۷۲۴۶۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قاضی در سه راهی تهران، تبریز و اصفهان

بعد از روزهای سختی که پدیده در لیگ داشت و در نهایت با سختی و پس از کسر شش امتیاز این تیم در لیگ برتر ماندنی شد، محمد قاضی بهترین گلزن این تیم با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران مشهدی خداحافظی...

روزنامه گل: بعد از روزهای سختی که پدیده در لیگ داشت و در نهایت با سختی و پس از کسر شش امتیاز این تیم در لیگ برتر ماندنی شد، محمد قاضی بهترین گلزن این تیم با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران مشهدی خداحافظی کرد. قاضی که چه بسا در بهترین فصل فوتبالی‌اش اگر از سوی بازیکنان پدیده تغذیه مي‌شد و شاید اگر نباید در امور دفاعی به تیم مهاجری کمک مي‌کرد به خوبی مي‌توانست با علیپور در کورس آقای گلی قرار بگیرد، اما در نهایت با دو رقمی کردن گل هایش و زدن ۱۱ گل به کار خودش در این تیم پایان داد.


قاضی که در نیم فصل هم مورد توجه استقلال و وینفرد شفر قرار گرفته بود و حتی مي‌توانست با توجه به بندی در قراردادش به تهران و جمع آبی‌ها بازگردد با مخالفت مدیران پدیده در این تیم ماندنی شد تا فصلی پرتنش را در این تیم به پایان برساند. این مهاجم که در 29 بازی (یک بازی را به خاطر تصمیم عجیب مهاجری در بازی با ذوب آهن از دست داد) برای پدیده به میدان رفت حالا با پیشنهادهای خوبی برای لیگ هجدهم روبه روست.


قاضی که هم اکنون در سفر است و مدیر برنامه‌هاي او کارهایش را پیش مي‌برد چند پیشنهاد خوب از تیم‌هاي لیگ برتری دارد. یکی از این پیشنهادها از سوی باشگاه پیکان است که امسال با رفتن ستاره‌هایش به دنبال ساختن تیمی قدرتمند است تا بازهم بتواند نتایج درخوری را در لیگ به دست بیاورد. مجید جلالی که پیش از این در سایپا هم خواهان جذب قاضی بود به جز علی قربانی در خط حمله‌اش به یک مهاجم با تجربه نیاز دارد و در همین خصوص دست روی نام محمد قاضی گذاشته است.


به جز پیکان دیگر تیم تهرانی و صنعتی لیگ یعنی سایپا هم شنیده مي‌شود خواهان جذب این بازیکن بوده و حتی مذاکراتی را هم با خود او و مدیر برنامه‌هایش انجام داده تا شاید بازهم قاضی برای سومین بار و بعد از صبا و نفت تهران شاگرد علی دایی شود. احتمالی که شاید به واسطه رابطه قاضی و علی دایی نسبت به پیکان رنگ و بویی به مراتب جدی‌تر داشته باشد.


البته به جز این دو تیم تهرانی گویا تراکتورسازی هم علاقه‌مندی خودش را به جذب این بازیکن نشان داده و قطعا این بازیکن مي‌تواند برای تیم زنوزی، مالک جدید قرمزهای تبریز یک خرید خوب به حساب بیاید تا مشکلات خط حمله تیم را که در لیگ هفدهم حسابی با آن مشکل داشتند به نحوی حل و فصل کند.


این احتمال هم البته وجود دارد که قاضی بازهم به اصفهان و ذوب آهن بازگردد. مهاجم سابق تیم ملی که اميد نمازي سرمربي جديد ذوب‌آهن و همكار سابق كي‌روش در تيم‌ملي با عملكرد او كاملا آشناست، مي‌تواند نقش پررنگي در اين انتقال داشته باشد. در همين زمينه گویا ذوبی‌ها هم خواهان آوردن قاضی به اصفهان هستند و مذاکراتی را با مدیر برنامه‌هاي او به طور ضمنی داشته‌اند. باید دید این بازیکن که با ذوب‌آهن تجربه خوبی در آسیا هم دارد در نهایت با این باشگاه به توافق خواهد رسید تا خاطرات خوش گلزنی‌اش با این تیم که او را به پرسپولیس و تیم ملی رساند دوباره تکرار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج