۷۲۴۳۹۴
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

شهاب حسینی تهیه‌کننده هالیوودی می‌شود!

بازیگر سریال شهرزاد که از محدودیت‌ها ناراضی نیست، قصد دارد در ینگه دنیا کمپانی فیلمسازی تاسیس و ادامه فعالیتش را در عرصه سینما روی این موضوع متمرکز کند.

روزنامه شهروند: شهاب حسینی در تمام سال‌های فعالیتش در دنیای سینما به‌عنوان بازیگری معروف بوده که از تجربه حیطه‌های نو نمی‌هراسد و ماجراجویی‌هایش در سینما تمامی ندارد. این بازیگر که همیشه از کار با جوانان و فیلمسازان نوآمده استقبال کرده؛ این روزها انگار در پی یک ماجراجویی جدید است و می‌خواهد برای ادامه فعالیت‌های سینمایی به آمریکا کوچ کند...

شهاب حسینی تهیه‌کننده هالیوودی می‌شود!

روز گذشته سایت کافه سینما در خبری ضمن اشاره به کوچ شهاب حسینی به آمریکا برای ادامه فعالیت‌های سینمایی نوشت که این بازیگر قصد دارد در ینگه دنیا یک کمپانی فیلمسازی تاسیس و ادامه فعالیتش را در عرصه سینما روی این موضوع متمرکز کند.

شهاب حسینی که در سال‌های اخیر با جدایی نادر از سیمین، فروشنده و البته نقش موفق و محبوب قباد در سریال شهرزاد یکی از موفق‌ترین مردان بازیگر این مرز و بوم لقب گرفته؛ در سفری که چندی پیش به آمریکا داشت، در گزارش و گفت‌وگویی با تلویزیون اوسی‌دی‌سی درباره مسائل پرحاشیه‌ای چون مهاجرت به آمریکا، افت کیفیت سینما، تاسیس یک کمپانی سینمایی و همکاری با اصغر فرهادی صحبت کرد. صحبت‌هایی بالقوه بحث‌انگیز که می‌تواند حواشی فراوانی برای او به وجود آورد.

شهاب حسینی درباره محدودیت‌های سینمای ایران در عقیده‌ای چالش‌برانگیز می‌گوید که محدودیت‌ها مانعی در انتقال عواطف در ایران نبوده‌اند: می‌دانم باید ارتباط عاطفی منتقل شود، اما به لمس کردن زن و شوهر، پدر و دختر و... برای نمایش انتقال عواطف در فیلم‌ها قلبا اعتقادی ندارم. به باور حسینی عواطف را با نمایش فشردن یک دست هم می‌شود انتقال داد.

حسینی می‌گوید به ژانر سینمای عارفانه علاقه دارد که به اعتقاد او دری به دنیای دیگر می‌گشاید. او ادعا می‌کند غنای فکری در فیلم‌های سینمای جهان کمتر شده و فیلم‌ها چیزی برای عرضه ندارد و در برابر آن از گنج ایرانی می‌گوید.

اما مهمترین سخنان شهاب حسینی جایی است که می‌گوید به‌عنوان یک توریست به آمریکا نیامده، بلکه یک فرهنگ ٢هزارو٥٠٠ ساله را به این‌جا آورده است: از غرب فلسفه بار می‌زنیم می‌آوریم شرق و از شرق بار می‌زنیم می‌آوریم غرب. او از تاسیس یک کمپانی فیلمسازی در آمریکا می‌گوید: دوست دارم ادامه فعالیتم را روی این طرف متمرکز کنم...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      افرین وصد افرین به هنرمندان شگرد ایرانی هنر نزد ایرانیان است و بس دمت گرم اقا شهاب شما هنوز جوان هستی وجای پیشرفت شایانی دارید افرین وصد دردد بذ شما وهمه هنر مندان ایرانی صد افرین

    • بدون نام

      اولا که ورود به هالیوود به این آسونیها نیست و تاسیس کمپانی حتما بصورت مستقله .دوما کسی که ادعاهای مذهبی و عرفانی داره وسط سرزمینی که همه چیز در اون بر مدار پول و ثروت می چرخه دقیقا چه می کنه؟ اصلا جمع نقیضین هست ایشون! از یه طرف جایزه اش رو به امام زمان تقدیم می کنه از طرفی مهاجرت میکنه به امریکا که بر مبنای پیش گوییهای آخر زمانیِ اسلامی و مسیحی مرکز فساد دنیاست!حتی اگه آدم مذهبی هم نباشه در این زمانه ای که دولت آمریکا داره بر ایران بدترین فشارها رو میاره تا باعث فروپاشی یک کشور باستانی بشه سرمایه گذاری در آمریکا خائنانه ترین عمله...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره...شعر چرا تحویل ما میدی؟

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی گفتی؟

      • بدون نام

        ایرانیها عمدتا عشق آمریکا هستند و مهاجرت به امریکا براشون نهایت پیشرفته:) چطور می خواد فیلم عرفانی بسازه وسط سرزمین سرمایه داری؟ و چرا اون جا رو برای این کار انتخاب کرده؟! کلا هم نمی فهمم چطور می توانید این همه متناقض باشید و از هم نپاشید!

    • بدون نام

      بسیار عجیبه این اقای محترم که جایزه اسکارش را قدیم مدافعان حرم نمودند. حالا تغییر جهت دادند. پناه بر خدا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه چی کار میخواد کنه...میخواد یه کمپانی تو آمریکا بزنه دیگه...قتل که نمیخواد کنه...چقد ما آدمای بدی شدیم که راحت در مورد دیگران حرف میزنیم

      • بدون نام

        نمیفهمم چرا ایندو رو قاطی میکنیین؟

    • بدون نام

      متاسفانه شهاب حسینی هم از دست رفت.

      پاسخ ها

      • فردین

        کسی که نامش به نیکی در قلب مردم یک ملت ثبت شده به این راحتی از دست نمیرود.
        اولا که ایشون نرفتن اونجا فقط بعنوان بازیگر تنها فیلم بازی کنن(مثل بعضیا.)
        اتفاقا ایشون کار بزرگی دارن انجام میدن،چون با زدن کمپانی در دل هالیوود باعث نشر و گسترش هنر و فرهنگ و آثار فاخر و گمنام این سرزمین کهن و غنی از فرهنگ در جهان خواهد شد و اگر موفق شوند که انشالله میشوند،باعث سربلندی و افتخار کشور عزیزمون ایران خواهند شد.

    • بدون نام

      ایشالله برن اونجا و موفق بشن و بترکونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با فیلمهای آبکی-عرفانی در وسط هالیوود بترکونن؟ ایرانیها فانتزی های بدشکل و چهل تیکه ای دارند:)

    • م ش

      چرا در مورد این هنرمند قصاص قبل از جنایت میکنید چرا پیش داوری؟تازه خودمونو مسلمان می‌نامیم

    • ژن برتر

      ایران نابود شد...همه هنرمندان کشور و نابغه ها و دانشمندان هم رفتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج