۷۲۸۴۷۴
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی توانسته بودند ۱۵۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی توانسته بودند ۱۵۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی افراد مصدوم در دادسرای شهرستان برخوار و تشکیل پرونده تصادف جرحی مشکوک، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود به ساختگی بودن این پرونده تصادف پی برده و در این راستا ۵ نفر از مصدومان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که متهمان در جریان تحقیقات، از فعالیت باند ایجاد تصادف ساختگی و دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه پرده برداشتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، اعضای اصلی باند با تبلیغ شغلی پر درآمد در فضای مجازی، افراد جویای کار را فریب داده و در منزلی اجاره‌ای با ایجاد بی‌حسی موضعی، صدمات و جراحاتی را در بدن آنان به وجود می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای باند، پس از مصدوم کردن افراد مذکور با استفاده از خودروهای دارای بیمه اقدام به ایجاد تصادف ساختگی کرده و پس از حضور اورژانس و انتقال مصدومان به بیمارستان، پرونده قضایی تشکیل و با صدور رأی از شرکت‌های بیمه خسارت دریافت می‌کردند.

معصوم‌بیگی اذعان داشت: با اعترافات متهمان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و در یک عملیات ضربتی ۵ نفر از اعضای اصلی باند را در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان، ۷ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت به همراه اقلام جراحی و پزشکی مورد استفاده برای بی‌حسی و مصدومیت افراد کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر از سرکرده های باند در ۲ استان کشور یادآور شد: تاکنون ۳۵ نفر در این پرونده دستگیر شده و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه توسط اعضای این باند کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ابراز داشت: تمامی متهمان تحویل مراجع قضایی شده و به اتهام تصادف ساختگی، کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه و اخلال در نظام بیمه‌ای، روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من بیست سال است که دارم پول زور بیمه میدم و هیچ استفاده‌ای هم نکردم چرا که خیلی با احتیاط رانندگی میکنم و واقعا خیلی برام زور داره هر سال هم بیشتر از سال قبل ازم میگیرند و واقعا راضی نیستم باید برای امثال من تخفیفات زیادی قایل بشن و رضایت ما را جلب کنند.

    • بدون نام

      ببین بیکاری وفقرچه به روزایران وایرانی اورده

    • بدون نام

      خب اینم یجور شغله

    • بدون نام

      تبریک به مسیولین که مردم برای یه لقمه نون دست و پای خودشونو میشکنند

    • یعقوب

      ازبدبختگی دست به چکارا که نمیزنند عجب فرهنگیداریم

      پاسخ ها

      • سید علی اکبر

        قابل توجه عزیزان طبق برسیهای که در خصوص بیمه بعمل اومد بیک کشوری برخوردکردم که نحو استفاده از بیمه شدن کلی فرق میکنه با کشور ما بدینشگل که اینجا بزور مردمو بیمه مکنند و لی اون کشور فرد ی که میخواد ماشین وغیره را بیمه کند باید داداری شرایطی باشد که اداره بیمه ان کشور صلاحیت فرد درخواست بیمه را تایید کنه تا بتونه از بیمه شدن استفاده کنه جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص باهمین شماره ارتباط داشته باشد تا از نحوه قانون بیمه در ان کشو ر اگاه شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج