۷۳۲۷۹۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بازگشت عباس غزالی به قاب تلویزیون

عباس غزالی بازیگر سریال هایی مثل «وضعیت سفید» و «مادرانه» این‌بار با یک سریال جدید در قاب تلویزیون قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری صبا: عباس غزالی بازیگر سینما و تلوزیون که با سریال هایی مثل «وضعیت سفید» ، «مادرانه» و... کارنامه خوبی در تلویزیون دارد، این بار با یک سریال جدید در قاب تصویر قرار می‌گیرد.

غزالی در خصوص جزئیات این سریال به خبرنگار گفت: این سریال که در حال حاضر تدوین آن به اتمام رسیده است در مرحله صداگذاری قرار دارد سریال در مجموع ۳۰ قسمت است و به احتمال زیاد پخش آن از شبکه سوم سیما خواهد بود.

به نظر من سریال «شعله‌پوش» سریال جالب توجه و آبرومندی است و امیدوارم مخاطب بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند.

وی در ادامه افزود: کارگردان این سریال «امیرمهدی پوروزیری» است و اسم سریال تا شروع تصویربرداری «آشوب» بود، اما به خاطر تشابه اسمی با یه فیلم دیگر امکان دارد اسم فیلم به «شعله‌پوش» تغییر کند، اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

این بازیگر درباره موضوع سریال گفت: موضوع سریال در خصوص برگی از تاریخ کشور ایران است، یک داستان عاشقانه در برهه ای بعد از انقلاب اسلامی و قبل از شروع جنگ تحمیلی و اواسط سریال ورود دشمن به خاک خرمشهر و مقاومت مردم خرمشهر را به تصویر می‌کشد.

غزالی در خصوص زمان پخش این سریال گفت : هنوز زمان پخش این سریال مشخض نیست ، ولی به احتمال زیاد پخش آن به بعد از جام جهانی موکول می‌شود.

وی در خصوص فیلم سینمایی خود گفت: ۳ فیلم سینمایی هم دارم که یکی از آن ها به نام «همه چی عادیه» در تابستان اکران می‌شود. فیلم بعدی به نام «شب لرزه» است که به احتمال قوی تغییر نام می‌دهد و یکی از فیلم های دیگر هم که فعلا در فستیوال های بین المللی حضور دارد به نام «من یوسفم مادر» که به زبان و ملیت دیگری است.

گفتنی است؛ در این سریال سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، عباس غزالی، سلمان فرخنده و … به ایفای نقش می‌پردازند. داستان مجموعه تلویزیونی «آشوب» قصه‌ای عاشقانه را بعد از انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی روایت می‌کند. قصه عاشقانه ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که در فصل اول تا زمان جنگ و سقوط خرمشهر روایت می شود و در فصل دوم که طراحی قصه توسط علی دلگشایی و سلمان فرخنده و احسان فکا صورت گرفته تا آزادی خرمشهر ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج