۷۳۰۹۵۳
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

اسپانسر‌های پولدار در صدا و سیما چه می‌کنند؟

هم‌اکنون اسپانسرهایی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی حضور دارند که نه‌ تنها هزینه برخی از برنامه‌ها را تأمین می‌کنند بلکه به‌ شکل عملی در جهت ایجاد درآمد برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی حرکت می‌کنند، حتی برنامه‌های پربیننده به تناوب تنوع و استفاده از بخش‌های پرهزینه، بیشتر گرایش به اسپانسرهای خاص دارند.

روزنامه جوان نوشت: هم‌اکنون اسپانسرهایی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی حضور دارند که نه‌ تنها هزینه برخی از برنامه‌ها را تأمین می‌کنند بلکه به‌ شکل عملی در جهت ایجاد درآمد برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی حرکت می‌کنند، حتی برنامه‌های پربیننده به تناوب تنوع و استفاده از بخش‌های پرهزینه، بیشتر گرایش به اسپانسرهای خاص دارند.

اسپانسرها و تبليغات تا كجا قرار است مناسبات و اقتضائات رسانه ملي را تحت تأثيرخود قرار دهند. به گونه‌اي كه اسپانسر در موضوع، شيوه اجراي برنامه و حتي بعضاً مشاهده شده ميهمانان و مجريان را هم به تناوب سليقه و علاقه شخصي‌شان، تغيير مي‌دهند.

اتفاقاً به ظنّ بسياري از تهيه‌كنندگان و مجريان، جنگ‌هاي امسال ماه مبارك رمضان تكرار در دعوت ميهمان يا محتواهاي كليشه‌اي منوط به نظر اسپانسرها بوده است يا گلايه‌مندي گروهي از نخبگان و صاحب‌نظران نسبت به عدم حضور چهره‌هاي نخبه، بسيجي و كارآفرين در برنامه‌هاي پربيننده، باز پاي اسپانسرها را به ميدان آورد.

معاون صداي جمهوري اسلامي روز گذشته درباره اين موضوع سخناني بر زبان آورده كه نشان مي‌دهد سلطه بيشتر اسپانسرها در آينده رسانه ملي جدي است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوده رئیس صدا و سیما قیمتش چند!!!

    • امیر هوشنگ تووه ای

      مردم و مسو لین . باید رو این قضیه حساس باشند نفوذ اسپانسرها در مراکز تصمیم گیری صدا و سیما خطرناک هست و باید پشت پرده اینها مشخص شود از کجا این پول ها رو میارن ۰ و با چه هدفی در ساختار برنامه اعمال نظر میکنن ?! وزارت اطلاعات و نهادهای نظارتی صدا و سیما سریعا پیگیر باشن ۰ چون بخش عمده کار رسانه فرهنگی هست نکند این افراد نفوذی فرهنگ این مرز و بون را خدشه دار کنند ۰ منابع مالی و انگیزه های انان را رصد و شفاف سازی کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم با نظر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج