adexo3
۷۲۷۹۰۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برجلو: سایپا، محیط امنی برای جوانان است

مدافع اسبق و خوش فکر سالهای نه چندان دور فوتبال ایران معتقد است وجود علی دایی و ساختار باشگاه سایپا، فضایی مناسب و امن در جهت رشد و شکوفایی فوتبالیست های جوان را فراهم ساخته است.

خبرگزاری فارس: کاظم برجلو مدافع اسبق تیم سایپا که در قهرمانی این باشگاه در زمان سرمربیگری علی دایی در این تیم حضور داشت بعد از ۱۱ سال این بار با عنوان دستیار در کنار او فعالیت کرد.

برجلو در خصوص تجربه مربیگری خود در فصل گذشته گفت: ابتدا باید از علی دایی تشکر کنم که فرصت پیشرفت را همیشه برای تمام شاگردانش قائل است. بعد از پایان یافتن دوران بازیکنی، هدفم مربیگری بوده و خیلی خوشحالم که در ابتدای راه آقای دایی حمایتم کردند و در کنار ایشان و کادرفنی تیم مخصوصاً آقای محمد دایی و آقا بهزاد غلامپور، توانستم فضای جدیدی را تجربه کنم.

برجلو که این روزها در تمرینات و مسابقات تیم های پایه سایپا دیده می شود در این خصوص گفت: سایپا همیشه یک باشگاه سازنده و با برنامه بوده و توانسته ملی پوشان زیادی در رده‌های مختلف سنی داشته باشد. شما با یک نگاه به لیست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام جهانی متوجه حرف من خواهی شد. مهدی ترابی و مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد و در کنار اینها علی قلی زاده و کاوه رضایی و سید جلال حسینی که در آخرین لحظات و باتوجه به سلیقه مربی تیم ملی از سفر جا ماندن، همگی این شش بازیکن از آکادمی فوتبال سایپا رشد و به سطح اول فوتبال ایران معرفی شدند.

برجلو معتقد است که ساختار و برنامه ریزی باشگاه سایپا در کنار تفکرات سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این فضا را برای جوانان بوجود آورده که بتوانند به خوبی رشد و شکوفا در این ورزش شوند، آقای دایی همانطوری که به من تازه وارد عرصه مربیگری این اجازه را می دهد تا در کنار او باشم بلکه این فضا را برای بازیکنان جوان تیم نیز مهیا ساخته است. شما عملکرد قلی زاده را در فصل گذشته با فصول قبلی اش مقایسه کنید. متوجه رشد چشمگیر او در این فصل می شوید و او حالا در یک لیگ معتبر اروپایی بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در فوتبال، انتخاب باشگاه خیلی مهم است، خیلی از بازیکنان به خاطر یک انتخاب اشتباه نمی‌توانند به جایگاه واقعی خود دست یابند. به همین علت باید از پیشکسوتان خوشنام در ورزش بهره ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی مثل فرودگاه جده ودبیرستان غیرانتفاعی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج