۷۲۵۴۶۱
۱۴ نظر
۵۰۱۱
۱۴ نظر
۵۰۱۱
پ

سئوال از وزیر آموزش و پرورش کلید خورد

عضو کمیسیون شوراهای مجلس از کلید خوردن طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره حادثه مدرسه غرب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: امیر خجسته نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در واکنش به حواشی اخیر بوجود آمده در یکی از مدارس غیرانتفاعی استان تهران گفت: آنچه در رسانه‌ها مطرح شد فاجعه‌ای بزرگ و بی سابقه است و لازم است مسئولان وزارت آموزش و پرورش و قوه قضائیه نسبت به آن هر چه سریعترشفاف سازی نمایند و در صورت تائید صحت این موضوع با مجرم و مسئولین خاطی به شدت برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه انتشار این خبر افکار عمومی را جریحه‌دار کرد، افزود: این موضوع با هر جزئیاتی در شان نظام آموزشی ما نیست و نشان دهنده عدم نظارت و مدیریت درست در این سیستم است، بنابراین وزیر آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر ساختار آموزشی را بررسی کنند و از ریشه به فکر درمان سیستم آموزشی شود تا مانع سلب اعتماد خانواده‌ها از مدارس نشود.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: البته باید گفت که اینگونه اتفاقات می‌تواند در سایه عدم نظارت در هر مجموعه‌ای بیوفتد اما وقوع اینگونه مسایل در مدرسه و مامن امن خانواده‌ها و در جایگاهی که شخصیت و آینده کشور، نظام و فرزندانمان در آن جا شکل می‌گیرد به هیچ وجه قابل قبول نیست و مستلزم اشد مجازات‌ها است.

خجسته با اشاره به اینکه باید مراقبت کرد این موضوع به جامعه ی فرهنگیان نسبت داده نشود گفت: یکی از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه فرهنگیان هستند و همواره بیشترین زحمات را برای رشد و ترقی کشور داشتند، اما کم ترین توجه سهم آنها بوده است. نباید اجازه دهیم اشتباه یک فرد که هنوز تمامی ابعاد عملکرد او شفاف نشده موجب ایراد اتهام به کل جامعه فرهنگیان شود.

امیر خجسته ضمن اشاره به طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی افزود: سوالی از وزیر آموزش و پرورش در حال تهیه است و نمایندگان مجلس علاوه بر دریافت اطلاعات تکمیلی از ابعاد این موضوع نسبت به تعلل و عدم نظارت بر مدارس غیر انتفاعی اعتراض خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      هرچی به سر آموزش و پرورش میاد ؛ نتیجه فشارها و دخالتهای بیجای نمایندگان مجلس در امر آموزش و پرورش هست؛ از استخدامهای ستادی در بدنه آموزش و پرورش گرفته تا انتصابات مدیران خرد و کلان این وزارتخانه.
      وزیر ضعیف هم گیر میارن ، هرچی میخوان بارش میکنن، البته وزرا حقشونه که مسخره ی نمایندگان مجلس بشن؛ چون اگر از اول جلوی این رویه ی غیرقانونی دخالت قوه ی مقننه در امور قوه ی مجریه را میگرفتن؛ وضعشون به اینجاها نمیرسید.

    • ایرانی

      سه ماه پیش با رای بسیار بالا وزیرش کردن ؛ حالا هم میخوان به امید گرفتن چندتا امتیاز تهدید به عزلش کنن؛ که البته صد در صد عزل نمیشه

    • صمد فرهنگی

      ای مسولین نظام اموزش و پرورش هرچه سریعتر با صراحت و روشن در رسانه ملی البته با سند اعلام کنید این ادم کثیف و خبیث در موسسه اموزشی به صورت ساعتی کارمیکرده و پذیرش او توسط موسسه بوده و اصلا مستخدم نظام اموزش و پرورش نبوده تا بیشتر وبیشتر ذهن و افکار عامه مردم کشورمان و مهمتر خود خانواده های فرهنگیان مغمون و مکدر نشوند به خدا من جلوی چند نفر و حتی خانواده ام گریه گردم این موضوع دامنه وسیع دارد حتی هتک حرمت به جایگاه پیامبران که اکلین معلمین بشر بوده اند ضربه زده من یقین دارم این حیوان جز فرقه اهی ضاله ومنحرف هست و حتما ساپرت شده لازمه از نظر موقعیت او از کودکی تاکنون رسیدگی شده تا ماهیت اصلی حیوان واکاوی و شناسایی سود به اطلاع مردم برسد

    • بدون نام

      این کار از اون کارای خنده داره دیگه ، نه وقت مجلس رو بگیرین نه وقت وزیر رو و نه بودجه بیت المال رو به هدر بدین ، خیالتون راحت ، مردم میدونن شما چقدر نگران اوضاع موجود کشور هستید ، نیاز به نمایش نیست .

    • mohammedrezanemati

      با سلام این ضربه مهلک را به معلمان نسبت ندهید من که ۳۵سال خدمت در اموزش وپرورش دارم مخالف گرفتن نیروی غیر فرهنگی برای مدارس غیر انتفاعی هستم لذا خواهشمندم معلمی که چو ب فقر وبد بختی را تحمل میکنداز مسوولین خواستارم آبروداری کنند وبا درایت کامل قوه قضاییه رسیدگی کند مردم تنها قشری که بهشان اعتماد داشته ودارند معلمین میباشند انشالله

    • سعید ش

      واقعا جای تاسف داره اینجور حوادث

    • سعید ش

      آخ آخ

    • بدون نام

      عمده مشکلات و فسادهای داخل کشور ناشی از نبود نظارت و بازرسی هستش، کی میخاین این فرمول ساده رو بفهمید شما مسئولین... اینم مث بقیه سوژه ها چند روز دیگه فراموش میشه ولی کاش به خودتون بیایید تا گرم هستین که دیگه شاهدش نباشیم

    • شهین سیفی

      در جایی که پول حاکمه سئوال وجواب بیفایده است

    • بدون نام

      آره والا من بچه خودم غیر انتفاعی میره به خدا دیگه میترسم امسال ثبت نامش کنم چه وضعی درست کردن بابا

    • بدون نام

      تمام مدارس غیرانتفاعی دارای مشکل اخلاقی هستندوباید تمام آنها منحل بشتند ولی دولت به خاطر پول جلوی منحل شدن آنها را میگیرد وباعث مشکل اخلاقی میشود

    • معلم

      اگر برای آموزش و پرورش و وضعیت معیشتی فرهنگیان فکر اساسی نشود در آینده نزدیک جامعه دچار بحران بزرگ خواهد شد.

    • نادم

      وقتی معلم میداند بعد از بازنشستگی تفاله به حسآب میاد انسان وارسته و دلسوز معلم نمی شود آنگاه خائن جایش پر میکند

    • محمد

      خانواده های عزیز توجه کنید من خودم کارمند اموزش پرورشم.....ب جان خودم قسم ک هیچ نظارتی روی مدارس غیرانتفاعی نیست و نخواهد شد میدونین چرااااا چون سیستم اموزش پروش برای غیرانتفاعی ها دستش محدوده و ب هرخری مجوز دادن نمیشه هم باهشون چیزی گفت چون میگن ما دستمون توجیب اموزش پرورش نیست پس هرکاری کنیم اداره چیزی نمبتونه بگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج