۷۲۹۲۰۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

جام جهانی ۲۰۱۸؛ تیم منتخب جام بیست‌ویکم

شبکه ESPN با آرای هواداران و گروهی از کارشناسان، تیم منتخب ستاره‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را معرفی کرده است.

خبرگزاری تسنیم: شبکه ورزشی ESPN آمریکا، با کمک بیش از ۳۰ کارشناس خود در نقاط مختلف جهان و نظرسنجی از هوادارانی که مجموع آنها به بیش از نیم میلیون نفر می‌رسد، اقدام به معرفی برترین‌های جام جهانی ۲۰۱۸ کرده و تیم منتخب جام بیست‌و‌یکم را با سیستم ۳-۲-۱-۴ چیده است.

جام جهانی 2018؛ تیم منتخب جام بیست‌ویکم

در این نظرسنجی کارشناسان و هواداران برای هر یک از پست‌های زمین بازی بازیکن که احتمال داده‌اند از همتایان خود بهتر ظاهر شوند را انتخاب کرده‌اند که در آن داوید دخه‌آ دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا (منچستریونایتد) با کسب 20 درصد آرای کارشناسان و 60 درصد آرای هواداران به عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره از جام جهانی شناخته شده است.

در سمت راست خط دفاعی جوشوا کیمیچ، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان (بایرن مونیخ) قرار دارد که 4 رأی از کارشناسان ESPN گرفته و 43 درصد از آرای هواداران. هم تیمی او در بایرن مونیخ، متس هوملس هم جزو مدافعان تیم منتخب جام جهانی 2018 است. هوملس که 63 بازی ملی و 6 بازی در جام جهانی انجام داده از کارشناسان 8 رأی گرفته و 17 درصد آرای هواداران را هم به خود اختصاص داده تا یکی از دو مدافع میانی تیم باشد.

دیگر مدافع میانی تیم منتخب ESPN در جام جهانی 2018، سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان تیم ملی اسپانیا (رئال مادرید) است که با 151 بازی ملی و 13 بازی در جام جهانی، جزو با تجربه‌های این جام است. 45 درصد از هواداران و 16 نفر از کارشناسان او را لایق حضور در تیم منتخب دانسته‌اند.

خط دفاعی تیم منتخب جام جهانی از نگاه کارشناسان و کاربران سایت ESPN، با حضور یکی دیگر از مدافعان رئال مادرید، مارسلو برای پوشش سمت چپ تکمیل می‌شود. مارسلو که 52 بازی ملی و 6 بازی در جام جهانی انجام داده، نظر 16 تن از کارشناسان و 72 درصد از هواداران را جلب کرده است.

یک خط جلوتر از مدافعان، انگولو کانته از تیم ملی فرانسه (چلسی) به عنوان هافبک دفاعی قرار گرفته است. او که برای اولین بار فرصت بازی در جام جهانی را به دست آورده است، از نگاه 42 درصد از هواداران و 14 تن از کارشناسان، بهترین هافبک دفاعی حال حاضر جام جهانی 2018 است.

جلوتر از کانته، کوین دی‌بروینه، هافبک تیم ملی بلژیک (منچسترسیتی) و تونی کروس، بازیساز تیم ملی آلمان (رئال مادرید) به عنوان بهترین هافبک‌های طراح و بازیساز تیم منتخب ESPN معرفی شده‌اند. دی‌بروینه با کسب 44 درصد آرای هواداران و 16 رأی از کارشناسان و کروس با تصاحب 14 درصد از آرای هواداران و 5 رأی از کارشناسان دراین تیم قرار گرفته‌اند.

در خط حمله تیم منتخب ستاره‌های جام جهانی 2018 از نگاه ESPN، بهترین مهاجمان فصل اخیر فوتبال اروپا یعنی لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی قرار گرفته‌اند. کاپیتان آرژانتین (بارسلونا) با کسب 45 درصد آرای هواداران و 18 نفر از کارشناسان در گوش راست، کاپیتان پرتغال (رئال مادرید) با کسب 24 درصد از آرای هواداران و 4 کارشناس در گوش چپ و کاپیتان لهستان با تصاحب 21 درصد از آرای هواداران و 7 رأی از کارشناسان ESPN به عنوان مهاجم نوک در تیم منتخب جام جهانی قرار گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب تیم ۹ نفره خوبی‌ . دیگه مسخرش رو با این اخبار دراوردین

    • بدون نام

      کیمیچ و مارسلو کجان
      رفتن آب بخورن

    • بدون نام

      پس چشمی کو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج