۷۲۸۶۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برخی دیپلمات‌های آمریکایی از چین خارج شدند

آمریکا می‌گوید شماری از دیپلمات‌های خود را به دلیل ابتلا به یک بیماری مرموز از استان &#۰۳۹;گوانگ دونگ&#۰۳۹; در جنوب چین خارج کرده است.

خبرگزاری ایرنا: آمریکا می‌گوید شماری از دیپلمات‌های خود را به دلیل ابتلا به یک بیماری مرموز از استان 'گوانگ دونگ' در جنوب چین خارج کرده است.

دستکم دو نفر از دیپلمات‌های آمریکایی که می‌گفته اند بیمار شده اند و صدا‌های عجیبی در مغز خود می‌شنیده اند از چین خارج شده اند.

وزارت خارجه آمریکا نیز تایید کرده است تیمی را برای ارزیابی این شرایط و بررسی وضعیت دیپلمات‌ها و خانواده‌های آن‌ها به شهر 'گوانگ جو' در جنوب چین اعزام کرده است.

تارنمای ژاپن تایمز در این باره می‌نویسد که شماری از دیپلمات‌های آمریکایی در شهر گوانگ جو مرکز این استان در جنوب چین به نوعی بیماری مرموز تبدیل شده اند که بر روی مغز آن‌ها آثار منفی داشته است.

این گزارش خاطر نشان می‌کند که بررسی‌های پزشکی بر روی این دیپلمات‌ها در جریان است و علایم بیماری شبیه بیماری است که دیپلمات‌های آمریکایی در کوبا به آن مبتلا شدند.

'هوا، چون اینگ' سخنگوی وزارت خارجه چین در ارتباط با این موضوع گفت که ما هنوز از طرف آمریکا در جریان امر قرار نگرفته ایم، اما ما بر اساس پروتکل از دیپلمات‌ها حراست می‌کنیم و اگر لازم باشد روی مساله بررسی‌های ضروری صورت می‌گیرد.

آمریکا که علاوه بر سفارت در پکن، دارای پنج کنسولگری در چین است.

آمریکا پیشتر در سال قبل اعلام کرده بود ۲۴ نفر از دیپلمات هایش در کوبا به بیماری مرموزی مبتلا شده اند که علایم مخربی روی مغز آن‌ها داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج