۷۲۴۶۹۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

حسینی با دست پُر، پایِ میز مذاکره با استقلال

ماجرای دروازه‌بان‌هاي استقلال در لیگ هفدهم و حضور دو گلر آماده برای شفر و آبی پوشان هرچند یک دردسر شیرین بود اما این مساله برای هیچ‌کدام از این دو دروازه‌بان مدعی اتفاق خوشایندی نبود.

روزنامه گل: ماجرای دروازه‌بان‌هاي استقلال در لیگ هفدهم و حضور دو گلر آماده برای شفر و آبی پوشان هرچند یک دردسر شیرین بود اما این مساله برای هیچ‌کدام از این دو دروازه‌بان مدعی اتفاق خوشایندی نبود. سیدحسین حسینی که حالا از دست دادن جام جهانی را به تفکرات شفر و بازی ندادن‌هاي او نسبت مي‌دهد در طی برگزاری مسابقات لیگ بارها به طرق مختلف چه با مصاحبه و چه با پست‌هاي اینستاگرامی نارضایتی خودش را از این بابت نشان داد و حتی ماجرای جدایی او بعد از نیم فصل لیگ شانزدهم در نیمه راه لیگ هفدهم هم تکرار شد.


حالا اما برای لیگ هجدهم هر دو دروازه‌بان یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارند اما قطعا هیچکدام به راحتی برای ماندن و پشت دیگری قرار گرفتن پای میز مذاکره نخواهند نشست. هرچند که شاید این مساله برای مهدی رحمتی که سال‌هاي آخر فوتبالش را ادامه مي‌دهد و شاید یکی، دو سال دیگر به دنبال ایستادن درون دروازه استقلال باشد آنچنان مهم نباشد اما قطعا سیدحسین حسینی با آستانه تحمل کمی که دارد زیاد این روند باب میلش نخواهد بود.
ماجرای رفتن او به سپاهان از مدت‌ها قبل از پایان لیگ استارت خورد؛ جایی که گفته مي‌شد امیر قلعه‌نويي به این تیم خواهد رفت و ژنرال آبی‌ها خواهان به خدمت گیری اوست. مبحثی که بعد از قطعی شدن قلعه‌نويي در جمع زردهای نصف جهان رنگ و بوی دیگری گرفت و این مربی با رد این مساله به نوعی از اینکه خودش را مقابل هواداران استقلال قرار بدهد طفره رفت و جذب پیام نیازمند جوان به نوعی پایانی بر این شایعه بود. هرچند که خود حسینی هم به نوعی نشان داده بود که دوست ندارد با رفتن به سپاهان مقابل هواداران قرار بگیرد و اگر تقدیر به جدایی او از جمع آبی‌هاست انتخابی داشته باشد که جایگاه و اعتبار خودش را روی سکوهای هواداران استقلال از دست ندهد.

حسینی و پیشنهادهای داخلی که بازارگرمی نیست


هرچند که در ظاهر به نظر مي‌رسد ماجرای رفتن سیدحسین حسینی به سپاهان با آمدن قلعه‌نويي منتفی است اما شاید در نهایت ژنرال مجبور به جذب او شود. این اجبار در جایی است که بدون شک قلعه‌نويي با اینکه پیام نیازمند در پیکان یک فصل خوب را سپری کرد اما قطعا نمی خواهد همه سیب هایش را در یک سبد بگذارد تا در صورت بالا نبودن کیفیت این دروازه‌بان جوان از نداشتن یک آلترناتیو خوب در تیم ضربه بخورد. همین مساله موجب شد که آنها حتی سراغ وحید شیخ ویسی هم بروند. با این همه این احتمال کم است اما گزینه‌هاي داخلی دیگر هم در این میان به دنبال استفاده از ناراحتی حسینی از رفتار استقلال و شفر با او هستند تا بتوانند نسبت به جذب اين دروازه‌بان اقدام كنند. در این خصوص گفته مي‌شود تراکتوری‌ها هم مذاکرات جدی با او داشته‌اند و در حالی که بعضی‌ها این حرف‌ها را بازارگرمی مي‌دانند اما این مذاکرات جدی بوده و تراکتور نه حالا بلکه حتی نیم فصل هم خواهان آوردن حسینی به تبریز بود. مساله ای که باید دید در ادامه چطور پیش خواهد رفت و آیا حسینی ماندن در تیم قهرمان و مدعی استقلال را ترجیح مي‌دهد یا به خاطر نماندن پشت خط رحمتی قید این همه امتیاز را زده و انتخاب دیگری خواهد کرد.


چون فیکس است پای میز مذاکره مي‌نشیند؟


اخبار در مورد وضعیت حسینی و آینده او با استقلال با توجه به قراردادی که یک سال دیگر با آنها دارد، متفاوت است. يكي از اين اخبار اظهارنظرتوفيقي در مورد حسيني است كه مي‌گويد قصد داريم در مذاكره هفته آينده به اين دروازه‌بان پيشنهاد قراردادي 5 ساله را بدهيم. چيزي كه در اين ميان جدي به نظر مي‌رسد، اين است كه کشاندن حسینی با توجه به توقعات او به پای میز مذاکره با قول و قرارهایی است که پیش از این جلسه با او گذاشته شده است. گویا حسینی به طور قطع به دنبال این است که شماره یک آبی‌ها باشد و در صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه پیش از برگزاری جلسه داشته به طور ضمنی خواسته‌هاي خودش در این خصوص را مطرح کرده است. مساله ای که یک چالش بزرگ برای اهالی باشگاه بابت توافق با حسینی است و با توجه به قرارداد رحمتی هرگونه قول و قرار بدون شک حاشیه‌ها و تبعات زیادی برای استقلال به همراه خواهد داشت.



سفر تفریحی یا نشستن پای میز مذاکره


گویا سیدحسین حسینی به قصد تفريح به خارج از كشور خواهد رفت. اتفاقی که هرساله برای خیلی از فوتبالیست‌هاي داخلی‌مان مي‌افتد. این مساله در ظاهر امری طبیعی است اما در باطن امر گویا حسینی به دنبال برنامه ریزی و تکمیل پازل‌هاي احتمالی خودش در صورت عدم توافق با استقلال است. در این زمینه شنیده مي‌شود حسینی دو پیشنهاد خوب از لیگ بلژیک و هلند دارد و در سفری که احتمالا به خارج از کشور دارد با نمایندگان تیم‌هاي این دو کشور مذاکرات اولیه را انجام خواهد داد. هرچند که این سفر هم رخ ندهد این مذاکرات انجام خواهد گرفت تا حسینی با دست پر برای مذاکره با استقلال به باشگاه برود. به نظر مي‌رسد حسینی انتخاب اولش همچنان استقلال است اما در صورتی که خواسته اصلی‌اش در مذاکرات که بودن جلوی رحمتی نه پشت اوست محقق نشود این دروازه‌بان بازی در خارج و لژیونر شدن را به عنوان یک آلترناتیو مناسب برای خودش در جیب خواهد داشت تا خیلی زود با جواب مثبت به این دو تیم اروپایی به عنوان لژیونر استقلال بتواند خودش را معرفی کرده تا به این طریق هم راه پیشرفت همچنان برای او هموار باشد و هم اینکه مقابل هواداران استقلال قرار نگرفته باشد. این تصمیم و خواسته حسینی به واسطه مشکل داشتن با رحمتی نبوده بلکه به این طریق فقط نمی‌خواهد برای جام ملت‌هاي آسیا مثل جام جهانی تیم ملی را از دست بدهد و این مسايل باعث شده که بخواهد دست پر پای میز مذاکره با استقلال برای توافق بنشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آذربایجان اوغلو

      پرسپولیس کثیف ترین تیم اسیاست

      پاسخ ها

      • TiTi

        احسنت

      • بدون نام

        اقای نویسنده لنگی مشخصه داری حاشیه درست میکنی اخه چه شرط و شروطی فکر کردی غیرت بازیکنان استقلال مثل تیم لنگه که تو این موقعیت حساس تیم دارن ترک میکنن اخریش که احمد زاده بود که رفت حالا تا نیم فصل هی حاشیه بسازید تا کم نیارید یه وقت بسه دیگه خوبه که استقلال تیم شهرستانی نیست ومال تهران نتونه خخخخ یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج