۷۲۳۷۵۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

فرد هتاک به نگهداری از معلولان محکوم شد

شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری شهر سلماس مجازات جایگزین فرد هتاک را ارائه خدمت به مدت یک ماه در مرکز نگهداری از جانبازان و معلولان تعیین کرد.

خبرگزاری فارس: شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری شهر سلماس مجازات جایگزین فرد هتاک را ارائه خدمت به مدت یک ماه در مرکز نگهداری از جانبازان و معلولان تعیین کرد.

در رأی شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری شهرستان سلماس آمده است: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه «فردی با برقراری تماس تلفنی با اقوام بنده اقدام به استعمال الفاظ رکیک داشته و عنوان داشته من با اشخاص دیگری رابطه نامشروع دارم و از این طریق موجب هتک حرمت بنده شده است»، پرونده برای رسیدگی و صلح و سازش به شورای حل اختلاف ارسال شد.

با توجه به عدم حصول سازش، پرونده جهت رسیدگی به دادگستری آمد و پس از تحقیقات صورت‌گرفته، اظهارات گواهان در دادسرا و جلسه دادگاه، بزه انتسابی به متهم محرز شد.

بر همین اساس مطابق قانون آئین دادسری کیفری مصوب سال ۹۲ نامبرده به تحمل دو ماه حبس محکوم شد اما با توجه به آموزه‌های جرم‌شناختی و کیفرشناختی نوین و آرمان‌های عدالت ترمیمی با ملاحظه استحقاق متهم، حسن سابقه و با مد نظر قرار دادن اعمال مجازات در راستای سیاست فردی کردن مجازات‌ها، متهم به مطالعه کتاب رساله حقوق امام سجاد (ع) و تخلیص آن به صورت دست‌نویس و ارائه آن به واحد اجرای احکام کیفری، ارائه خدمات مراکز نگهداری جانبازان و معلولین و یا سالمندان به مدت یک ماه و مطالعه کتابی در خصوص احادیث معصومین و استخراج ۴۰ حدیث از کتاب مذبور راجع به ممنوعیت هتک حرمت اشخاص و مجازات اخروی آن با تعیین کتاب از سوی واحد اجرای احکام کیفری محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس چرا من یه بنده خدایی رو میشناسم که به جرم فحاشی از یکی شکایت کرده بود اما دادگاه هیچ پیگیری نکرد و اون مجبور به سازش شد و از حقش گذشت.

    • رامین

      100بار از درس کتاب کوکب خانم هم بنویسه.... با این رأی مسخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج