جاباما
۷۲۴۱۵۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تقوی: ایران، پیامی اشتباه به مربیان گروهش داد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مانند دیدار مقابل ترکیه ظاهر نخواهد شد.

تسنیم: محمد تقوی درباره شکست ۲ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکیه اظهار داشت: من اعتقاد دارم تیم ملی با دو تغییری که در ترکیبش خواهد داشت،‌ جریان بازی‌اش کاملاً‌ تغییر خواهد کرد. فکر می‌کنم در جام جهانی در خط دفاع مجید حسینی به ترکیب اضافه خواهد شد و در سمت راست خط دفاع هم پژمان منتظری حضور خواهد داشت تا به جهانبخش اجازه بیشتری برای نفوذ بدهد.

وی ادامه داد: در پست هافبک دفاعی هم یک بازیکن متخصص بازی خواهد کرد. من به شخصه فکر می‌کردم روزبه چشمی در این پست بازی کند،‌ اما با شرایطی که امروز دیدم به نظرم امید ابراهیمی وضعیت بهتری برای بازی در این پست دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد عدم دعوت از سیدجلال حسینی و وریا غفوری به تیم ملی فوتبال و اینکه جای خالی این بازیکنان در دیدار مقابل ترکیه احساس شد،‌ تصریح کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم این اتفاقی است که افتاده و الان نمی‌توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم، پس بهتر است اصلاً به آن‌ها فکر نکنیم. بعید می‌دانم دیگر این بازیکنان به تیم ملی اضافه شوند، چون کی‌روش اگر می‌خواست آن‌ها را استفاده کند به این راحتی کنار نمی‌گذاشت.

تقوی در ادامه در خصوص بازی کردن بازیکنانی مانند مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد در پست‌های غیرتخصصی یادآور شد: شما مطمئن باشید تیم ایران در جام جهانی این‌طور فوتبال بازی نخواهد کرد. تیم ما می‌داند چه چیزی می‌خواهد و اعتقاد دارم اصلاً نباید دلواپس نحوه بازی برابر ترکیه بود. من به شخصه اگر بخواهم بین امیری و طارمی یک نفر را در پست پشت مهاجم استفاده کنم،‌ امیری را انتخاب می‌کنم. سامان قدوس هم ممکن است در پست هافبک پشت مهاجم بازی کند، اما در استراتژی فعلی ایران در پست او نیاز به یک بازیکن باتجربه داریم.

وی در مورد اینکه تیم کشورمان در بازی‌های گذشته خود همواره حریفان را تحت فشار قرار می‌داد، اما امروز این کار را انجام نداد،‌ گفت: ما اصلاً امروز پرسی انجام ندادیم، در صورتی که تیم ما در جام جهانی قطعاً این‌طور بازی نخواهد کرد. اشکان دژاگه شاید توان بدنی زیادی برای پرس کردن نداشته باشد، اما به‌عنوان بازیکنی که دستور پرس را صادر می‌کند می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان عنوان کرد: به نظرم مهم‌ترین موضوع حضور تیم ملی در جام جهانی و لذت بردن از این بازی‌هاست. من از بازی امروز تیم ملی نگران نیستم و اعتقاد دارم تیم ملی راه خود را می‌داند و در این بازهای تدارکاتی بیشتر به دنبال هماهنگی است. به نظرم مهم‌ترین پیام بازی امشب تیم ملی،‌ یک پیام اشتباه به مربیان همگروه‌مان بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخود به مغزت فشار نیار مطمئن باش تیم حریف مثه خودت نیس که با ترکیب یه بازی گول بخوره

    • علی باقری

      سلام. این تیم بااین بازیکنان وبیرانوند..۵تا مقابل پرتقال گل خواهد خورد..بخدا اگه تیم استقلال امروز جای تیم ملی بازی کرده بود..شک نکنید که اگه برنده نمی‌شود بازنده هم نمیشود

      پاسخ ها

      • حمزه

        حتمی روزبه پشمیتون میخواست جلوی گل خوردن رو بگیره ـ تو رو خدا بیخیال شو دیگه طاقت شیشتا خوردن رو نداریم

      • بدون نام

        ایول خوب اومدی خوشم اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج