۷۲۵۳۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مربی داماش در واکنش به خودکشی حلافی

افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد. ما هم شرایطمان ایده‌آل بوده و در تعطیلات فرصتی به دست آوردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. از لحاظ جسمانی و روحی نیز در آمادگی خوبی قرار داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام شود تا مردم هم از آن لذت ببرند. هیچ محرومی هم نداریم و تمام مصدومان به ما اضافه شده‌اند تا تیم کاملی داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد. ما هم شرایطمان ایده‌آل بوده و در تعطیلات فرصتی به دست آوردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. از لحاظ جسمانی و روحی نیز در آمادگی خوبی قرار داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام شود تا مردم هم از آن لذت ببرند. هیچ محرومی هم نداریم و تمام مصدومان به ما اضافه شده‌اند تا تیم کاملی داشته باشیم.

سرمربی داماش گیلان در ادامه درباره خبرهایی که مبنی بر خودکشی سعید حلافی در رسانه‌ها منتشر شده است، توضیح داد: من هم مثل شما هستم و اطلاعات زیادی از این ماجرا ندارم. آخرین روزی که در تمرین حلافی را دیدم سالم بود، اما دیروز صبح به تمرین نیامد. وقتی از دوستان پرسیدم، گفتند مسموم شده است. فکر نمی‌کنم بازیکن حرفه‌ای دست به این کار بزند و اصلا کار پسندیده‌ای نیست. او بدون اینکه بداند جزو ۱۸ بازیکن اصلی است یا نه به تمرین نیامد. به هرحال حق هر مربی است که ۱۸ بازیکنش را انتخاب کند و هیچ مربی دوست ندارد تیم ناقصی را به زمین بفرستد.

وی در ادامه با بیان اینکه دیروز در خوابگاه به ملاقات حلافی رفته است، تصریح کرد: او را در خوابگاه تیم دیدم و متوجه شدم مسموم شده است. سپس از دیگران فهمیدم قرص خورده بود. به هرحال بازیکن حق دارد ناراحت شود اما اختیار فنی نیز دست مربی است. من با حلاقی هیچ مشکلی ندارم، اگر مشکل داشتم، او را انتخاب نمی‌کردم و نگه‌اش نمی‌داشتم. همه بازیکنان برای من عزیز هستند و سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم.

ناظمی همچنین با اشاره به اینکه حلافی با تماشاگران هم مشکل نداشت از مصاحبه‌های او در رسانه‌ها اظهار تعجب کرد و افزود: اگر هر بازیکنی بخواهد به خاطر نبودش در ترکیب دست به چنین کارهایی بزند، ما باید در کنار مسائل فنی برای سلامتی ۸، ۹ بازیکن دیگر فکری کنیم. با این وجود معتقدم حلافی حرکت درستی نکرد. نمی‌دانم شاید مشکل دیگری داشته باشد. اما باید حرف‌هایش را اثبات کند و بگوید ما چرا آدم بدی هستیم. ان‌شاءالله سلامتی‌اش را به دست آورد تا ببینیم چه فکری درباره‌اش بکنیم. حرفی که زده می‌شود باید با دلیل و منطق باشد. بازیکنانی که در حال حاضر در داماش بازی می‌کنند با من نسبتی ندارند.

سرمربی داماش گیلان در ادامه نشست خبری در پاسخ به این پرسش که تیمش فردا برای کسب چه نتیجه‌ای به میدان می‌رود، عنوان کرد: ما برای هیچ بازی افکار تدافعی نداریم و در تمام بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم، اما نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است. بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به سه امتیاز برسند، اما هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

افشین ناظمی در پایان نشست خبری درباره پیروزی خفیف تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند خاطرنشان کرد: تیم ملی در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه بعدی فرق کرد و فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشت. تایلند هم تیم درجه سه آسیا محسوب می‌شود و به تهران آمده بود ابتدا گل نخورد و از ضدحمله‌ها بهره ببرد اما با تعویض‌هایی که سرمربی ایران انجام داد نیمه دوم بهتر شدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا پولا را بگیرو برو خوش باش حلافی جون کاش من بجای تو رونیمکت که هیچی رو سکوها بودم بیخیال بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج