جاباما
۷۲۹۳۸۰
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

شعار «وطن‌فروش» علیه صالحی، زننده است

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره حمله برخی تندروها به رییس سازمان انرژی اتمی در روز قدس می گوید: گناه، خطا و اشتباه است که با خدمتگزاران نظام این گونه برخورد کنیم. این کار سخیف و زشت، بی توجهی به مصالح نظام و محکوم است. حتی اگر هم انتقاد یا حرفی دارند، جای آن در راهپیمایی نیست.

پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره حمله برخی تندروها به رییس سازمان انرژی اتمی در روز قدس می گوید: گناه، خطا و اشتباه است که با خدمتگزاران نظام این گونه برخورد کنیم. این کار سخیف و زشت، بی توجهی به مصالح نظام و محکوم است. حتی اگر هم انتقاد یا حرفی دارند، جای آن در راهپیمایی نیست.

رهبر در گفت و گو با خبرنگار، درباره حمله برخی تندروها به علی اکبر صالحی در راهپیمایی روز قدس گفت: این اقدامات از طرف هر شخص یا جریانی باشد، اشتباه و نوعی فضا دادن به دشمن است.

او درباره تبدیل حرکات مشابه به یک رویه در مراسم هایی مانند روز قدس، گفت: سال گذشته نیز نسبت به یکی از شخصیت ها، این اتفاقات رخ داده بود. با اینکه کسانی که این رفتارها را انجام می دهند در مقایسه با راهپیمایان در تهران و در کشور، جماعتی حساب نمی‌شوند، اما در هر صورت، این اقدامات تندروی و جاهلانه است و اگر هدایت شده از طرف بیگانه نباشد، قطعا فضا دادن به بیگانه است.

صالحی از نیروهای اصیل نظام به شمار می‌رود؛ کلمه «وطن‌فروش» برای او، تعبیر زشت و زننده‌ای است / حمله به شخصیت ها در راهپیمایی روز قدس، «گناه، سخیف، زشت، تندروانه و جاهلانه» است / سیاست های نظام تصمیم یک نفر نیست؛ صالحی و ظریف وظایف قانون خود را انجام می دهند

او با بیان اینکه مسئولین ما مانند آقایان صالحی و ظریف وظایف قانونی خود را انجام می دهند گفت: سیاست های نظام تصمیم یک نفر نیست؛ کشور مجلس، شورای عالی امنیت ملی و مقامات عالیه دارد و سیاستگذاری ها توسط همه نهادهای مرتبط انجام می شود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: از طرف دیگر، مسائل اینچنینی، مسائلی نیستند که ده یا ۲۰ نفر معترض بخواهند درباره آن نظر بدهند. گفت و گو درباره برجام، دستور توقف یا دستورهای دیگر توسط مجموعه نظام صورت می گیرد. در همین موضوع اخیر درباره سازمان انرژی هسته ای، آقا فرمودند بروید و اقدام کنید.

رهبر افزود: گناه، خطا و اشتباه است که با خدمتگزاران نظام این گونه برخورد کنیم. این کار سخیف و زشت، بی توجهی به مصالح نظام و محکوم است. حتی اگر هم انتقاد یا حرفی دارند، جای این انتقاد در راهپیمایی نیست.

او ادامه داد: آقای صالحی، فردی خدمتگزار و شناخته شده و از نیروهای اصیل نظام است و خدمات زیادی چه در زمانی که وزیر خارجه بوده و چه در مقاطعی که رییس سازمان انرژی اتمی بوده انجام داده است؛ کلمه «وطن فروش» برای ایشان، تعبیر زشت، زننده و غیرقابل قبولی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وطن فروش واقعی دلواپس ها هستند که منافع ملی سرشان نمی شده

    • بدون نام

      اینهارو ماهم گفتیم شمادرخصوص اهانت کنندگان چه برنامهیی دارید برای تکرارنشدن؟ اقای صالحی خوب یابد چرا اینگونه مورد هجوم گرفت وشماتماشاچی بودید! چکار و راهکار چیه ایا ماهم به مقابله مثل دست بزنیم ؟ چه کارکنیم تااین گروه کوچک دست بکشن و تحریک کیهان نشوند؟

    • بدون نام

      این هاکه شعارعلیه آقای صالحی می دادندقطعا موردتاییدرهبری نظام نیستند واگر نادان نباشند یقینامزدوردشمنند چون آقای صالحی یکی ازمخلص ترین چهره های نظام است

    • بدون نام

      این دلواپسها چیشون درسته که شعارشون درست باشه. با بودن اینها دیگه نیازی به دشمن نداریم

    • جعفرمیرزایی

      شایدبدنباشه ازمردم علت سردادن این شعارهاروبپرسن واگرمسئولین پاسخ منطقی دارن ارائه بدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چندتاآدمک مزدورکه باپشت گرمی به همه میتازند، جزءمردم محسوب میشوند..

    • بدون نام

      صالحی کوچیکه است
      بزرگشون جناب پرزیدنت و ظریف کوچولو هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما دلواپسان کوچکترین هستید

    • بدون نام

      یعنی همه باهم تصمیم میگیرن ما فقیر بمونیم؟

    • بدون نام

      اینا به همه میگن وطن فروش انگاری خودشان خوبند مردم دیگه به ته خط رسیدن واعصابا به‌هم ریختست

    • a

      همانطورکه گفتین این افراد یاگروه سازمان یافته است واینها جیره خواران اسرائیل وآمریکاست

    • م

      داداش وقتی با این تفکرات برخورد جدی صورت نمی گیرد وضعمان بهتر از این نخواهد شد و باید منتظر روزهای بدتر هرج و مرج بیشنر و رشد خودسری ها در کشور باشیم چرا که دشمن بدنبال یار گیری و مزدور می باشد که متاسفانه تلاش یکساله اش در سالهای اخیر هرچند ولو اندک برای خودش موثمر ثمر بوده است.

    • بدون نام

      چقدر جدی گرفتین چند تا اوباش یه چرتی گفتند چرا اهمیت میدهید کسی که باید ارزش ایشان را بفهمد می فهمد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج