۷۲۳۸۲۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دورخیز سنگین وزن کشتی آزاد برای بازگشت به اوج

قهرمان سنگین وزن رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را می توان یکی از چهره‌های موفق و باانگیزه تیم ملی برای درخشش در میادین پیش رو محسوب کرد.

خبرگزاری مهر: پرویز هادی بعد از رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو با فراز و نشیب های فراوانی روبرو شد و پس از شکست برابر کمیل قاسمی و برخی اتفاقات حاشیهای بعد از این مصاف به نوعی از میادین دور شد.

این آزادکار سنگین وزن اما بازگشتی مقتدرانه را در رقابتهای انتخابی امسال داشت و توانست به عنوان مدعی بدون شکست پیکارهای انتخابی، قهرمان وزن ۱۲۵ کیلوگرم شود. پرویز هادی در مصاف با مدعی جوان و باانگیزه ای از کرمانشاه، نشان داد از تجربه و توان بدنی بالاتری برخوردار است و با شکست یداله محبی، به عنوان نفر برتر این وزن به اردوی تیم ملی دعوت شد.

پرویز هادی که هم اکنون خود را در یکقدمی بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابتهای جهانی مجارستان می بیند در مورد این فراز و نشیب طولانی گفت: تمرینات اردوی تیم ملی کشتی آزاد از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شده و شرایط و تمرینات عالی است. البته من مدتی در کشتی نبودم ولی هم اکنون با انگیزه بسیار بالایی به تمرینات بازگشتم تا بزودی بهترین نتایج را در سنگین وزن کسب کنم.

وی در مورد اینکه در کدامیک از میادین پیش رو در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت، گفت: به هیچ عنوان به اینکه در بازی‌های آسیایی جاکارتا یا رقابتهای جهانی مجارستان فکر نمی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و هرجا که کادر فنی و رسول خادم تصمیم بگیرد به میدان می روم.

قهرمان سنگین وزن آسیا در پایان اظهار داشت: انگیزه بسیار بالایی برای فتح سکوهای افتخار دارم و مطمئن باشید حالا که فرصت پوشیدن تیم ملی را بدست آورده ام از دل و جان مایه خواهم گذاشت تا به بهترین نتایج دست یابم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ياشاسين پهلوان پرویز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج