۷۳۳۹۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گرمابی: نیشابور به فرودگاه نیاز دارد

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیشابور به تاسیس فرودگاهی هرچند با حداقل امکانات و هزینه نیازمند است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیشابور به تاسیس فرودگاهی هرچند با حداقل امکانات و هزینه نیازمند است.

حمید گرمابی روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: فرودگاهی که حداقل بتواند هواپیما‌های آی تی ار را که ۶ فروند آن وارد شده و تا ۲۰ فروند دیگر هم قرار بر وارد شدنش است را دربرگیرد.

وی ادامه داد: ما فرودگاه مشهد را در ۱۲۰ کیلومتری خود داریم. همچنین فرودگاه دیگری در ملک آباد مشهد قرار است تاسیس شود که حداقل ۲۰ تا ۳۰ سال زمان می‌برد. در نیشابور خیرین زیادی حضور دارند که می‌توانند به این حوزه نیز کمک کنند، این هدف آرزوی دیرینه و چندین ساله مردم نیشابور است.

گرمابی عنوان کرد: نیشابور سومین شهر بزرگ و قطب صنعتی شرق کشور، قطب کشاورزی و دامداری و همچنین شهر نمونه گردشگری است. با توجه به اینکه در نیشابور ۳۷۰۰ شرکت مالیات‌ده وجود دارد، فولاد ما حدود ۸ درصد مالیات استان را تامین می‌کند که از همین مالیات‌ها هم می‌توان بهره برد.

در ادامه هاجر چنارانی دیگر نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی بیان کرد: این شهر ۳۰۰ شهید دفاع مقدس و ۱۱ شهید مدافع حرم را تقدیم به انقلاب کرده است. همینطور ۵۲ شهید منا و همینطور شهدای آتشنشانانی در حادثه قطار نیشابور را هم داراست.

وی ادامه داد: ما چند سال است برای تامین علوفه دام‎ها دچار مشکل هستیم. اگر مردم محروم روستا تنها یک وجب دام‎هایشان وارد منطقه حفاظت شده شود، جریمه‌های سنگینی برایشان لحاظ می‌کنیم.

چنارانی عنوان کرد: شهرستان نیشابور کمبود ۱۱۰ کیلومتر جاده روستایی برای حداقل پنجاه خانواری دارد. امروز همه باید دست به دست هم بدهیم. اگر قصه FATF برجام بعدی مطرح می‌شود هیچ‌کدام محقق نخواهد شد. اگر ما FATF را دو ماه عقب انداختیم به خاطر این بود که نتیجه برجام اول مشخص شود. اروپا دستمایه آمریکاست و تنها می‌خواهد ایران را به بازی بگیرد.

همچنین سعید شیبانی فرماندار نیشابور در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: همت امسال ما در زمینه اشتغال ۵۰۰۰ شغل است. نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه را به استان معرفی کردیم که به تصویب برسد. از منابع توسعه روستایی حدود ۵۷ درصد سهم کشاورزی، ۲۲ درصد سهم صنعت و ۱۷ درصد سهم گردشگری است و مابقی نیز سهم ورزش و حوزه فناوری و خدمات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج