۷۲۹۲۳۲
۷۹ نظر
۵۱۳۳
۷۹ نظر
۵۱۳۳
پ

وطن فروش کیست؟

آیا واقعا تلاش برای رسیدن به زندگی بهتر، خیانت است؟ نکند یادمان رفته که اینقدر سطح زندگی مردم بد بود که برخی به مردم توصیه می‌کردند اشکنه بخورند.

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: تحریم‌ها همچون دستان دیوی بر روی گلوی مردم نشسته بود. روحانی آمد و برخلاف دیگر نامزدها، طرح مشخصی ارائه داد. گفت‌وگو و مذاکره با قدرت‌های بزرگ جهان.

مردم هم در حالی که مذاکره کننده هسته‌ای دولت احمدی نژاد یعنی سعید جلیلی نیز در انتخابات حضور داشت به حسن روحانی و طرح او رای دادند.

رییس جمهور روحانی نیز بعد از نشستن بر کرسی ریاست قوه مجریه، مذاکرات هسته‌ای را به دیپلماتی کارکشته به نام محمد جواد ظریف سپرد. دیپلماتی که در بسیاری از مذاکرات مهم جمهوری اسلامی حضور و نقش تاثیر گذاری داشته است.

مذاکرات با مدیریت ظریف پیش رفت و سرانجام بعد از ماه‌ها مذاکره که برخی از آن‌ها ساعت‌ها طول کشید، توافق هسته‌ای میان ایران و کشور‌های ۱+۵ اتفاق افتاد. توافقی که به برجام معروف شد.

چه کسی خائن است؟

برجام پیش می‌رفت. آمریکا یار خوبی در برجام نبود، اما برجام پیش می‌رفت. کشور‌های جهان برای معامله با ایران آغوش گشودند.

زندگی در ایران و کشور‌های جهان در جریان بود تا در ینگه دنیا، دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا انتخاب شد. فردی که به برجام اعتقاد نداشت و آن را بدترین قرار داد تاریخ آمریکا خواند.

اسرائیل و عربستان هم دم به دم ترامپ گذاشتند تا اینکه رییس جمهور آمریکا از برجام خارج شد. او خارج شد و اعلام کرد تحریم‌های شدید علیه ایران اعمال خواهد کرد.

روحانی با برجام به دنبال زندگی بهتر برای مردم ایران بود. زندگی که به واسطه تحریم‌ها با مشکل روبرو بود. شعار روحانی این بود هم چرخ‌های اقتصاد بچرخد و هم چرخ‌های سانتریفیوژ. تا قبل از روی کار آمدن ترامپ شاهد این بودیم که این دو چرخ با هم در حال چرخیدن بود.

حالا، اما عده‌ای درداخل درست وقتی امضای ترامپ پای خروج از برجام نشست، شروع به حمله به روحانی کردند.

دیروز هم شاهد بودیم عده‌ای در جریان راهپیمایی روز قدس به صالحی حمله کردند و او را خائن خطاب کردند.

آیا واقعا تلاش برای رسیدن به زندگی بهتر، خیانت است؟ نکند یادمان رفته که اینقدر سطح زندگی مردم بد بود که برخی به مردم توصیه می‌کردند اشکنه بخورند.

روحانی تلاشش را کرد تا سطح زندگی مردم بالا برود. مردم در دولت یازدهم این حس را داشتند. آن‌ها با روحانی ثبات را حس کردند. حالا در آن سوی دنیا دیوانه‌ای سرکار آمده است و می‌گوید من اجازه نمی‌دهم مردم ایران زندگی آرام داشته باشند.

نکته جالب دقیقا همین‌جاست. ترامپ می‌گوید برجام بد است و عده‌ای هم در داخل بر همین طبل می‌کوبند و امضا کنندگان برجام را خائن خطاب می‌کنند.

ولایتی مشاور ارشد مقام معظم رهبری در سیاست خارجی اعلام کرد که برجام تصمیم نظام بوده است نه تصمیم یک دولت و یک فرد.

این روا نیست که علیه سرداران در میدان جنگ، شعار بدهیم و آن‌ها را وطن فروش خطاب کنیم. آنهم به جرم اینکه با برجام تحریم‌ها برگشته است و زندگی مردم سخت خواهد شد. آن‌هایی که امروز در میدان می‌تازند خود مدافع کسانی بودند که حاصل مدیریت آنها، تحریم بود، تحریم بود و تحریم.

در پایان باید گفت: خائن کسانی هستند که به نام انقلابی‌گری، در حال خدشه دار کردن وحدت ملی برای گرفتن ماهی خود از این آب گل آلود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم این وصله به وزارت بهداشت و دار و دسته مافیایی اون ميچسبه همین طور بازیگری چون علیخانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا" تاریخ ایران رو بخونید
        و بجای ول چرخیدن در فضای مجازی، با تفکر و مطالعه قدری
        به دانش و درک بازتری از دنیا دست پیدا کنید

        سطحی نگری و اظهار نظرهای اینچنینی آفت گذر ما از دوران جهل و نادانیه

    • بدون نام

      این هاهمه چبزرابدمی بینندچون چشم دیدن هیچ خوبی راندارندوچندصباحی که برروی زمینندمیخواهندحاکم مطلق باشند

    • بدون نام

      خیلی رو دارین شماها بخدا...
      هسته ای رو نابود کردین و تحریم ها هم سر جای خودش هستن، هنوز یه چیزی طلب دارین

      پاسخ ها

      • مجید

        ببند....

      • بدون نام

        به نظرم اونهایی خیلی رو دارند که با "ماجراجویی" هاشون باعث نابودی برجام شدند و حالا هم دو قورت و نیمشون باقیه

      • امیر

        مجید جان تو هم ببند...

    • بدون نام

      جمله اخر ینی شریعتمداری و..

    • کاراگاه گجت

      از لفظ سرداران استفاه نکنید اینها خاص مردان بزرگ و شهیدان زنده هست . اینها مذاکره کنندگان هستن یخورده سواد خودتان را ببرید بالا .

      پاسخ ها

      • مسعودحیات داودی

        برومسواکتوبزن یادت نره

      • بدون نام

        باسواد مغز نخودی های امثال شماست که با حرف های نسنجیده خود اب در هونگ می کوبید

    • ۰

      احسن اینهاخائنان به ملت هستن که دوس دارن برجام نباشدتاراحترکاسبی خودشون راانجام دهن مردم براشون مهم نیس اینادوستدارن ترامپ ونتانیاهو وعربستان هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای صالحی وآقای دکتر ظریف وسایر تیم محترم مزاکره کننده هسته ای مردم ایران قدر زحمات وتلاشهای خستگی ناپذیر شما را میدانند وهرگز آن را فراموش نخواهند کرد عدهای اجیر شده که د ر راستای اهداف دشمن گام بر می دارند راه را بجایی نخواهند برد وهمراه دشمنان ملت عزیز ایران رسوا خوهند شد

      • یدالله

        لفظ خاین،، بکار نبرید اینان دشمن رو خوب نشناختند غافل بودن

      • مهدی

        الان معلومه کاسب کیه

    • هم وطن

      درود بر شما.

    • ش

      روحانی ویارانش دوست داریم نمک نشناس سفره راپاره میکند باتمام وجود درخدمت درست روحانی ویارانش هستیم وخاهیم بود درود برروحانی

      پاسخ ها

      • تقی نعمت اللهی

        سلام. چه کسانی پشت به سخنان رهبری کردند. ..آنها واقعا خائن هستند یا نه. ..تاریخ قضاوت خواهد کرد. ..نه تضمین درستی گرفتند و نه........حالا بجای عذر خواهی طلب کارند. ? رو را.........

      • بدون نام

        کدوم نمک چی گیرت آمده از روحانی
        حالا یک نفر تو این مملکت به این بزرگی یک ضری زد همه بچسبید به همون تا هواس مردم رو از بدبختی های ملت پرت کنید واقعا رو دارید

      • جانباز دفاع مقدس

        سلام ش درود بر شما و امثال شما های وطن پرست

    • سيدبهنام رضوى خانكهندانى

      مردم تمام اميدشان به برجام وبرداشته شدن تحريمهابود امابه جاى اينكه وضع اقتصادى جامعه بهترشودباكناركشيدن امريكا ارزايران سيرنزولى شديدى راتجربه كردكه البته شوك بدى به مردم واردشدفلذادكترصالحى وهمه كسانيكه درتوافق با5+1دست داشتند مقصرومحكومند ايابودجه مملكت دراينهمه سال صرف هسته اى شدن ايران شدوبدرستى خرج شد ايابهترنبود قبل ازريختن سيمان ونابودكردن سايت اراك به عواقب توافق باشيطان وبيانات خمينى كبيروهشدارهاى رهبرى دقت ميشد انهايى كه دراين توافق شيطانى دست داشتند درتاريخ نامشان جاويداست وجبران سقوط ارز ايران راتا7نسل بعدازمانميتواننددرست كنندخدايابه مارحم كن وماراازاين وضعيت نجات بده كه جماعتى نادان ولجوج وساده لوح همه كاره مملكت شده اند وبه نصايح وهشدارهاى رهبرى هم اهميت نميدهند و4نعل برحماقت خودميمانندوميتازند خداياظهورحضرت وليعصررانزديك فرما))ومن الله توفيق سيدبهنام رضوى خانكهندانى

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم امیدشون به برجام بود ولی ماجراجویی در منطقه باعث نابودی امید و آرزوهاشون شد.........

      • بدون نام

        آقای روحانی مرسی که اومدی و نذاشتی رقیبات پیروز بشن وگرنه یارانه‌رو میکردن ۲۴۰ هزارتومن و دلار میشد ۵هزار تومان الحمدالله الان دلار شده ۷ هزار تومن حداقل دولت یه کمی پول دربیاره واسه وزیرانش که از گشنگی نمیرن

    • حمید حسینی

      سلام بابا اقای روحانی ریس جهمور را به حال خودش بزارید بزارین گار را درست گند بخدا دلتان به حال این مردم نمیسوزد یا حضرت حق

    • حقگو

      من با صالحی و ابتکار و روحانی اصلا کاری ندارم ،اما رو به اونها که گروهی تشکیل دادند و در روز قدس و دایه مسلمانی و ظاهر شدن جلوی هر مسئولی که انها خوششان نمی اید شعار مرگ بر وطن فروش و منافق ....سر دادند و ول کن هم نیستند مثل پارسال و روز قدس و حلقه احمدی نژاد و یاران اندکش و جانباز زرین قلم !! به والله اگر برخورد شود شاهد این صحنه های زشت نیستیم! سران باهم اختلافی دارند بکنار اما چرا باخشونت و بداخلاقی! منافق در روایات داریم جزو سه تعبیری هست که از زبان رسول گرامی اسلام ( ص) نقل شده ونفاق با حرام زاده و تخم حیض برابری میکنه ...! پس چه شده که مرگ بر منافق به مسئولین به راه میندازن!؟ ویا مگر غیر ( اهل فن میدونن ) این است که پرچم داعش را هرجا دیدند وارونه اویختن فقط بخاطر ایه ونام پیامبر ( ص) ؟ توصیه اخلاق در جهاد هم مورد تاکید هست و ما عینا در زمان رزم اموختیم که با اسیر عراقی وجنازه های متجاوزین بعثی چطور رفتار کنیم وفرماندهان همه اخلاق و هم رزم اموزش میدادندو بدینگونه بود که شهید همت ها به مقام شامخ شهادت دست پیدا کردند.تجدید نظر کنید وعذرخواهی کنید مسلمانی که جلوی صالحی رو گرفتی وسراسرحرف شرم اور زدی! و ادعای روزه داری که هیچ مسلمانی وایرانی داری؟از زبان جانبازی که پسر جوانش در قضیه اتش زدن پرچم عربستان در بند زندان هست گفت پسر من زود فریب شعار را خورد و رفت نادانی کرد ولی دیگران چنین رفتاری نکنند!!!! ولایت پذیری ، مطیع بودن، پرهیز از خشونت و قبول واقعیت را در شعار الگوهای خودتون حتمابه یاد دارید!

    • بدون نام

      مطمئن باشید زمستون میره و روسیاهی به زغال می مونه قابل توجه کوبندگان برجام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما مطمئن بودیم

    • بدون نام

      چه کسی میگوید مردم با روحانی ثبات را حس کردند خیلی در اشتباهید بخدا جز بدبختی چیزی حس را حس نکردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشهور

      • بدون نام

        بدبخت

      • بدون نام

        خدا رو قسم نخور کاسب تحریم

      • بدون نام

        یه حرف حساب زدی دیدی چقدر توهین کردن

    • بدون نام

      تندروها وطن فروش هستند درود بر آقای صالحی خداوند یار ویاورت باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بار مستند فروشنده رو نگاه کن بعد بیا یه بار دیگه نظرتو بخون

    • بدون نام

      آیا شما هم اخبار را درست اعلام نمی کنید وطن فروش نیستید

    • بدون نام

      درود بر روحانی و ظریف و صالحی که بالا تر از هر سرداری در جبهه‌ای که آنطرف آن همه ی ابر قدرتهای دنیا بودند پیروز میدان شدند و انشاءالله در انتخابات آینده هم دکتر ظریف ريیس جمهور ایران است انشاءالله

    • حسن.کریمی

      در.پاسخ.در.اظهارات.آقای.مصطفی.دانده.بلی.من.هم.مخالف.هستم.
      که.عده.ای.به.آقای.صالحی.شعا ر.میداده.اند.ولی.در.باره.اظهارات.برجام.همه.میدانستیم.که.حتی.رهبر
      فرزانه.حضرت.آقای.خامنه.هم.از.اول.فرمودند.که.به.آمریکا.اطمینان.
      همان.تور.هم.شد.واجرای.برجام.از.اول.توسط.آمریکا.عهد.شکنی.شد جناب.آقای.دانده.کشور.ما.قبل.از.برجام.از.این.خیلی بهتر.بود.شما.که.
      سنک.روحانی.را.اینقدر.به.سینه.ات.میزنی.وهیچ.خبری.از.مردمی.که.با.نان.خالی.روزه.میگیرند.تو.که.از.اینها.خبری.نداری.چونکه.نمیخواهی.بفهمی.

    • سبدمجتبی طباطبایی

      آ نهایی که خودشان را ازهمه مسلمانتر وانقلابی تر میدانند، وخودشانرا وکیل همه مردم میدانند، از ابتدای مذاکرات با نتانیاهو وبن سلمان إسرائيلی برای اینکه برجام به نتیجه نرسد هم صدابودند.
      حالا هم که یک دیوانه ای مثل ترامپ آ نرا بهم زده بازهم به سرداران دیپلماسی که بارها مورد تایید رهبری قرار گرفتند، توهین میکنند، خداوند هدایتشان کند انشالله.

    • بدون نام

      اوکی

    • بدون نام

      خائن کسانی هستند که رفاه مردمشون رو در اولویت بعد از رفاه دیگران قرار میدهند

    • خوزستانی

      وطن فروش کسی است که اقتصاد کشور را وابسته به غرب کنه. و صدها هزار جوان ایرانی را بیکار کنه و درب سایت های هسته ای را به امید برداشتن تحریم ببندد و جواب تهدید های آمریکا را با پوزخند بدهد ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوزستاني شير مادرت حلال يه جمله گفتي به ولله درسته درسته

      • بدون نام

        ای کاش یه کم فهم شما رو وزارت امور خارجه داشت

    • بدون نام

      وطن فروش کسی است که به بیگانه خدمت کند ومنافع ملت را فدای منافع بیگانه کند

    • عظیم

      زنده باد روحانی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چرا

    • بدون نام

      بی خودی پاچه خواری نکن شاید برای تو امثال تو خیلی چربیده ولی مردم مخصوصا متوسط به پایین زندگی براشون سخت شده سرتون رو کردین توی برف .....

    • تقی نعمت اللهی

      چرا نظر مارا نگذاشته اید. ...واقعا حیف نون

    • بدون نام

      حرفات‌رو زدی تموم چیز دیگه‌ای از قلم ننداختی داداش میگم برجام اصلا عالی اصلا توپ اصلا بیست خوب چیکار کردین باااش فقز کاهش یافت ‌اعتیاد طلاق دزدی اختلاس اینا کم شدن یانه میگم راستی از آقای کارکشته ظریف چخبر چرا دیگه نمیاد از آفتاب تابان حرفی بزنه از فتح‌الفتوح از گلابی‌های باغ خشکیده برجامتون

    • بدون نام

      آره دیگه یه پیرهن عثمانی هست که هواش کنید تا دیروز که آبروی احمدی نژاد رو توی دنیا بریدن نگفتید وحدت الان از وحدت حرف میزنید عجبا به جماعت لیبرال حالا هم پیرهن پاره پوره برجام‌رو هوا کردند

    • بدون نام

      بسه دیگه. خسته شدیم از این همه وعده دروغ. برجام یک افتضاح سیاسی برای دولت بنفش بود. چرا مردم رو الاغ فرض می کنید؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برجام نبود نفس نميتونستي بكشي

      • بدون نام

        چرا قبلا برجام نبود خیلی خوب نفس می کشیدیم

    • بدون نام

      مگه با حرف زدن میشه سر ملت را کلاه گذاشت؟آخه برجام به چه درد ما خورد؟چرا کشورهای دیگه برجام ندارن؟ووووووووو...هزاران چرای دیگه،خواهشا خودتونا گول نزنین .یه عده از مسیولین راه میوفتن به عنوان سفر به کشورهای دیگه واسه بستن قرارداد، پس کو تاثیر این قراردادها توی کشور؟ فقط توی ایران خیلی قشنگ شعار میدن و هیچ کاری واسه ی مردم انجام نمیشه .آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كاسب تحريم، برجام اگه نبود نفت يك بشكه هم نميتونستيم بفروشيم. اونوقت بايد نفت ميداديم چين وهند بجاش غذا وارد ميكرديم. دولت پول يارانه و كمك به غزه و سوريه رو هم نداشت

    • اسدی

      دقیقا همینطوره...امان از کاسبان تحریم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان از کاسبان برجام

    • a

      افرادیکه در روزقدس به دکترصالحی توهین کردن جیره خواران ترامپ ونتانیاهو وخائنین به ملت ونظام هستن کسانی هستند که بابرجام جلوی دزدیهاشون و کاسبیشون گرفته شده دارن عقده هاشونو خالی میکنن اماکورخوندن ملت پشت صالحیهاراخالی نمیکنه

      پاسخ ها

      • سيد

        گل گفتي
        شير مادرت حلالت

      • بدون نام

        صالحی اگه آدم جالبی بود دشمن براش کف نمیزد

    • بدون نام

      به دستور دهندگان حمله به دانشمند هسته‌ای به خدا قسم وطن فروش و....شما هستند ودنبال منافع نا مشرع خود هستید که طی هشت سال دولت نهم و دهم کشور را غارت کردید

    • امیردارایی

      واقعا جای تاسف و خجالت هستش که بزرگمردی چون اقای صالحی و ظریف رو وطن فروش خطاب کنیم.لیاقت خیلی ها همون دکتر جلیلی کم سواد بودش

      پاسخ ها

      • سيد

        احسنت

      • بدون نام

        جلیلی هم اگر می تونست خیلی راحتر از اینا وطن فروشی کنه در ضمن دکتراشم مثل حاج حسن فیک نیست

    • یدالله

      دشمن دشمنه آمریکا کار خودش رو درست انجام میده اقایان ماهند که دارند التماس میکنندبرا حق خودشون،ماجنگ طلب نیستیم ولی به قول شهید ما۳۵میلیون یک نان رو می خوردیم ولی زیر بار زور نمی رویم آقا باعزت زندگی کن سرت رو بالا بگیر بگو به دشمن بها نمی دم

    • AFSHIN

      وطن فروش اونی هست که با احساسات چند میلیون نفر از مردم بازی وسرگرم خودش کنه...واقعا چه قدر ما ملت ساده و با احساس و زود باور هستیم

    • حسین

      شکست خوردگان در مذاکرات هستند ومقصرند

    • بدون نام

      آقای داننده یه کمی عاقلانه حرف بزن برجام تصمیم نظام ورهبری نبود مگر روحانی غربگرا نگفت مسئولیت مذاکرات برجام با من است مگر نگفت تحریمها برداشته شد.پرا دروغ گفت چرا مردم را مثل جنابعالی نفهم و بیشعور فرض کرد درحالیکه خودشان وخودتان نفهم هستید روحانی مگر شروط رهبری را دربزجام رعایت کرد که برجام تصمیم نظام باشد.ولایتی ۶ روز قبل اعلام کرد برجام خیلی بیشتر از قرارداد ترکمانجای حقارت آمیزست گفت ترکمانچای حداقل ترجمه فارسی داشت ولی برجام ننگین این راهم نداشت . پس جناب ...بیش ازاین به شعور مردم انقلابی اهانت نکن برو یالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برجام زير نظر رهبري تصويب شد. اينكه امريكا خارج شده ربطي به نظام نداره
        ماهم ميتونيم خارج شيم و هسته اي مثل اولش شه

    • بدون نام

      وطن فروش اصلی روحانی است که با برجام کشور را تسلیم گرگها کرد.

      پاسخ ها

      • سيد

        گرگ اصلي داعشيهاي وطني هستن اون جبره بگيران كف خياباني
        اون كاسبان تحريم كه از قبل تحريم جيباشون مجدد مثل زمان احمدي نژاد پر بشه و اختلاف طبقاتي فاحش ايجاد شه

    • بدون نام

      نظر مارا نمی نویسید

    • بدون نام

      خاین و وطن فروش همونهایی هستن که مثل امریکا ضد برجام هستن خداوند لعنت شان کند.میبینید با تحریم چه به سر ما میاد .مخالفان آن موقع چه جوابی دارید به مردم بدهید

    • بدون نام

      خداوند مخالفان بر جام با خانوادشان نابود کند انشا لله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی اهل دموکراسی هستی بالاخره هر موضوعی موافق و مخالف داره

    • بدون نام

      فقط حرف های و وعده های آقای روحانی در انتدای ریاست جمهوریش و همین طور وعده هایی که راجع به برجام میداد رو با شرایط کنونی مقایسه کنید همش ثبت شده

    • بدون نام

      اینها همش توهم است بعداز برجام هم هر روز بر تحریمها افزودند مردم که از پشت کوه نیامده اند! حیا کنید.

    • حمید رضا شجاعی

      عزیزان اتلاف این هزینه های سنگین در رابطه با برنامه های هسته ای که به نتایجی هم نرسید مقصرش کیست چرا در مدیریت کلان مملکت کسی به فکر جوانها نیست از خصومت ودشمنی وجنگ چه نفعی عایدمان میشود در جنگ آلمان ، ژاپن شکست خوردند چه چیزی را طی جنگ بدست آوردند جز کشته شدن بیش از ۴۵میلیون انسان بیگناه وخسارتهای سنگین بهترین کار را کره شمالی کرد

    • وقت

      سلام وطن فروشی نکن..
      خداوند قومی را ادب میکند.
      سوره رعد..
      هواست باشه با چی طرفی ان وقت..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج