۷۲۴۷۲۲
۴ نظر
۵۰۳۷
۴ نظر
۵۰۳۷
پ

طنز؛ روحانی تنها در مهمانی!

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: دقیقا یک سال بعد از حمایت همه‌جانبه هنرمندان از حسن روحانی در انتخابات ۹۶، حالا هنرمندان دست خودشان را به سینه آقای روحانی زدند و دعوت او را برای مراسم افطار قبول نکردند.

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: دقیقا یک سال بعد از حمایت همه‌جانبه هنرمندان از حسن روحانی در انتخابات ۹۶، حالا هنرمندان دست خودشان را به سینه آقای روحانی زدند و دعوت او را برای مراسم افطار قبول نکردند. آنها طی یک حرکت نمادین دعوتنامه‌های خود را در فضای مجازی پخش کرده‌اند و زیر آن نوشته‌اند: در شرایطی که در خیابان‌ها بالای سر هر سطل آشغال یک نفر دنبال ته‌مانده غذا می‌گردد، ما در این ضیافت شرکت نمی‌کنیم. البته دلیل اصلی شرکت نکردن آنها کم‌کاری، انفعال، بی‌اثری و بی‌ثمری آقای روحانی است که حتی نتوانست جلوی فیلتر شدن تلگرام که آخرین دارایی مردم بود را بگیرد. آنها این‌طور استنباط می‌کنند که آقای روحانی به طور کلی ‌نمی‌تواند‌ و یک‌سال از عمر خود را در تصور توانستن آقای روحانی تلف کرده‌اند. تحریم مهمانی رییس‌جمهور‌ توسط هنرمندان حرکت پسندیده‌ای است. اما گذشتن از خیر چندتا زولبیا، یک کاسه آش و یک بشقاب زرشک پلو با مرغ کار سختی نیست. اگر بازیگران عزیز بتوانند از خیر کار کردن با تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذارانی که با رانت‌خواری فیلم می‌سازند هم بگذرند، کار مهم‌تری کرده‌اند!

اما نهاد ریاست جمهوری و محمود واعظی الان با بحران مهم‌تری مواجه هستند و آن، پر کردن جای خالی هنرمندان است. بعید نیست محمود واعظی امروز صبح به لاله‌زار یا شهرک سینمایی غزالی رفته باشد تا از هنروران و سیاهی لشکرها برای آبروداری استفاده کند. البته راه دیگر هم هست. با توانایی‌ای که از محمدرضا شریفی‌نیا سراغ داریم، می‌تواند یک مهناز افشار دیگر تا قبل از مراسم افطار به سینمای ایران معرفی کند، تا قبل از غروب او را در یک فیلم بازی دهد و سوپر‌استارش کند و سپس با خود به مهمانی آقای روحانی ببرد. البته باید ببینیم بابت این اقدام فشرده چقدر دستمزد می‌خواهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود هنربندان نون ب نرخ روز

    • بدون نام

      عالی بود

    • بدون نام

      عالییییییییبیبببببیببست......

    • بدون نام

      هنرمندان ما همه جوره فروختند حالا سیاسیش توبورسه فردا یه جور دیگه ...این متلقه های همه چیزویلان زندگی خصوصیشون بوی تعفن میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج