۷۲۹۰۴۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ترکیه برای ورود به بازار پوشاک ایران چه می‌کند؟

پرداخت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است چرا که دولت ترکیه در صورتی که برند‌های نساجی این کشور در ایران نمایندگی داشته باشند ۷۵ درصد از هزینه‌های آن‌ها را پرداخت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: پرداخت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است چرا که دولت ترکیه در صورتی که برند‌های نساجی این کشور در ایران نمایندگی داشته باشند ۷۵ درصد از هزینه‌های آن‌ها را پرداخت می‌کند.

سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص اثرات در اختیار گرفتن ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در وضعیت تولید صنایع نساجی، اظهار داشت: پرداخت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نه تنها برای صنعت نساجی بلکه به هر صنعتی که برای رونق اقتصاد کشور تلاش می‌کند باعث رشد و افزایش توان رقابتی می‌شود.

رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عوارض واردات پنبه به کشور در گذشته ۲۰ درصد بود که اکنون به ۵ درصد رسیده است، گفت: کشور‌های وجود دارند که ۱۷ درصد به صنایع نساجی خود یارانه پرداخت می‌کنند، زیرا این صنعت دارای ظرفیت اشتغال‌زایی فراوانی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود رکود و ظلم‌های که به صنعت نساجی شده و واردات بی‌رویه تولیدات نساجی از طریق قاچاق و مبادی قانونی عرضه ارز ۴ هزار ۲۰۰ تومانی می‌تواند رونقی را در این صنعت ایجاد کند، گفت: این ارز باید در اختیار صنایع نساجی قرار بگیرد، زیرا نیاز دارند تجهیزات خود را به‌روز کنند در صورت به‌روز شدن تجهیزات قدرت رقابت تولیدکنندگان افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورتی که امکان داشته باشد تا ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در اختیار سایر صنایع نیز قرار بگیرد باعث رونق و رقابت در کشور می‌شود، عنوان کرد: بعضی از کشور‌ها تعرفه واردات پنبه ندارند و حتی به صنایع خود به این منظور یارانه پرداخت می‌کنند، دولت ترکیه در صورتی که برند‌های نساجی این کشور در ایران نمایندگی داشته باشند ۷۵ درصد از هزینه‌های آن‌ها را پرداخت می‌کند.

رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: در مقایسه با سایر کشور‌ها پرداخت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است تا گوشه‌ای از مشکلات آن‌ها برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا باید در شرایطی که وضعیت اشتغال در کشور خوب نیست و جوانان ما مشکل ازدواج به خاطر بیکاری دارن و متاسفانه دست به گناه میزنن کالای قاچاق وارد کشور میشود مگه نه اینکه اعتراضات اخیر به خاطر گرانی و بیکاری بود ولی با وجود این باز هم کالای قاچاق وارد میشود ایا وارد کنندگان کالای قاچاق نمیدان با این کار به انقلاب نظام خیانت میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دل الا هستند که با واسطه که دارند اجناس ترک وارد میکنند حتی دختر وزیر !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج