۷۲۷۶۴۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

کی‌روش از پنجاه - پنجاه به شصت - چهل رسید!

سرمربی تیم ملی روز گذشته فهرست نهایی تیم ایران را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد.

ورزش سه: سرمربی تیم ملی روز گذشته فهرست نهایی تیم ایران را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد.

روز گذشته آخرین فرصت برای اعلام فهرست نهایی همه تیم های حاضر در جام جهانی روسیه بود و سرمربیان این ۳۲ تیم مهلت بیشتری در اختیار نداشتند.

در همین راستا عصر دیروز کارلوس کی روش هم نفرات نهایی تیم ملی ایران را اعلام کرد و به همه گمانه زنی ها در این خصوص پایان داد. در حالی که شنیده می شد ممکن است سید جلال حسینی به لیست اضافه شود و ۲ مدافع میانی خط بخورند، این اتفاق نیافتاد و در نهایت علی قلی زاده، بازیکن تازه لژیونر شده ایران از فهرست خط خورد و سایر نفراتی که در اردوی ترکیه بودند، راهی جام جهانی می شوند.

در این فهرست ۲۳ نفره، یکی از نکات جالب به تعداد لژیونرها مربوط است. ایران در جام جهانی ۲۰۱۸، با ۱۴ لژیونر حاضر خواهد شد که عدد قابل توجهی است. در شرایطی که اکثر اردوهای قبلی ایران در آستانه جام جهانی با نفرات تقریبا برابر بین لیگ داخلی و تیم های خارجی برگزار می شد و عمدتا فهرست به صورت ۵۰-۵۰ بین لژیونرها و داخلی ها تقسیم می شد، لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی به شکلی دیگر بسته شد و این تعداد به صورت ۶۰-۴۰ تقسیم شد.


۱۴ لژیونر ما در این رقابت ها عبارتند از: امیر عابدزاده - مرتضی پورعلی گنجی - رامین رضاییان - میلاد محمدی - سعید عزت اللهی - سامان قدوس - احسان حاج صفی - مسعود شجاعی - اشکان دژاگه - رضا قوچان نژاد - کریم انصاری فرد - مهدی طارمی - سردار آزمون

اسامی ۹ بازیکن شاغل در ایران هم به این شرح است: علیرضا بیرانوند - رشید مظاهری - روزبه چشمی - مجید حسینی - محمدرضا خانزاده - پژمان منتظری - امید ابراهیمی - مهدی ترابی - وحید امیری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      با60% تیم که لزیونرن ومشخصهوکه باعقده بازیاولج کردنش بامربیان باشگاههاهمه بهترینهاروانتخاب نکرده تقتی نتیجه نگرفت که بااین تیم نمیگیره باشگاههاومربیانوسیبل نکنه.

    • سجاد

      جهانبخش لژیونر نیست عایا؟

    • امین تاجی

      ادمین .اسم جهانبخش خوردی ک ننوشتیش؟

    • TNT2

      اینها کین دیگه درصد میگیرن اخه بگو عوض نگاه کردن به کیفیت بازیکنها رفتی دنبال اینکه چند نفر از لیگ داخلی هستد و چند نفر از خارجی یا استقلالی چند درصد و پرسپولیسی چند درصد؟اونم واسه کیروشی که واسش فرق نداره و کیفیت بازیکنها رو میبینه..انگار اونها که درخارج بازی میکنند ایرانی نیستند و باید تعدادشون با اونها که در لیگ داخل هستند برابر باشه ..جمع کن ادمهای بیسواد که فقط دنبال حاشیه میگردند..نترس بعد کیروش حالیت میشه درصد و مرصد چیه . اون باند بازیهایی که دنبالشین برمیگرده و کسی میاد که هرکی و بهش بگید بگذاره تو تیم عین همون تیم ملی که برانکو درست کرد و اون افتضاح و تو جام جهانی اورد بالا

    • م

      جهنبخش کو؟!13 دانه نوشتی

    • اس اس

      این که شد سیزده تا پس چهاردهمی کجاست که میگفتید ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج