۷۲۹۳۸۵
۲۱ نظر
۵۰۰۴
۲۱ نظر
۵۰۰۴
پ

لیبرمن: امیدوارم رژیم ایران ناپدید و دود شود!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مطرح کردن آرزوی خود برای سکونت داده‌شدن در ایتالیا و سوئیس توسط حضرت موسی (ع)، ابراز امیدواری کرد حکومت ایران هرچه سریعتر دود شود!

خبرگزاری فارس: «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای ضد ایرانی مدعی شد توافق هسته‌ای ایران، تفاوتی با توافق مونیخ ندارد اما تل‌آویو نیز تمایلی به جنگ با ایران ندارد.

لیبرمن در گفت‌وگو با رسانه‌های روسی با ادعای اینکه کشورهای غربی ضعیف و خسته نتوانستند در برابر «اسلام رادیکال» نتوانستند مقاومت کنند، گفت: «همانطور که آن زمان با هیتلر مواجه شدند، اکنون نیز با یک ایران (مسلح به سلاح) هسته‌ای روبه‌رو خواهند شد».

امیدوارم رژیم ایران دود شود!

به نوشته روزنامه «کومرسانت» وی با بیان اینکه تل‌آویو نمی‌خواهد به ایران حمله کند، افزود: «تمام جنگ‌هایی که اسرائیل انجام داده، بر او تحمیل شده بود. اما ایران هولوکاست را انکار می‌کند و موشک‌های بالستیکی را رونمایی می‌کند که روی آن با عبری نوشته اسرائیل باید از روی زمین محو شود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از روسیه خواست تا به این مواضع، واکنش مناسبی نشان دهد، ژست انسان‌دوستانه‌ای به خود گرفته و مدعی شد: «ما مردم ایران را دشمنان خود نمی‌دانیم. مشکل ما به رژیم آنهاست. امیدوارم این رژیم هرچه سریعتر دود و ناپدید شود تا بتوانیم مجددا با ایرانی‌ها به روابط عادی بازگردیم».

لیبرمن با گریز به بحران سوریه، مدعی شد «بشار اسد» رئیس‌جمهور این کشور یک «جنایتکار جنگی» است اما تل‌آویو قصد ندارد در امور داخلی آنها مداخله کند.

کاش موسی (ع) یهودیان را به اروپا می‌برد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا تل‌آویو جایگزینی برای اسد در سوریه در نظر دارد، مجددا حضرت موسی (ع) را به ارتکاب اشتباه متهم کرده و افزود: «ما همسایگان خود را انتخاب نمی‌کنیم. در حقیقت ما شانس بدی داشتیم که چنین همسایگانی داریم. به گمانم موسی با آوردن ما به خاورمیانه به جای ایتالیا یا سوئیس، اشتباه استراتژیکی مرتکب شد!»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد وضعیت بد و نابسامان زندگی مردم غزه بدان دلیل است که سران فلسطینی و حماس، به جای تمرکز روی بهبود اوضاع این منطقه، با موشک، بمب و حفر تونل به اسرائیلی‌ها حمله می‌کنند.

لیبرمن در تلاش برای توجیه بمباران غزه و کشتار فلسطینیان، گفت: «اگر هر یک از همسایگان روسیه با موشک به آنها حمله می‌کردند یا قصد شکستن مرزهای آنها را داشتند، روسیه چه اقدامی انجام می‌داد؟ وقتی آنها حکومت اسرائیل را نقض می‌کنند، ما نیز چاره‌ای جز اقدام نداریم».

جامعه عرب مشکل منطقه است، نه اسرائیل!

وی با ادعای اینکه «بهار عربی» نشان داد مناقشات فلسطین-اسرائیل هیچ ربطی به مشکلات غرب‌آسیا ندارد، اظهار داشت: «چه اتفاقی در حال رخ دادن در لیبی، عراق، یمن و سودان است؟ صدها هزار نفر کشته می‌شوند. (تلفات) درگیری اسرائیل و فلسطین حتی ۱ درصد خونریزی‌ها در خاورمیانه نیست. مشکل اسرائیل نیست، مشکل جامعه عرب است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تلاش برای منحرف کردن اذهان از اشغال سرزمین فلسطین و کشتار هر روزه‌ی مردم آن، مدعی شد: «دو کشور اسلامی بدون رابطه اسرائیل، را که با هم درگیر نباشند به من نشان دهید. عربستان با ایران، قطر با امارات و سودان جنوبی با سودان درگیر است، سوریه و لیبی هم درگیری‌های داخلی دارند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله این اسرائیل است که نابود خواهد شد. جوری تبدیل به دود میکنیمتون که تا مدت ها آسمان فلسطینی های بیچاره که مظلومیتشون صدای تمام جهان رو دراورده از دود شما رنگی باشه. ظلم تا چه حد؟ جواب بچه های دانشمندان هسته ای کشورمون رو باید یه روزی بدید

    • بدون نام

      اشغال انشاا تو وامثال تو دود بشین تا دنیا ازتون نفس راحت بکشه

    • جعفرمیرزایی

      ایران عزیزما درطول انقلاب دشمنای گوناگون وبسیاری داشته وداره که یه عده شون آرزوی نابودی ایران روبه گوربردن عده ی دیگرشون هم بزودی بااین آرزو گوربه گورخواهندشد.

    • بدون نام

      بریده باد زبان کثیفت ای ملعون. ای که حاصل روابط نامشروع هستی!

    • یه دوست

      از طرف مردم ایران بهش بگین
      keep your dreams bitch

    • بدون نام

      لیبرزن جانی کودک کش وقتش که رسید بتعداد 114 هزارموشک بالستیک روانه اسراییل میکنیم که فقط جغرافیای اسراییل کودک کش یک دودکش پیدا شود دنبال سوراخ موش هم نگردیدکه باانهاسوزانده ومحشورتان میکنیم ظلم وستم هرگزابدی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اروم بابا

    • بدون نام

      بابات ناپدید و دود بشه...عوضی!

    • علوی

      عجیب است که لیبرمن نیز مثل روحانی از نوشته روی موشک ناراحت است؟! ولی نسبت به نگرانی اش معلوم نشد چرا سلاح اتمی را برای خودشان قبول دارند اما موشک ایران را تهدید حساب می کنند؟!

    • ناصر

      هو الذی ارسل رسوله بالهدا ودین الحق لیظهره علی کل دینه ولوکره الکافرون ولوکره المشرکون.آقای لیبرمن موتو بغیظکم.به همین غیظ بمیرید ان شاءالله.

    • بدون نام

      اسراییل این موش مزاحم وموذی هرچقدر هم ادعای مظلومیت داشته باشه یا زرنگی :تام وجری روهم بازی کنه در واقعیت این گربه اس که موش می خوره پس ایران همیشه برنده اس این اسراییل که دود میشه

    • امیر

      منظورش ازاین حرف خودشان بوده ،،،آدم بی عفل

    • بدون نام

      توجرات وتوان مقابله باایران نداری مطمئنا از روی زمین محو خواهی شد الحمدالله روز بروز رژیم مقدس ج ا ایران مستحکمتر وبدست امام زمان عج سپرده میشود البته بعضی مدیران نالایق را خودمان کنار میزاریم

    • رفیعی

      شماها دارین فلسطین وهزار نفر دیگر میکشین الاان ما دود بشیم خب توافق هسته های دیگه خرنفهم

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه

    • سرباز ۴۰۲سومار

      مثلی است قدیمی که میگوید
      اگر قرار بود که به غار غار کلاغ کولاک بیاد تا آلان بیشتر دنیا رو آب برد ه بود تو که ادعا میکنی صلح دوست هستی چرا دستت به خون هزاران انسان بیگناه آلوده است هر چقدر هم که التماس کنی اسرائیل غاصب محکوم به فناست وبزودی نابود خواهد شد انشاالله

    • بدون نام

      خخخخخخخخ ای خدا خندیدیم
      شما خودتون روی لبه گلگیر موندین بود و نبود شما به اراده ایران هست خخخخخخخخ
      بی‌ناموس

    • بدون نام

      شما خودتون به سرزمین موعود نرفتید و قرآن گفت تا ابد و دم از ورود به این سرزمین ممنوع هستید و ما دستور قرآن را اجرا خواهیم کرد چیزی به پایان عمر اسراییل نمانده ان شاءالله

    • بدون نام

      اگه یه روز هم از عمر ما مونده باشه تل آویو رو با خاک یکسان میکنیم

    • بهلول

      جالبه نگفت ایران اینم از سیاست و هوش لیبر جونه با شعارش هم تفرقه میدندازه ولی ما با شعار دشمنامنو بر علیه خودمون متحد میکنیم باید بلد باشی شعار بدی ...بله

    • بدون نام

      به نظر من ما ایرانیها کاملا اشتباه میکنیم که میگیم مرگ بر اسرائیل و یا میگیم اسرائیل باید نابود شود.... باید متفکرانه عمل کرد و دنیا به اونها احتیاج داره به خصوص ایران و ایرانیها.... باید کاری کنیم که تمام یهودیها رو برگزدونیم به دوره ای که همشون برده بودند و در زمانی که برده بودند استفاده های خوبی ازشون میشد .این ایران بود که اونها رو از بردگی آزاد کرد و باید خود ایران هم کاری کنه که دوباره برگردند به آن دوران و به عنوان برده در کشورمون ازشون استفاده کنیم و یه مقداری هم ازشون صادر کنیم به جای نفت .... انشااله و به امید آن روز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج