شود و با اپلیکیشنی که تعامل با آن بسیار ساده و راحت است ارتباط برقرار می‌کند. به لطف این گجت فوتبالیست و مربی از دقیق‌ترین جزئیات حرکات پای بازیکن باخبر می‌شوند، گزارش بصری از حرکات بدون توپ، درصد تصاحب توپ را می‌توان از دیگر مواردی دانست که گجت Trace Soccer در اختیار فوتبالیست‌ قرار می‌دهد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهل فوتبال هستید و محصولات جدیدی را می‌شناسید که عمل‌کرد ورزشکاران را بهینه‌تر می‌کند، نام و ویژگی‌های این گجت‌ها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید موسوی

      واقعا
      عالئ است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج