۷۲۸۶۹۸
۱۱ نظر
۵۰۱۱
۱۱ نظر
۵۰۱۱
پ

تکذیب خبر اخراج بیمار جانباز از بیمارستان

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر درج شده در برخی شبکه‌های اجتماعی با عنوان «بیمار جانباز را از بیمارستان بیرون انداختند» را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر درج شده در برخی شبکه‌های اجتماعی با عنوان «بیمار جانباز را از بیمارستان بیرون انداختند» را تکذیب کرد.

در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این بنیاد آمده است:

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از بیمارستان‌های مصطفی خمینی، ساسان و امام خمینی (ره) و بررسی محوطه اطراف این بیمارستان‌ها، موضوع منتشر شده در این خبر مشاهده نشده و وقوع چنین رخدادی تکذیب می‌شود ضمن اینکه جانبازان معزز از بیمه درمان تکمیلی با پوشش کامل بهره‌مند هستند و به خصوص در بیمارستان‌های تحت پوشش بنیاد مانند بیمارستان مصطفی خمینی کلیه مراحل درمان خود را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد همچنین آماده دریافت اطلاعات دقیق از فردی که در این فیلم جانباز معرفی شده و همچنین پیگیری موضوع از طریق تماس با تلفن ۸۸۳۰۹۸۷۷ است و ایثارگران عزیز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز کماکان می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را از طریق تلفن ۱۶۱۶ مطرح کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاکدل احمدی

      هر وقت خبری رو تکذیب کردن بدونید اتفاق افتاده

    • جوان بی کار افسرده

      اگه این جانباز داری بیمه تکمیلی نبوده باشه چی؟هستن جانبازهای که فراموش شدن وهیچ استفاده از جانبازی خود نبردن که هیچ؟ حتی جانبازهای هستن که نه بنیاد کمکشون میکنه نه دولت! بسه چقدر دروغ آخه؟

    • بدون نام

      تکذیب،این جانباز شخصیه که برای آب و خاک مردمش جنگ کرده نه آب خاک اعراب بیگانه

    • محرم رستمی

      جانبازان بیمه تکمیلی دارند اماپزشکان بابیمه هاکار نمیکنند اینجانب دربیمارستان بهمن این اتفاق افتاد

    • چمران

      درود برجوان بیکار ، جانباز زیاد داریم که قید بنیاد و امتیازو ....زدن والانم پیگیر نیستند مگر انهایی که بهرحال قطع نخایی یا شرایط خاص دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند.یکی میگه بچه م بهانه میگیره که دوستام باباشون جانبازن وامتیاز فلان کمک رو میگیرن ومن هربار باید براش یه قصه جنگی تعریف کنم که برای خاک و دفاع رفتیم و درفکر امتیازاین روزهانبودیم......تا یه مدت دست ازسرم برمیداره!

      پاسخ ها

      • جانباز دفاع مقدس

        همون بهتر که دنبال جانبازی را نگرفتی مگه بنیاد چی ميده فقط زمان آقای خاتمی خوب بود يه کم کمک می کردند

    • مریم

      بعد اون بدبخت شوهر عمه من بود تو چادر شبکه ماهواره نشونش داد ؟ آها اره عمه نداشته من شوهر کرده بعد دشمن هستش نشسته تو چادر شو اجرا میکنه . خودتی دروغگوهای مسخره

    • مشتی

      گفت و گو با جانباز در اینترنت موجود است.

    • جانباز دفاع مقدس

      با سلام بنده جانباز هستم خدایش من هر کجا برای درمان چه بیمارستان خصوصی طرف قرارداد بیناد و دولتی هیچ مشکلی نداشته ام و از نظر دارو هم مشکلی ندارم بنظر من جانبازان از نظر دکتر و دارو هیچ مشکلی در زمان ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی ندارند هر جانباز ی بگوید مشکل دارو و درمان دارم باور نکنید ولی از بابت های ديگه مشکلات زیادی داریم. آلان چند سال هست که ثبت نام کرده ام برای وام مسکن و زمین هیچکدام را نداده اند و مشکلات ديگه

    • جانباز دفاع مقدس

      بنياد جانباز ان کلا از زمان احمدی نژاد تعطیل شد و خدمات به جانبازان و خانواده شهدا خیلی خیلی کم شد مخصوصاً دارو و درمان اگه داروی بیمه نبود باید پول پرداخت ميشد الان بهتر شده البته یک سری داروهای خاص

    • احمد محمدی

      بسمه تعالی ـــ من خودم از جانبازان جنگ تحمیلی هستم خانواده شهید هستم تمام گفته های بنیاد شهید رو تکذیب میکنم هیچ رسیدگی به ایثارگران و خانواده شهدا نمیشه مابرایدارو ودرمانمون با هزاران مشکل مواجه هستیم بنیاد هزینه درمان مارو نمیده ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج