اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۶۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دایی: مگر «بشین سر جایت» توهین است؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر داماش گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض‌های شما به داور چهارم این دیدار باعث محرومیت‌تان نمی‌شود گفت: من توهینی به داور چهارم نکردم که بخواهند محرومم کنند. مگر "برو بشین سرجایت" توهین است که کمیته انضباطی بخواهد من را محروم کند؟

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر داماش گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض‌های شما به داور چهارم این دیدار باعث محرومیت‌تان نمی‌شود گفت: من توهینی به داور چهارم نکردم که بخواهند محرومم کنند. مگر "برو بشین سرجایت" توهین است که کمیته انضباطی بخواهد من را محروم کند؟

علی دایی که پس از پیروزی ۲ بر صفر جمعه شب تیمش برابر داماش گیلان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به نبودن بازیکنان ملی‌پوش در دو هفته اخیر سعی کردیم از بازیکنانی که بیشتر در اختیار بودند استفاده کنیم. خدا را شکر که بازیکنان در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند و سه امتیاز با ارزش را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه هر چقدر هم کار کنید نمی توانید تیم ایده الی داشته باشیم در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضات شما در کنار زمین به محرومیت منجر نخواهد شد گفت: چرا باعث محرومیت من شود. به نظرم من بازیکن تیم حریف باید اخراج می شد. مردم که کور نیستند. در دیالوگی که من با داور چهارم داشتم بی ادبی نکردم. ایشان به من گفت اعتراض نکن وگرنه اخراجت می کنم من هم گفتم اگر من اعتراض نکنم چه کسی باید اعتراض کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: چرا باید همیشه اینگونه خطاها را علیه تیم ما نگیرند و این اشتباهات متوجه تیم ما باشد. شاید یک اشتباه کوچک می توانست تیم ما را خیلی عقب بیندازد. اگر بازیکن حریف نیمه اول اخراج می شد شرایط خیلی فرق می کرد و می توانستیم راحت تر بازی کنیم. داور چهارم من را تهدید کرد که اخراجم می کند. مگر من از اخراج شدن ترس دارم. من باید یک مدت جلوی این هجمه ها بایستم. حرف هایی زده ام که باید هزینه هایش را بدهم. این ها هم بخشی از همین هزینه هاست.

وی در مورد اخراج مهرداد کفشگری و حضور پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه هم گفت: مهرداد کفشگری به هیچ عنوان به بازیکن حریف نخورد. او اخطار اول را بیخود گرفت. اگر این کارت زرد اول را نمی گرفت دیگر اخراجی در کار نبود. او دارد عالی برای تیم من کار می کند و فوتبال این اتفاقات را دارد.

وی ادامه داد: باید از مجتبی محرمی تشکر کنم که با ما بود و از این به بعد هم با ما خواهد بود. در مورد افشین پیروانی هم باید بگویم که بین چهار تا شش ماه است که ایشان را ندیده ام. اما حرف قشنگی زد که خیلی به دلم چسبید. افشین این جمله رو گفت کسانی که خودشان را به خواب زده اند نمی شود بیدار کرد، اما اگر کسی باشد که خواب باشد می شود بیدارش کرد. متاسفانه الان خیلی ها خودشان را به خواب زده اند.

علی دایی در مورد اتفاقاتی که در دیدار روز جمعه فولاد و تراکتورسازی رخ داد و یک پنالتی مشکوک برای فولاد گرفته شده گفت: من در مورد چیزهایی که به خودم اثبات شده صحبت می کنم و در مورد مسائل دیگر حرف نمی زنم و کسی را زیر سوال نمی برم. من همیشه گفته ام که اشتباه با تخلف فرق می کند.

وی افزود: من هم ممکن است اشتباه داشته باشم اما هیچکس را نمی توانم محکوم کنم. در مورد چیزهایی صحبت می کنم که برای خودم اثبات شده است. بعید می دانم سناریویی برای ضربه زدن به پرسپولیس نوشته شده باشد. پرسپولیس چهل میلیون هوادار دارد و نمی شود در این مورد کاری کرد. تا زمانی که در فوتبال باشم دوست دارم سالم کار کنم و قطعا تا آخر عمرم هم سالم کار خواهم کرد.

علی دایی در مورد اینکه آیا این اعتراض ها تمرکز شما را برای مربیگری برهم نمی زند گفت: شما یک حرکتی را شروع می کنید و باید تا آخرش بروید. مجبور شدم راجع به داوری صحبت کنم. اگر تمرکزم را از دست می دادم امروز بدون ملی پوشان اینقدر خوب بازی نمی کردیم. من این مسائل را وارد تیمم نمی کنم. خیلی روی تیمم تمرکز دارم تا بتوانم بهتر کار کنم. زمانی که سال قبل در راه آهن بودم الان دارم پنج برابر وقت می گذارم. چون اینجا متعلق به میلیون ها پرسپولیسی است. دوست ندارم بعد از یک بازی وجدان درد داشته باشم که کم گذاشته ام. اگر کسی از من نپرسد در مورد کسی صحبت نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا اراده ای برای برخورد با فساد و تبانی در فوتبال وجود دارد گفت: اصلا و ابدا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج