۷۲۵۱۴۱
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

امیر دریادار خانزادی؛

بازگشت ناوشکن دماوند با امکانات پیشرفته‌تر

 فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق شناور‌های جدید این نیرو تا پایان سال جاری خبر داد.

میزان: به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی روزشماری از عملیاتی شدن چند دستاورد مهم دریایی ارتش را اعلام و اظهار کرد: تا پایان امسال، در جنوب کشور دو ناوشکن و یک زیردریایی و در ناوگان شمال هم ناوشکن دماوند به مجموعه نیروی دریایی اضافه خواهد شد.

امیر دریادار خانزادی ادامه داد: به لطف خدا نخستین زیردریایی متوسط در آذر ماه ۹۷ به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد، این زیردریایی به همت مراکز دانشگاهی، بخش‌های نیرو‌های جهادی نیروی دریایی و شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های وزارت دفاع جمهوری اسلامی با همکاری نیروی دریایی ساخته شده و آزمایش‌های خود را بطور کامل در دریا انجام داده است و مراحل پایانی تست‌های دریایی را می‌گذراند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین تصریح کرد: ناوشکن جمهوری اسلامی سهند که فروردین ۶۷ در حمله ناجوانمردانه آمریکا به نیروی دریای ارتش همراه با ناو موشک انداز جوشن مورد حمله قرار گرفت، دوباره به همت جوانان و مهندسان ایرانی کاملا بومی ساخته شده و خیلی مجهزتر از سهند قبلی است و ظرفیت بالایی دارد و امیدواریم زودتر به ناوگان دریایی ملحق شود.

امیر خانزادی به وضعیت ناوشکن دماوند که سال گذشته در ساحل بندر انزلی دچار سانحه شده بود نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کار ساخت ناوشکن دماوند شروع شده و امیدواریم در دی ماه ۹۷ با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالاتر به بهره‌برداری برسد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: همچنین امیدواریم موج سوم که ناوشکنی از کلاس جماران است و توسط وزارت دفاع ساخته شده و پیشرفت آن حدود ۸۵ درصد بوده تا پایان سال به مجموعه نیروی دریایی الحاق خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا یار و یاور نیروهای مسلح ایران باشه

    • بدون نام

      ای کاش اینقدرکه به فکرتجهیزات هستید یک کم هم به فکر معیشت پرسنل نیروی دریایی وخانواده های محترمشان می بودید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی جو منفی دروغی راه نیاندازید. پدر من ارتشی است و وضعیت معیشتی قابل قبولی داریم که ایده آل نیست ولی به سیاه نمایی فرمایش دوستان مغرض هم نیست و اتفاقا و متاسفانه هزینه های ارتش بیشتر به حقوق پرسنل میرسد و چیزی برای تجهیزات نمیماند و متاسفانه تجهیزات به روز نمیشوند و فرسودگی و قدیمی بودن تجهیزاتی که سرپا نگه داشته میشوند مشهود است و لازم است که بودجه های بیشتری برای تولید و خرید تجهیزات نظامی در این شرایط بحرانی اختصاص یابد

    • بدون نام

      مواظب باشین به موج شکن برخورد نکنن

    • بی نام

      خخخخخخ ببشتر شبیه اسباب بازیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه امثال تو چی از تجهیزات نظامی سر در میارن ؟ شما ها بیشتر از همون اسباب بازی سر در میارید

    • بدون نام

      کپی رایت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کپی در کار نیست. در واقع ما اصلا چیزی مشابه اون نداریم که بخوایم ازش کپی کنیم! مشخصات و ابعاد کلاس جماران و دماوند رو مطالعه بفرمایید متوجه میشید که کلاس بسیار شلوغ و پر نمونه ای در دنیاست و دماوند کپی هیچ کدام نیست گرچه همه ی اونها بسیر به هم شبیه هستند

    • علی کاظمی

      سانسور نکنید تا نظر بدهیم

    • بدون نام

      دمشون گرم. باید خیلی بیشتر از این ها آمادگی دفاعی مون رو بالا ببریم. اونم در شرایطی که اعراب میلیارد ها دلار تجهیزات نظامی میخرن هر سال و دایما در حال تهدید شدن هستیم

      پاسخ ها

      • محمدعلی اذر بهرام

        بهتراست بیشتر از همه چیز به اموزش افسران ناوبری بپردازید که مانند دماوند نشود که اشک ادم را دراوردن .... نیروی دریائی به افسران دلسوز و لایق و وریا دیده احتیاج دارد ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج