۷۳۰۱۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتشار عکس‌های پرسنلی بازیکنان تیم ملی

فدراسیون جهانی فوتبال در فاصله چند روز مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی، عکس پرسنلی بازیکنان ملی پوش ایران را به صورت فردی و در ژست های مختلف منتشر کرد.

ورزش سه: رقابت های جام جهانی فوتبال به طور رسمی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه با دیدار دو تیم روسیه و عربستان در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری لوژینیکی آغاز می شود و فدراسیون جهانی فوتبال چند روز مانده به آغاز این رقابت ها اقدام به انتشار عکس های انفرادی بازیکنان تیم های مختلف و همینطور تیم ملی ایران کرده است.

در عکس هایی که توسط عکاسان فیفا از بازیکنان ایرانی گرفته شده، شماره های بازیکنان از ۱ تا ۲۳ مشخص است. طبق قوانین فیفا تمام تیم ها باید از شماره های ۱ تا ۲۳ برای ۲۳ بازیکن خود که در جام جهانی حاضر هستند، استفاده کنند و همین موضوع سبب می شود که برخی از بازیکنان نتوانند به شماره های مورد علاقه خود برسند.

در ترکیب ۲۳ نفره تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، وحید امیری، رشید مظاهری، پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضائیان به ترتیب شماره های ۱، ۳ ، ۵، ۶، ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۲۰، ۲۱ و ۲۳ را برتن خواهند داشت؛ شماره هایی که پیش‌تر نیز در ترکیب تیم ملی بر تن آنها دیده بودیم، اما برخی از بازیکنان نیز مجبور به انتخاب شماره هایی شده اند که شاید چندان برای آنها جذاب نباشد.

انتشار عکس‌های پرسنلی بازیکنان تیم ملی

به عنوان مثال مهدی ترابی در سایپا شماره 9 را در اختیار دارد ولی در تیم ملی این شماره به امید ابراهیمی رسیده که البته خود این بازیکن هم در استقلال شماره 6 را بر تن دارد ولی به دلیل اینکه عزت اللهی شماره 6 را انتخاب کرده و در مقدماتی جام جهانی نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی بود، شماره 9 در جام جهانی بر تن امید ابراهیمی خواهد بود که احتمال حضور او در دیدار اول برابر مراکش که عزت اللهی غائب است، کم نخواهد بود.

محمد خانزاده هم فصل گذشته در پدیده شماره 3 را بر تن داشت ولی در جام جهانی به علت اینکه شماره 3 در اختیار حاج صفی است، شماره 13 را انتخاب کرده است. همینطور مجید حسینی در استقلال شماره 5 می پوشد اما به دلیل اینکه این شماره بر تن میلاد محمدی مدافع چپ ثابت تیم ملی است، شماره 19 به او رسیده است.

در نهایت هم امیر عابدزاده علیرغم اینکه شماره 1 تیم ماریتیمو را در اختیار دارد، در تیم ملی ایران شماره 22 را بر تن خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج