adexo3
۷۲۴۳۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دوراهی موراتا؛ پول یا عشق؟

اخبارهای غیررسمی از تیره شدن رابطه باشگاه‌های میلان با یووه خبر می‌دهند؛ جایی‌كه حتی ردپای رقابتی با طعم خصومت و مقابله به مثل نيز در حال شكل‌گيري و وقوع است.

آی‌اسپورت: اخبارهای غیررسمی از تیره شدن رابطه باشگاه‌های میلان با یووه خبر می‌دهند؛ جایی‌كه حتی ردپای رقابتی با طعم خصومت و مقابله به مثل نيز در حال شكل‌گيري و وقوع است. علی‌رغم مشكلات پیش آمده در خصوص نقض مقررات جوانمردانه مالی برای باشگاه میلان از سوی یوفا، به نظر می‌رسد میلانی‌ها برای مقابله با یوونتوس آماده انجام یك انتقال پرسروصدای جدید هستند. سال گذشته وقتی مدیران روسونری با هزینه كردن و به خدمت گرفتن بازیكنان جدید و نه‌چندان ارزان‌قیمت، همه طرفداران این تیم را شوكه كرد، فكرش را هم نمی‌كرد كه در انتهای رقابت‌های سری آ حتی توان به دست آوردن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داشت. با این حال اخطارهای یوفا و قوانین حقوقی دست‌وپاگیر هم ظاهراً باعث نشده تا مدیران چینی میلان قافیه را باخته و روند ولخرجی‌هایشان را متوقف كنند.

بعد از آنكه در روزهای گذشته اخبار و شایعات متعددی در خصوص تمایل یووه برای جذب برخی از ستاره‌های میلان همچون رومانیولی و بوناونتورا در رسانه‌ها مطرح شد، نخستین نشانه‌گیری روسونری برای حضور فعال در بازار تابستانی نقل و انتقالات نیز به سمت یكی از اهداف جدی و مشخص یووه در همین ماركت گرفته شده است: آلوارو موراتا، مهاجم ۲۵ ساله چلسی. واكنش میلان آنقدر جدی است كه «خوانما لوپز رودریگز» مدیربرنامه‌های موراتا نیز درخواست میلانی‌ها را تكذیب نكرده است. به نظر می‌رسد روسونری‌ها گوی پیش‌دستی را از بیانكونری‌ها ربوده‌اند و با رقم پیشنهادی احتمالاً بالاتر نسبت به رقیب تورینی‌شان، گامی بزرگ برای این انتقال چشمگیر برداشته‌اند. موراتای اسپانیایی كه فصل دشواری را به همراه آبی‌های لندن سپری كرد، چندی پیش تمایل خود را برای بازگشت به فوتبال ایتالیا و تكرار روزهای خوش گذشته‌اش در یوونتوس ابراز كرده بود. باشگاه میلان هرچند سال گذشته برای جذب موراتا تلاش‌هایی انجام داد اما در نهایت رقم ۶۰ میلیون یورویی رئال مادرید این انتقال را منتفی كرد تا چلسی مقصد نهایی موراتا شود. حالا در دومین اپیزود این شوی قدرت‌نمایی باید دید موراتا در دوراهی یك تصمیم‌گیری دشوار؛ پول بیشتر را انتخاب خواهد كرد یا پول كمتر به علاوه عشق!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج