۷۲۴۸۲۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

چمنیان: کی‌روش می‌تواند رقبا را غافلگیر کند

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید کی‌روش پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند پرتغال و اسپانیا را غافلگیر کند.

ایسنا: عباس چمنیان در خصوص عملکرد تیم فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ترکیه اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی در بازی با ترکیه شاکله تیم را در ترکیب اصلی قرار داده بود و بازیکنان تعویضی برای شناسایی و ارزیابی بیشتر در کنار بازیکنان اصلی به زمین رفتند.

وی ادامه داد: یکی از نکات مثبتی که در بازی تیم ملی مقابل ترکیه مشاهده کردیم، عملکرد خوب بازیکنان هجومی تیم ملی بود که نسبت به آینده و رقابت با هم‌گروه‌هایمان در جام جهانی امیدوارمان کرد.

چمنیان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته، تیم ملی بیشتر روی فاز دفاعی تمرکز داشت ولی در جدال با ترکیه مهاجمان تیم ملی نشان دادند که می‌توانند در فاز تهاجمی نمایش خوبی داشته‌باشند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: حضور بازیکنانی همچون علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی در خطه حمله باعث می‌شود که علاوه بر ضدحملات، شرایط خوبی در زمان حمله داشته‌باشیم.

وی در خصوص تیم ترکیه عنوان کرد: این تیم فوتبال باکلاسی را به نمایش گذاشت و حریف قابل قبولی برای تیم ملی بود زیرا توانست نقاط ضعف تیم ما را در این بازی نشان دهد.

چمنیان درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم ملی در این بازی گفت: اشتباهاتی که در دیدار با ترکیه در فاز دفاعی داشتیم، به واسطه ناهماهنگی میان روزبه چشمی و مرتضی پورعلی گنجی بود. هر دو گلی که تیم ترکیه وارد دروازه ما کرد، به خاطر ضعف در قلب دفاع تیم بود.

وی با اشاره به خالی بودن جای سیدجلال حسینی در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: نبود سید جلال حسینی در ترکیب تیم مشهود بود، با این حال باید دیگر بازیکنان در جام‌جهانی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند تا نبود حسینی در ترکیب تیم ملی به چشم نیاید.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان تصریح کرد: در زمان باقی مانده تا جام جهانی باید بیشتر روی فاز دفاعی تیم کار شود، با شناختی که از کی‌روش دارم مطمئنم که تا روز آغاز مسابقات جام جهانی، عملکرد تیم ملی بهتر و بهتر خواهدشد.

چمنیان در باره عملکرد علیرضا بیرانوند در این بازی عنوان کرد: بیرانوند به غیر از چند توپی که توانست مهار کند، به ثبات عمل بیشتری نیاز دارد تا بتوانند از دروازه تیم ملی به خوبی محافظت کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره جایگزین سعید عزت‌اللهی در بازی اول تیم ملی مقابل مراکش گفت: در جدال با ترکیه مسعود شجاعی به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب تیم ملی قرار داشت. هرچند مسعود به واسطه تجربه و خلاقیتش توانست در امر بازی‌سازی شرایط خوبی را برایمان ایجاد کند اما متاسفانه در فاز پوشش و برای پر کردن فضای بازی در هنگام حمله ترکیه نتوانست خوب عمل کند.

وی ادامه داد: با حضور امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی شرایط بهتری داشتیم، باید بازیکنی در این پست به میدان برود که بتواند در دفاع به تیم کمک کند.

وی تصریح کرد: کی‌روش پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند تیم‌های هم‌گروه ایران را غافلگیر کند، امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد خود را در جام‌جهانی به نمایش بگذارند.

کارشناس فوتبال ایران درباره شانس تیم ملی برای صعود از گروه خود اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنم تیم ملی از گروه خود صعود کند، اگر به یک پیروزی و دو تساوی دست یابیم، شانس بالایی برای صعود خواهیم‌داشت. با پتانسیل بالایی که تیم ملی ایران دارد، رقبا از ما هراس خواهندداشت. تیم ملی ایران در حال حاضر قدرت اول آسیاست و بازی مقابل این تیم دشوار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزرگةرین هدیه ای که کیروش به ملت پرتقال دزاستانه جام جهانی تقدیم کرد نابودگردن جلال حسینی بود تارونالدوباخیال راتری کارش زاانجام دهد

    • بدون نام

      آخه چرا از روی معده حرف میزنی. ما چطور مقابل اسپانیا و پرتغال میتونیم مساوی بگیریم!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج