۷۲۷۷۵۴
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

جنبش عدالتخواه دانشجویی:

نمایندگان جای جام‌جهانی، به مردم مظلوم بپردازند

جنبش عدالتخواه دانشجویی با انتقاد از سفر برخی نمایندگان مجلس به روسیه برای حضور در جام جهانی فوتبال اعلام کرد: آیا بهتر نیست به جای دیدن فوتبال در جام جهانی به این مردم مظلوم و مستضعف پرداخت؟

خبرگزاری فارس: انتشار خبر سفر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به روسیه برای حضور در مسابقات جهانی فوتبال اعتراض برخی از تشکل‌ها و فعالان دانشجویی را در پی داشته است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در همین رابطه به سفر این نمایندگان به روسیه انتقاد کرده و نوشته است:

« در خبرها آمده بود که ۶ نماینده برای نظارت بر تیم ملی در جام جهانی عازم روسیه می شوند!

در این زمینه چند نکته را باید بیان نمود:

۱ - در این وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم، چه لزومی دارد ۶ نماینده مجلس با هزینه حداقل ۳۰۰ میلیونی برای تماشای جام جهانی، به روسیه بروند؟!

۲ - با توجه به پوشش کامل جام جهانی از سوی صدا و سیما، آیا این نمایندگان نمی توانند از این طریق بر تیم ملی ایران نظارت کنند؟!

۳ - هزینه سفر ۶ نماینده مجلس به جام جهانی، از چه طریق تامین می شود؟! بعید است این هزینه از جیب نمایندگان مستضعف مجلس تامین گردد!

۴ - اما سوال مهتر این است که تا به حال چند نماینده مجلس برای نظارت بر بازسازی مناطق زلزله زده سرپل ذهاب به آنجا رفته اند؟

۵ - آیا بهتر نیست هزینه سفر به جام جهانی برای مناطق زلزله زده و بازسازی منازل مسکونی مردم در این مناطق هزینه شود؟!

۶ - با توجه به گزارشات، مردم مناطق سرپل ذهاب هنوز هم در چادرهایی زندگی می‌کنند که فقط برای اسکان چند روز مناسب است و حتی به آن اسکان موقت هم نمی‌گویند. آیا بهتر نیست به جای دیدن فوتبال در جام جهانی به این مردم مظلوم و مستضعف پرداخت؟

اما به طورکلی در این زمینه باید گفت که مردم مردم گفتن نمایندگان مجلس تا آنجایی است که منافع آنها تامین گردد وگرنه این جماعت درد مردم را ندارند!

مجلسی که در آن حساسیتی نسبت به آینده کشور و مردم وجود ندارد و لوایح مهم را در ۲۰ دقیقه تصویب می کند، همان بهتر که نمایندگانش برای رفتن به جام جهانی با هم رقابت کنند!

یاد آن بزرگ مرد خمین بخیر که به مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کرد "طرح‌ها و پیشنهادهایى که مربوط به عمران و رفاه حال ملت خصوصاً مستضعفین است انقلابى و با سرعت تصویب کنید، و از نکته سنجی‌ها و تغییر عبارات غیر لازم که موجب تعویق امر است اجتناب کنید، و از وزارتخانه‌ها و مأموران اجرا بخواهید که از کاغذ بازی‌ها و غلط کاری‌هاى زمان طاغوت اجتناب کنند و رفاه ملت مظلوم و عقب افتادگی‌هاى آن‌ها را به طور ضربتى تحصیل و ترمیم کنند." (صحیفه امام ، ج ۱۲، ص: ۳۶۴)»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با شما کاملا موافقم که لزومی ندارد نمایندگان به روسیه بروند وبیهوده از بیت المال خرج کنند.اما بند ۶ پاراگراف ۳ نشان می دهد که شما هم سیاسی کار هستید و حتما این نمایندگان از همفکران شما نیستند .و اگر روزی شما هم در راس امور قرار گرفتید دست کمی از این ها نخواهید داشت.

    • بدون نام

      سلام. لیاقت این ملت همین قدر بیشترنیست. وگرنه شرم اوره اسم اینا رو بذاری نماینده ملت. اینا رو همین ملت خیلی فهیم فرستادن خانه ملت.

    • بدون نام

      نظارت نماینده بر بازی جام جهانی؟
      ....

    • بدون نام

      کدام مشکل مردم ما اصلا مشکل ندارن که نمایندگان به فکر باشند اصلا ما مردم نداریم همه مسول هستن دیگه چه اعتراضی دارید این هم حل شد حالا نمایندگان محترم باخیال آسوده بروند روسیه فوتبال تماشا کنند...

    • ح

      حتما دنبال دختر خوشگلا در روسیه هستند در مجلس که نشد

    • بی نام

      تا زمانی که نرسیدن به هدفشون یعنی نمایندگی خودشون رو میزنند به اب واتیش بعد که نماینده شدن یادشون میره چه قولی به مردم بیچاره دادن .فقط این قدرت رو خیال میکنند برای خودشون بدست اوردن .فقط ایران اینطوری .خدا گرفتارشون کنه تا بفهمند مردم گرفتار چی میکشند.

    • بدون نام

      دم این نماینده گرم

    • کاندید تایید صلاحیت شده

      انتظار بیشتری از نمایندگان و بقیه مسئولین نباید داشت ، این خواسته که به فکر مردم باشند خواسته بسیار زیادی است و بیشتر به طعنه و تمسخر می ماند

    • بدون نام

      سیصد میلیون تومان در مقابل سه هزار میلیارد دلار و شانزده هزار میلیارد و......پول خرد و توجیبی حساب میشه
      شما ها اگه واقعا دلتون میسوزه جلوی اونها را بگیرید که هر چند وقت یه بار یکی بلند میشه و با یه مبلغ چند هزار میلیاردی در میره
      ما حاضریم همه نماینده ها بروند و بازی ها را نگاه کنند
      فکر نکنم که 250تا نماینده هم بخوان بروند هزینه شون به رقم یکی از اختلاس ها برسه
      جلوی دزدی ها را بگیرید

    • بدون نام

      اولا بودن و نبودنشان فرقی نمیکند اما نظارت این نمایندگان باعث کسب کاپ جام جهانی میشود.
      کی روش با زدوبند بعصی ها به تجارت سیاه در کشور میپردازد
      و در اینده شاهد کتاب خاطراتش باشید که خیلی از چیزا برملا میکند .و او هم وضعیت مدیریتی در کشورو آموخته و در این اشفته بازار بشدت پولساز شده.
      متاسفم.

    • پیری

      راست میگی مردم مردم گفتن الکی اینا نمیخواد مشکل ما حل بشه دقیقا ان پول بدن به زلزله زده ها خوب شد مخالفت شد با نماینده ها

    • بدون نام

      نماینده های سلفی بگیر مرفه چرا نباید آلبوم رفاه شان را کامل نکنند. در انجا ازادند و سلفی های ازادتری هم میتوانند بگیرند.

    • بدون نام

      مثلا چه نظارتی داشته باشند ؟! کارشناس فوتبال هستند ؟ چیزی از فوتبال سرشون میشه؟

    • سالار

      در ایران اصلا مردم حساب نمی شوند هر کس به فکر جیب خود است این هم نماینده ها مردم نان شب ندارند نماینده رفته بازی البته مقصر نماینده ها نیستن باید از شورای نگهبان که اینها را تایید کرده بپرسید.؟؟؟

    • حمید وفا

      چه مردمان بخیلی هستیم ما اخه این بندگان خدا تمام سال تو مجلس دارن پرچم اتیش میزنن و شعار مرگ بر این و مرگ بر اونیکی میدن و مدام گلابی میخورن خونه هم نمیرن تا جاییکه رو صندلیهای مجلس میخوابن !یه دفعه خواستن برن جام جهانی ماها باید اعتراض کنیم !؟انتظار هم داریم مثل تو مجلس جلوی ما سکوت کنن ؟ای ملت بخیل اونجا مجلسه ادم که سر سفره حرف نمیزنه !!ولی بابت این بخلتون باید جواب پس بدین !!!بی ادبا

    • بدون نام

      اینها که بیشتر توی کار رانت و دلالی هستن تا رسیدگی به کار مردم خدا وکیلی هیچ کس بفکر این ملت بدبخت نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج