اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۸۷۲۷
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

نماینده ولی فقیه در سمنان:

آمریکایی‌ها به دنبال براندازی ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال براندازی ایران اسلامی هستند و جمهوری اسلامی توانمندتر از این است که با این فشارهای روانی زمین گیر شود لذا آنها این آرزوی خود را به گور خواهند برد که بتوانند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال براندازی ایران اسلامی هستند و جمهوری اسلامی توانمندتر از این است که با این فشارهای روانی زمین گیر شود لذا آنها این آرزوی خود را به گور خواهند برد که بتوانند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های آخرین جمعه رمضان اظهار کرد: وجود رهبری فرزانه انقلاب، یک نعمت بزرگ برای ایران اسلامی است که باید قدردان آن بود .

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رهبری در مراسم سالروز رحلت امام افزود: سخنان رهبری معظم انقلاب، راه و نقشه راه را پیش روی مسوولان قرار داد .

امام جمعه سمنان، انرژی هسته ای و غنی سازی را نیاز کشور برشمرد و گفت: تصمیمات رهبری مقام معظم رهبری در خصوص مواضع هسته ای باید هرچه زودتر عملیاتی و به سرانجام برسد .

وی با اشاره به خروج یکجانبه امریکا از برجام، تداوم توافق برجام با اروپایی ها را بیهوده دانست و گفت: اروپایی ها به دنبال این هستند که این برجام معیوب و نیمه جان را به ما تحمیل کنند لذا همانطوری که فرمودند نباید به آنها اعتماد کرد.

شاهچراغی، پذیرش آنچه برجام معیوب می خواند را از سوی جمهوری اسلامی غیرممکن دانست و خاطرنشان کرد: دستور رهبری انقلاب در خصوص ازسرگیری غنی سازی و آغاز سریع فعالیت های هسته ای راه درست را پیش پای مسوولان گذاشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به این سخن ترامپ که جمهوری اسلامی ایران پس از تحریم های اخیر امریکا نرم تر شده از آن به مثابه یک یاوه گویی آشکار نام برد و گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از خروج امریکا از برجام نه تنها نرم تر نشده بلکه در مقابله با امریکا و هم پیمانان و ایادی امریکا، سخت تر نیز شده است .

وی اقدامات امریکا را از سر استیصال و ناتوانی دانست و ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرموند امریکایی ها می خواهد با فشار اقتصادی بر جمهوری اسلامی، کشور را زمین گیر کنند.

وی راهپیمایی روز قدس را نمودی از اراده ملت در مقابله با زورگویی امریکایی ها دانست و اضافه کرد: ملت بزرگ ایران امروز سراسر کشور را به قیامت"مرگ بر امریکا"و "مرگ بر اسرائیل" تبدیل کردند .

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران و خصوصا استان سمنان همواره پشتیبان نظام بودند گفت: راهپیمایی حماسی امروز نمودی از این حمایت و پشتیبانی بود که باید قدردان آن باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکا تحریم میکنه و دودش تو چشم مردم میره نه مسولان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسولان خودشون از تحریم سود میبرن

    • بدون نام

      کره شمالی چی؟

    • بدون نام

      تا شکم مردم سیر است،امریکا قادر نخواهد بود.وای به حال آن روزی که مردم گرسنه شوند.

    • بدون نام

      گور پدر آمریکا

    • بدون نام

      آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه

    • بدون نام

      تحریم بکنه یا نکنه،مسولان خودشون کاسبان تحریمند

    • بدون نام

      راستش رو بخوای گود پدر سیاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج