۷۳۰۳۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علی دایی خواهان جذب مهدی شیری شد

هنوز وضعیت پرسپولیس برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالات مشخص نشده و گفته شد که اول تیرماه رای نهایی درخصوص پرونده این باشگاه در فیفا صادر خواهد شد.

روزنامه گل: هنوز وضعیت پرسپولیس برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالات مشخص نشده و گفته شد که اول تیرماه رای نهایی درخصوص پرونده این باشگاه در فیفا صادر خواهد شد. با این حال باشگاه بیکار ننشست و بعد از مهدی شیری توانست با مهدی شریفی بازیکن سابق سپاهان و تراکتورسازی با قراردادی دو ساله به توافق برسد. با این همه جدا از این بازیکن که مدعی شده اگر پنجره باز نشود در پرسپولیس خواهد ماند و به هیچ تیمی قرضی نمی رود اما وضعیت شیری طور دیگری است. این بازیکن که گفته شد اگر نتواند برای پرسپولیس در ابتدای راه به میدان برود به باشگاه سابقش پیکان خواهد رفت و گفته شد توافقاتی هم انجام شده و حالا یک مشتری جدید دیگر هم دارد.


در این خصوص گویا باشگاه سایپا هم خواهان به خدمت گیری این بازیکن شده و از سوی علی دایی با مهدی شیری تماس گرفته شده که آنها هم حاضرند برای یک نیم فصل او را در اختیار بگیرند. سایپایی که خواهان تقویت خود برای حضور در آسیاست و بدون شک علی دایی با نگاه ویژه ای حاضر شده است برای یک نیم فصل مدافع راست جدید پرسپولیس را به خدمت بگیرد.


با این همه اینکه که مهدی شیری در صورت انتقال به طور قرضی به تیم دیگر کجا برای لیگ هجدهم کار را شروع کند در اختیار او نیست و همه چیز به توافق باشگاه پرسپولیس برخواهد گشت. در حالی که همه چیز تا اول تیرماه مشخص می شود اما باید دید در نهایت پرسپولیس شیری را به تیم سابقش یعنی پیکان به طور قرضی خواهد داد و یا اینکه با توافق با سایپا این مدافع تازه پرسپولیسی شده را به تیمی می دهد که سرمربی سابق قرمزهای پایتخت در آن حضور دارد و به این طریق یک پرسپولیسی در کنار یک پرسپولیسی دیگر به میدان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج