۷۲۸۱۸۰
۲۰ نظر
۵۰۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۵
پ

مصباح: کمیته امداد کار یک دولت را انجام می‌دهد

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: آیا دولت موفق به رسیدگی به نیازمندان می‌شود و اگر هم انجام دهد تازه بعد از چند واسطه به این مأموریت دست می‌یابد اما کمیته امداد از روز نخست با کمترین هزینه به فقرا و نیازمندان کمک می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: استاد برجسته حوزه علمیه گفت: آیا دولت موفق به رسیدگی به نیازمندان می‌شود و اگر هم انجام دهد تازه بعد از چند واسطه به این مأموریت دست می‌یابد اما کمیته امداد از روز نخست با کمترین هزینه به فقرا و نیازمندان کمک می‌کند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با فتاح رئیس کمیته امداد کشور که سالن جلسات موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به اینکه فعالیت کمیته امداد در روزهای آغازین این مجموعه بسیار کوچک و کم بود اظهار داشت: در روزهای نخست تأسیس کمیته امداد به برخی از مسئولان آن زمان گفتم که این کار یکی از بهترین فعالیت‌های بوده که در نظام شکل‌گرفته است.

وی افزود: غیر از آیات و روایاتی که پیرامون اطعام به فقرا وجود دارد، آیات قرآن کریم نیز بر پیامبر گرامی اسلام(ص) نازل‌ شده است که اهمیت این کار را دوچندان می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی از نهضت پیامبر اکرم(ص) گرفته باید به فکر فقرا باشد، تصریح کرد: هر نظامی اعم از مارکسیسم و لیبرالیسم درصدد راضی کردن شهروندان و مردم هستند، این تلاش‌هایی که در حکومت‌ها با چند واسطه برای مردم انجام می‌شود کمیته امداد بدون واسطه آن را انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد کار یک دولت را انجام می‌دهد ادامه داد: آیا دولت موفق به انجام این امور یعنی رسیدگی به نیازمندان می‌شود و اگر هم انجام دهد تازه بعد از چند واسطه به این مأموریت دست می‌یابد اما کمیته امداد از روز نخست با کمترین هزینه به فقرا و نیازمندان کمک می‌کند.

آیت‌الله مصباح خاطرنشان کرد: افرادی که در کارهایی مانند کمیته امداد فعالیت می‌کنند مخلص‌ترین مردم نظام هستند، برخی به دنبال پست و مقام هستند و می‌خواهند رأی جمع کنند اما افرادی که در کمیته امداد فعالیت می‌کنند بی‌نام‌ و نشان هستند چرا که درصدد معرفی خود نیستند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) فعالیت در کمیته امداد را بسیار دشوار و طاقت‌فرسا دانست و ابراز کرد: غیر از زحمت و نگرانی در کمیته امداد چیز دیگری وجود ندارد به همین دلیل افراد در این مجموعه با اخلاص فعالیت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل دولت به برادران سوری و فلسطینی و یمنی و ... کمک میکنه و با ما کاری نداره،فقط خرجیشو از ما میگیره
      راس میگه بخدا

    • بدون نام

      کمیته امداد با پول مردم ایران درحالی که جوانان ایرانی در سطل آ شغال دنبال روزی خود هستند روزنه به سیصد هزار فلسطینی افطاری میدهد لعنت به چنین دستگاهی خیری که به خانه رواست به مسجد حرام است شما هم به کمپینگ انداختن قلهک های کمیته امداد به سطل آ شغال بپیوندید شاید به این طریق بدست نیازمندان برسد،،،،،

    • بدون نام

      از همین ساختمانهای چند میلیاردی که داره مشخصه

    • مرتضی

      کدوم دولت؟؟!! دولت ایران یا دولت های غزه و لبنان و سوریه و یمن؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      کاردولت هم همایت از مردم غزه است

    • علی

      راه درامد دولت برای اخاذی از مردم

    • بدون نام

      اره از کاخ های سر به فلک کشیده مسئولین معلومه

    • بدون نام

      اثار کمک به مستمندان را ما به وضوح در جامعه میبینیم که دیگر مستمندی وجود ندارد ممنون

    • مهدی

      وقتی گفته میشه چند تا دولت داریم ...بعضی ها باور ندارند ...بفرما صندوق صدقاتی ها گدا آهنی ها ...خودشون یه دولتند ...حالا بشمار ببین چند تا داریم ....اسکله دارها ...ژن خوب ها....

    • بدون نام

      نظری ندارم

    • کاربر

      دولت مگه کار انجام میده!!!

    • ساحل

      فعلا که تو همین زلزله اخیر سرپل ذهاب کرمانشاه تعداد زیادی بازیگر و خواننده ها و افراد مشهور راحت پول مردم رو جمع کردن و بالاکشیدن!
      کمیته امداد که دستاوردهاش تو سایتش هست و همه قابل اثباته برا مردم و من به شخصه بهشون اعتماد کامل دارم، فعلا سلبریتیها بیان جواب بدن میلیاردها تومان پول مردم رو خرج چی شون کردن؟

    • ir motori

      جوون من تو خونه لیکاره خودم بیکارم کدوم کمیته کدوم کار کدوم پول بدبخت شدیم رفته

    • یعقوب

      اره راست میگید برای غزه فلسطین وووووووو مردم همه چی میدونند

    • ولایت

      خدا کسانی که بر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران تبلیغ میکنند خوار و نابود کنه...مرگ بر ضد انقلاب

    • احمدی

      دیگه کمک نمیکنیم تا اینقدر زحمت نکشن

    • علی

      سلام، آیت‌الله عزیز، خدایی شده شما در پنج سال گذشته یک سخنرانی کرده باشید که طعنه ای به دولت نزده باشید، چرا زمان محمود از این حرفا نمیزدید، البته مطمئنم که هدف شما ایجاد وحدت در جامعه است،،، امان از دل مردم...

    • یه ایرانی باغیرت

      به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران امسال روز قدس باشکوه تری برگزار میکنیم برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و هر روز صدقات بیشتری به کمیته امداد میدهیم؛ که الحمدلله اونقدر پیشرفت کرده برای خدمت و فقر زدایی از مسلمانان که خارجیها از حرصشون علیه اش کمپین راه میندازند.

    • نرگس

      چقدر از مردم ما خمس میدند؟ چقدر از مردم ما صدقه میدند؟ با پول کمی که از خمس و صدقات جمع میشه نهایتا میشه هزینه درمانی تعداد کمی بیماران نیازمند رو داد و کارهای کوچک کرد.
      برای ریشه کردن فقر به پول و کمک بسیار بیشتری نیازه.
      من که به کمیته امداد اعتماد دارم و با چندتا کمپین ضد ایرانی که از اون ور آب برامون تهیه و تنظیم میکنند اعتمادم رو بهشون از دست نمیدم.

    • علی

      سلام، بازم منم همون مزاحم همیشگی، تشکر که نظرم رو سانسور نکردید، فکرشو نمیکردم،،، مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج